מילאה בעבר שורה של תפקידים מרכזיים בקבוצת שטראוס, ובכללם סמנכ"לית בכירה לשיווק, מנכ"לית קפה עלית ומנהלת מפעל אקסלה לממתקים בצרפת
עם זאת, מדירוג המפרסמים עולה כי רשתות השיווק רשמו ירידה של 4% במחצית הראשונה של 2013 ■ שטראוס ממשיכה להיות המפרסמת הגדולה בישראל, אך גם היא הקטינה את תקציבי הפרסום ב-5% לעומת המחצית המקבילה אשתקד
המטרה: לנגוס בגבינות "סימפוניה" של שטראוס ובגבינות "נפוליאון" של תנובה ■ במחצית הראשונה צמחו מכירות גבינות השמנת ב-13.9% ל-67.2 מיליון שקל
סטורנקסט: במחצית הראשונה של 2013, מכירות שוק המזון והמשקאות צמחו ב-3.2% ל-16.37 מיליארד שקל
המכירות הכספיות עלו במחצית הראשונה בעקבות עליית מחיר, אך המכירות הריאליות צנחו חדות: מכירות הגבינות המלוחות צנחו ב-7%, מכירות המעדנים ירדו ב-4%, ומכירות הגבינות הרכות ירדו ב-4.6% ■ ביוני ניכרת החרפה של המגמה
ואילו בחברת שטראוס דחו דיון לגבי מענק של 420 אלף שקל למנכ"ל גדי לסין
קרן ההשקעות האמריקאית TPG רכשה כרבע ממניות שטראוס קפה ב-2008 תמורת 293 מיליון דולר, והתשואה שתרשום על ההשקעה מוערכת ב-27%
היום ירד מחיר המטרה של החלב ב-9.73 שקלים ■ מחיר הקוטג' יירד ב-4.2% ל-5.95 שקלים לגביע - גבוה ב-5 אגורות בלבד מהמחיר אותו קבעה תנובה לאחר פרוץ מחאת קיץ 2011 ■ מחיר הקוטג' של שטראוס יוזל ב-4.8% לקמעונאים
שנתיים אחרי המחאה, חברות המזון ממשיכות לייקר מוצרים
גדי לסין בכנס תעשיות המזון: "תחרות נוספת היא סיסמה יפה, אבל היא לא תוריד מחירים; אנחנו לא מרוויחים מעל לבנצ'מרק העולמי. איך אומרים שיש כאן גזלה?"
בתנובה טוענים כי הם פיצחו את הטעם של השוקו ומקווים לערער את מעמדה של יטבתה (שטראוס) בקטגוריה בעזרת מוצר עם ערכים מוספים: "שטראוס לא לקחו אותנו ברצינות. פיצחנו את הטעם ועל הדרך הרגנו את המותג SHOCK"
הרווח התפעולי הניהולי הסתכם בכ-214 מיליון שקל, זינוק של 27.5%, בעיקר על רקע גידול ברווחי מגזר הקפה הבינלאומי ובתחום המטבלים והממרחים הבינלאומי
המאכל הכי ישראלי? עד לא מזמן מקורו של מרבית החומוס שנמכר בארץ היה במזרח אירופה. בשנה האחרונה משתנה המגמה, ועימה מזנקים גם שטחי הגידול ■ לרגל קציר החומוס: דרכו של גרגיר מהשדה ועד הפיתה
במקום "אחמד" על הפחיות, קוקה-קולה מגרילה במגזר הערבי מכונית כל 48 שעות ■ וגם: תנובה רוצה לכבוש את אמריקה. לא למדו שם מההפסד ברומניה?
סטורנקסט: בינואר-אפריל השנה עלו מכירות תנובה בשיעור של 4.8% ■ גל ההתייקרויות הביא לעלייה של 3% במכירות שוק מוצרי הצריכה השוטפת בישראל
תקציב המחלבות של שטראוס עבר לאדלר-חומסקי לפני כחצי שנה ■ משרד הפרסום "לעומק התודעה" קיבל את תקציב הדיגיטל והקד"מ של המותג תפוצ'יפס
דוחות כספייםרשות התחרותהעלאת מחיריםחברות מזוןיוקר המחיהמחירי המזוןניר ברקתעפרה שטראוסשי באב"דתנובה