פברואר. חורף. קר שם בחוץ. מה אני, הומלס? מובטל? מאהל? רק שלא נחטוף צינון חלילה
שופרסל הודיעה היום כי תמכור 3 טוויסט וטעמי במחיר מבצע של 11 שקל בשופרסל דיל וב-13 שקל בשופרסל שלי ■ המנכ"ל: "אנו מקפידים להיות קשובים ללקוחות"
תציע במבצע 3 חטיפי טוויסט וטעמי ב-11 שקל בשופרסל דיל ■ בשופרסל שלי המחיר יעמוד על 13 שקל ■ כמו כן, 3 חטיפי פסק זמן יימכרו ב-12 שקל בכל הרשת ■ מגה יוצאת במבצע לחברי מועדון You ומציעה 2+3 מתנה על מגוון חטיפי עלית
(עדכון) - מנכ"ל שטראוס: "עפרה בחו"ל; כבר הוזלנו 50 מוצרים" ■ איריס קרן-לוי, אחת האמהות: "הסמנכ"לית הבטיחה שתמסור את המכתב לעפרה שטראוס"
יואב רוקח-פן ל"לילה כלכלי": "שטראוס אמרו שזה מבצע של חנווני - ככה הם קראו ל'שופ רייט', הרשת הגדולה במזרח ארה"ב" ■ "אין לי אג'נדה, הכול קרה בלי כוונה"
מדובר בהוזלה של כ-50%, בעקבות הזעם הציבורי על יוקר חטיפי עלית ■ שלום נעמן, מבעלי הרשת: "אני מניח ששטראוס תישא בעלות של חלק מהמבצע הזה"
למה עוד לא נולדה בפייסבוק הישראלי קריאה להחרים חברה בגלל תנאי ההעסקה שלה?
ציון בלס, בתגובה ראשונה לגל "מחאת הפסק זמן" ■ קמעונאים: "הצרכן הישראלי מעדיף קפה עלית יקר ב-61%, אז פלא שהוא מנוצל?"
בעקבות "מחאת הפסק זמן" אומר שר הפנים: "הגיע הזמן להפסיק עם הסיסמאות ולהתחיל לפעול" ■ "על המערכת הפוליטית להתערב ולפתוח יותר את השוק לתחרות"
(עדכון) - מניית שטראוס נופלת בכ-3% בבורסה מחשש לחרם צרכנים נוסף ■ הכנסת תדון בסוגיית פערי המחיר ■ "טוויסט" נמכר בארה"ב ב-39 סנט ו"טעמי" ב-59 סנט - צפו בחשבונית מארה"ב ■ שטראוס: המחיר לצרכן נקבע ע"י הקמעונאי
תנועת "מחאת הקוטג'" במכתב למנכ"ל שטראוס, בעקבות הפרסום שהעלה בפייסבוק גולש ישראלי בארה"ב לפיו "פסק זמן" נמכר שם ב-69 סנט בלבד ■ "מחירו של 'פסק זמן' עלה בשיא מחאת הקוטג' ביולי 2011 בשיעור של 5%"
שוק מכונות הקפה רותח: שיעורי הרווח הגבוהים וגם הכמעט אקזיט של אספרסו קלאב מושכים שחקנים רבים, שפתחו במירוץ לגיוס הצרכנים שמכורים לקפסולות
סערה בפייסבוק עקב פרסום של גולש ישראלי בחו"ל, לפיו "פסק זמן" נמכר בארה"ב ב-69 סנט, לעומת 6.3 שקלים בארץ ■ שטראוס: אנו לא קובעים את המחיר לצרכן
שטראוס פועלת להשקת מכונות קפה בדומה לאספרסו קלאב ■ אספרסו קלאב: ביטול העסקה ע"י שטראוס לא נעשה ממניעים טהורים וגרם לנו נזק במיליוני שקלים
אחרי הפסקה קצרה חוזרת חברת האשראי לפרסם בטלוויזיה את תוכנית המסלולים
במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - קיה עם השקעה של כ-1.1 מיליון שקל
דוחות כספייםרשות התחרותהעלאת מחיריםחברות מזוןיוקר המחיהמחירי המזוןניר ברקתעפרה שטראוסשי באב"דתנובה