באיגוד השיווק נימקו את הבחירה בכך שרביד הוביל מהלך שיווקי רחב, הכולל חדשנות קולינרית ותקשורת שיווקית ייחודית בקטגוריית החומוס והסלטים
קמעונאים וספקים זועמים על כוונת לפיד להכניס עוד מוצרים לפיקוח ■ הערכות: המהלך של לפיד עלול לחתוך עשרות מיליוני שקלים מרווחי תנובה ושטראוס
זאת בהשוואת המע"מ והכמות במוצר ■ מחירו של החלב הגולמי בישראל גבוה ב-26% ממחירו בגרמניה, אולם מעדן כמו מילקי מכיל כמות קטנה יחסית של חלב, ולכן אינו יכול לספק הסבר לפער הגדול
יצרניות המזון בישראל לא למדו לקח, כי אף אחד לא לימד אותן
המכירות של מעדן השוקולד עלו - למרות שהמוצר לא הוזל בשופרסל ומגה המהוות כמחצית מהשוק ■ מחיר המילקי בישראל גבוה פי 4 ממחירו בגרמניה
גיאוקרטוגרפיה: בזק ממשיכה להוביל את דירוג הפרסומות האהובות זה השבוע השני, למרות שכלל לא שודרה בו
שטראוס תשלם לחברת כרמית סכום של 9 מיליון שקל ■ בנוסף, התחייבה להמשיך ולרכוש תוצרים מכרמית בהיקף של 50 מיליון שקל בשנים הקרובות
"חלב נותר חלב - גם כשהוא מועשר", נטען בעתירה, שהוגשה נגד שר האוצר, שר החקלאות והמפקח על המחירים
שיפור בולט נרשם בפעילות בחו"ל, אך גם בארץ עלו המכירות בשיעור מתון למרות ירידה של 0.7% בהיקף הפעילות בשוק המזון המקומי ■ המנכ"ל איציק צאיג: "נערכנו להאטה באמצעות הגדלת פעילות של קידום מכירות ומבצעים"
לשטראוס, יצרנית "קפה טורקי עלית", הגיעו פניות מצרכנים שביקשו לשנות את שם המותג ■ בחברה הבהירו: הקפה מיוצר בארץ, הפולים לא מטורקיה
ההכנסות ירדו ב-3.3% בשל התחזקות השקל, אך הרווח הגולמי עלה ל-768 מיליון שקל ■ המנכ"ל גדי לסין: "שטראוס מציגה צמיחה יציבה בנטרול הפרשי המט"ח"
בדירוג פרסומות הווידיאו הנצפות של "גלובס" ויו-טיוב לחודש יולי, ניכרת המצוקה שאליה נקלע הענף במהלך "צוק איתן"
החברה רשמה מכירות של יותר מ-7 מיליארד שקל בשנת 2013 ■ אחריה בדירוג גלובס DUN'S 100 נמצאות קוקה קולה ושטראוס
20% מתקציבי שטראוס הושקעו בתקופה זו בפרסום בר המים תמי 4 ■ קטגוריית רשתות השיווק ממשיכה להוביל את ההשקעה בפרסום עם עלייה של 15%
החממה של פיליפס וטבע, אינספייר הלת'קר אינוביישנס, תוקם באזור המרכז ותתמד בהשקעה בפרויקטים בתחום התרופות והמכשור הרפואי ■ החממה של שטראוס תוקם באשקלון ותפעל בתחום טכנולוגיות המזון
אסם, שטראוס, תנובה, ויסוצקי ויוניליוור גובות מחירים גבוהים עד מאות אחוזים בהשוואה למותגים הפרטיים ■ רוצים דוגמאות? בשקדי מרק של אסם פער המחירים הוא 145%, בקטשופ אסם - 90%, בתה ויסוצקי - 131%
דוחות כספייםרשות התחרותהעלאת מחיריםחברות מזוןיוקר המחיהמחירי המזוןניר ברקתעפרה שטראוסשי באב"דתנובה