הודיע לתנובה, שטראוס וטרה וכן לרשתות השיווק כי לא יוכלו למכור מוצרי חלב שדומים למוצרים שבפיקוח במחיר העולה על מחיר המוצר המפוקח
גם על רקע הירידה בצריכה במשק, מצליחות שתי החברות להמשיך לצמוח ■ מנכ"ל אסם: "אנו לא משלים את עצמנו, צמיחת שוק המזון השנה תהיה מתונה"
נבחרה בזכות הצלחת המהלך השיווקי של השקת בר המים תמי 4 BUBBLE BAR
זאת, בעקבות לחץ ממשרדי הפרסום שלה ■ שטראוס היא המפרסמת הגדולה בישראל ■ לחברה מדיניות של הפרדת הקריאייטיב והמדיה, אך כעת נעשים לחצים מצד אדלר ובאומן לשנות את המצב
החברה הודיעה הבוקר כי שטראוס הפיצה 3.2 מיליון מניות במחיר של 61.5 שקל למניה, לעומת מחיר בבורסה של 64.45 שקל לפני פתיחת המסחר היום - הנחה של 4.6%
שיאן השכר בקבוצת גזית גלוב של כצמן הוא מנכ"ל החברה הבת, ג'פרי אולסן, עם עלות שכר של 13.1 מיליון שקל ■ חיים כצמן עם עלות שכר של 12.5 מיליון שקל ■ הדח"צ רוני בר און, לשעבר שר האוצר, נהנה מתגמולים של 268 אלף שקל בקבוצה
פרשת בלימת כניסתה של קדבורי לשוק הישראלי ע"י עלית הסתיימה בקנס של 5 מיליון ש' לחברה ■ במסגרת התביעה שמנהלת כרמית נגד עלית מתברר, כי הממונה דאז, דרור שטרום, אמר בחוות דעת פנימית: "תכלית מדיניות עלית הייתה לפגוע בתחרות"
החברות נבחרו מתוך 12 מועמדויות של מהלכים שנבחנו על-ידי איגוד השיווק
כיהן בעבר כמנכ"ל עלית וכמנכ"ל שטראוס עלית, והוביל ב-6 השנים האחרונות את פעילות קבוצת שטראוס בצפון אמריקה ■ המינוי ייכנס לתוקפו לקראת הקיץ
תנובה נדרשה להעביר למשרד האוצר נתוני רווחיות הן על תשלובת החלב והן על "אדום אדום" ■ אסם-נסטלה התבקשה להעביר נתונים על רווחיות הקפה ■ בתאגידי המזון זועמים: "אין להם זכות לבקש את המידע הזה"
(עדכון) - כרמית תבעה את עלית בטענה כי הכשילה את החדרת קדבורי ■ המנכ"ל לשעבר ראל גודמן: "חשבנו שהפתענו את עלית, והתברר שאנחנו הופתענו"
יו"ר כרמית מעיד על דרכי הפעולה של עלית בפרשת קדבורי ■ "נציג קדבורי אמר לי: כנראה שעלית חזקה מדי ופועלת באופן לא חוקי, ואין סיכוי להצליח"
כך, לפי לני סקסטין, יו"ר כרמית, אמרה מנהלת השיווק לשעבר של כרמית, כשביקש ממנה להעיד בתביעה נגד עלית בפרשת קדבורי ■ "כולם מפחדים להעיד נגד שטראוס-עלית. הם בורחים. אני לא הולך לקבר בלי שיהיה פה צדק"
הנוסחה להוזלת מוצרי החלב הרבה פחות מסובכת ממה שנדמה
היקף הפרסום של 10 המשרדים הגדולים במגזר הדתי אשתקד: 84 מיליון שקל
תרכוש את מותג הקפה אמיגו, שפועל במדינות שבהן לשטראוס אין פעילות ■ מחזור המכירות של המותג הגיע ב-2012 לכ-12.5 מיליון דולר
דוחות כספייםרשות התחרותהעלאת מחיריםחברות מזוןיוקר המחיהמחירי המזוןניר ברקתעפרה שטראוסשי באב"דתנובה