אדלר-חומסקי עדיין לא העלה קמפיין מקורי לשטראוס

תקציב המחלבות של שטראוס עבר לאדלר-חומסקי לפני כחצי שנה ■ משרד הפרסום "לעומק התודעה" קיבל את תקציב הדיגיטל והקד"מ של המותג תפוצ'יפס

למעלה מחצי שנה חלפה מאז הצטרף משרד הפרסום אדלר-חומסקי למערך הפרסום של שטראוס, אך העבודה מול המשרד עדיין לא מפיקה תוצרים פרסומיים משמעותיים.

ל"גלובס" נודע כי הפרסומת החדשה שהעלתה שטראוס לאוויר למותג אקטימל נוצר בסוכנות y&r לונדון ולא על-ידי אדלר-חומסקי. סוכנות y&r אמנם מטפלת במותג דנונה בעולם, אך בעבר רוב הפרסומות שהעלתה החברה למותג היו מתוצרת מקומית.

גם פרסומות אחרות שהועלו בחודשים האחרונים באמצעות אדלר-חומסקי, כמו למשל למותג סימפוניה או למותגים אחרים, לא נוצרו באדלר אלא היו פרסומות שנוצרו במשרדים אחרים וקיבלו סגיר חדש. אדלר-חומסקי עדין לא חתומים על אף פרסומת שבה ביצעו את כל הקריאייטיב.

יותר מזה, למרות העבודה המשותפת למשרד אין עדיין חוזה חתום עם שטראוס. בשטראוס אמנם פתחו השנה את חוזי ההתקשרות עם כל משרדי הפרסום המטפלים בתקציב - באומן-בר-ריבנאי ו-y&r - כחלק מהניסיונות להתייעל בחוזים המסחריים ולבחון התקשרות על-פי שיטות תגמול חדשות, אך אדלר-חומסקי הוא המשרד היחיד מבין כולם שלא חתם עדיין על החוזה.

עם זאת, אין להסיק מכך שיש בין הצדדים איזשהו סוג של משבר. שטראוס ידועה בכך שתהליכי העבודה מולה איטיים מאוד, ולרוב משרדי הפרסום שעבדו איתה בעבר לקח פרק זמן לא מבוטל להיכנס לשגרת עבודה שמניבה תוצאות.

באדלר לא הגיבו לידיעה.

עוד נודע ל"גלובס" כי משרד פרסום נוסף השיג דריסת רגל במערך הפרסום של החברה. משרד הפרסום "לעומק התודעה" קיבל את תקציב הדיגיטל והקד"מ של המותג תפוצ'יפס. תקציב הפרסום המסורתי של המותג מטופל ב-y&r, ואילו בקד"מ ובדיגיטל טיפל משרד הפרסום טינק, המטפל במספר מותגים הנחשבים בעלי אוריינטציה צעירה.

נראה כי ב"לעומק התודעה" קוצרים את הפירות של הגיוסים האחרונים שערך המשרד. המשמעותי שבהם הוא של ורד קסטל-שתיל, שהגיעה לתפקיד סמנכ"לית שיווק ואסטרטגיה במשרד לאחר 17 שנים בהם מילאה שורה של תפקידים בשטראוס - האחרון שבהם של מנהלת תקשורת שיווקית.