משרדי פרסום

כתבות אחרונות

 
שירי הייסר ואסף גריס, מנכ''לים משותפים בראובני-פרידן
בלעדי

תקציב הפרסום של ישראכרט, בהיקף 25 מיליון שקל, עובר לראובני-פרידן

ב-12 השנים האחרונות טופל תקציב ישראכרט בקבוצת פובליסיס • זהו התקציב הראשון בעידן המנכ"לים החדשים בראובני-פרידן, שירי הייסר ואסף גריס

גלית חתן 17.04.2024
עומדים - אסף גריס ושירי הייסר, יושבים - זיו קורן (מימין) וניב חורש / צילום: שי פרנקו
בלעדי

משרד הפרסום ראובני-פרידן ממנה מנכ"לים חדשים: שירי הייסר ואסף גריס

בראובני-פרידן ממשיכים את המודל לפיו המושכות נמצאות בידי מנכ"לים משותפים • זיו קורן וניב חורש, שמילאו את התפקיד עד כה, יכהנו כמנכ"לי הקבוצה, הכוללת עוד ארבע חברות • לדברי השניים, "אצלנו אי-אפשר להצניח מנכ"לים מבחוץ, גם אם הם מנהלים ואנשי מקצוע מצוינים"

גלית חתן 15.04.2024
אילן צחי, מנכ''ל פובליסיס מדיה / צילום: תמר מצפי

הסכסוך שמסעיר את עולם המדיה, והפרסומות שירדו מערוץ רשת 13

סכסוך מסחרי התגלע בין ערוץ רשת 13 לבין פובליסיס מדיה, המנהלת את רכש המדיה של קבוצת הפרסום פובליסיס, בעקבותיו ירדו מהאוויר הפרסומות של שורת גופים מסחריים • במוקד: דרישה של רשת 13 למחיר שונה מזה שהיה נהוג בין הצדדים עד כה

גלית חתן 11.04.2024
יניב פרטוש (מימין) וניב חורש / צילום: שי פרנקו

יניב פרטוש מונה למנכ"ל משותף בסוכנות הדיגיטל ארלו של ראובני־פרידן

פרטוש יכהן בתפקיד במקביל לניב חורש, מבעלי הקבוצה, שביצע את התפקיד עד כה לבדו • במקביל למהלך בוצעה שורה של מינויים נוספים בסוכנות

גלית חתן 18.03.2024
טל צורף, מנכ''לית יהושע / צילום: עופר חג'יוב

תקציב הפרסום של חברת התרופות כצט יטופל ביהושע TBWA

היקף התקציב השנתי של כצט עומד על כ־10 מיליון שקל • עד כה הוא טופל בידי מספר משרדי פרסום קטנים, וכעת הוא ירוכז במשרד אחד

גלית חתן 13.03.2024
יניב ויצמן, מייסד ומנכ''ל טינק / צילום: אופיר צדוק

מייסד סוכנות הפרסום לצעירים: "2024 תהיה שנת השיווק בוואטסאפ"

בזמן שרבים הופתעו מההתגייסות המהירה של דור הטיקטוק למלחמה - ליניב ויצמן, מייסד ומנכ"ל טינק, היה ברור שמי שבאמת מנותק אלה המבוגרים • בראיון לגלובס הוא מסביר מה גרם לפערי הגישות, איך התחזק מעמד המשפחה בעידן הפייק ניוז, מה הדרך הטובה ביותר לפנות היום לצרכנים צעירים, ואיך הארנקים הדיגיטליים ישנו מהיסוד את מערכת היחסים הכלכלית בין הורים לילדים

גלית חתן 28.02.2024
זוכי ''זיכרון בסלון'' / צילום: עזרא לוי

התחרות האפקטיבית בשיווק: משרד הפרסום שהוביל והמחווה לחטופים

בשלושה חודשי איחור, בשל המלחמה, התקיים טקס פרסי האפי במוזיאון תל אביב • בפרס היוקרתי ביותר על הישגים שיווקיים לאורך שנים, זכו חברת כרטיסי האשראי מקס על שבירת הנהוג בתחום וחברת yes על המעבר המוצלח מלוויין לסטרימינג • מקאן ת"א הוביל במספר הפרסים

גלית חתן 19.02.2024
קמפיין בנק לאומי / צילום: צילום מסך

ענף הפיננסים השתלט. ומי הפרסומת האהובה בישראל?

הפרסומת של בנק לאומי היא הזכורה ביותר השנה, והפרסומת של ביטוח 9 היא האהובה ביותר - כך עולה מדירוג גלובס וגיאוקרטוגרפיה • בעקבות מלחמת "חרבות ברזל" הופסק הפרסום ליותר מחודש, ומאז שובו למסך הקריאייטיב מותאם למצב־הרוח הלאומי • סיכום מיוחד

גלית חתן 01.02.2024
ליאור טנר, מנכ''ל משרד הפרסום גיתם / צילום: איל יצהר

תקציב הפרסום של חברת הביטוח מגדל עובר לגיתם

גיתם BBDO ינהל את תקציב הפרסום של מגדל, שמוערך בכ־30 מיליון שקל בשנה, ויטפל בכלל פעילות האונליין והאופליין של החברה • בניגוד למתחרות שלה, מאז פרוץ המלחמה מגדל לא עלתה לאוויר עם קמפיין טלוויזיוני

גלית חתן 03.01.2024
אייל סעדה, מנכ''ל Peach / צילום: זוהר שטרית

משרד התוכן והקריאייטיב Peach יטפל בתקציב הפרסום של שיכון ובינוי

שני תקציבי פרסום חדשים: קבוצת הנדל"ן שיכון ובינוי, שצמצמה פעילות במלחמה, תעמיד תקציב של 10־20 מיליון שקל • "משרוקית" יטפל בתקציב הסושיאל של משרד הבריאות, שעומד על כמיליון שקל בשנה

גלית חתן 18.12.2023
רותם סלע ב-#MomToo, הפנייה לראש ממשלת בריטניה, וקמפיין חמאס כבייביסטר / צילום: צילומי מסך

הקמפיינים החדשים שקוראים לעולם להתערב בהחזרת החטופים

משרדי הפרסום יהושע TBWA, גיתם BBDO ופובליסיס ישראל עלו כל אחד בנפרד בקמפיינים גלובליים שיופצו באירופה ובארה"ב • "יש אנשים שפיתחו אדישות, ואנחנו מנסים לייצר אצלם רגש" • ישראל מתגייסת

גלית חתן, ניצן שפיר ומיטל וייזברג 20.11.2023
מתוך הקמפיין של משרד פובליסיס בארה''ב

למקסם את האפקטיביות: כך פועלים משרדי הפרסום בחזית ההסברה

בימי שגרה מחלקות הקריאייטיב של משרדי הפרסום עובדות כדי לקדם מותגים ושירותים, אבל מאז פרוץ המלחמה הן גויסו לכיוונים פטריוטיים יותר • מקמפיינים של אחדות ושותפות גורל, דרך הסברה בינלאומית ועד פעולות למען החטופים בעזה

גלית חתן 11.11.2023
הפסקת הפרסומות יצאה להפסקה / צילום: Shutterstock

הפסקת הפרסומות יצאה להפסקה: שורה של משרדים מוציאים עובדים לחל"ת

בימים כתיקונם, הרבעון האחרון בשנה נחשב לתקופה חזקה בענף הפרסום, אבל המלחמה המתחוללת בישראל שינתה את התמונה גם עבורם • בכירי הענף מדברים על ירידה דרסטית בפעילות והפסדים של מיליוני שקלים, לצד הבנה למצב • צפי להתאוששות? במקרה הטוב בינואר

גלית חתן 02.11.2023
מימין: סרטון ההופעה של U2 שהופץ על ידי הקופסה, סרטון טיקטוק של יוסף חדאד והסרטון של באומן בר ריבנאי / צילום: צילומי מסך

"זו מלחמת העצמאות השנייה": כך מתנהל הקרב על דעת הקהל העולמית

במקביל לחזיתות הלחימה בדרום ובצפון מתנהלת גם חזית התודעה, שבה פועלים גורמים רשמיים ופרטיים כאחד • מטה ההסברה האזרחי, ישראליז, משרדי פרסום ואחרים מסייעים בהפצת המידע ברשתות החברתיות, וקובעים: "חשוב ליצור הזדהות בינלאומית בעזרת תיעוד מהשטח"

נבו טרבלסי 12.10.2023
שלום מיכאלשווילי בקמפיין פריגת / צילום: צילום מסך

מול הכאוס בחוץ, פרזנטורים מצחיקים ואהובים מספקים עוגן של יציבות

הפרסומת של בנק לאומי היא הזכורה ביותר השבוע, ובפרסומות האהובות ביותר מככבים סטנדאפיסטים: שלום מיכאלשווילי בפריגת, ואורי חזקיה בחברת החשמל - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • לפי נתוני יפעת, ההשקעה בפרסום מזנקת ב־30%

גלית חתן 10.08.2023
רותם סלע בקמפיין דיסקונט / צילום: מתוך הפרסומת של דיסקונט

לראשונה: דירוג חצי־שנתי של הפרסומות הזכורות והאהובות

דיסקונט עם הפרסומות הזכורות ביותר וביטוח 9 מוביל מבין האהודות - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה למחצית הראשונה של 2023 • המשרד שרושם את הנוכחות הגבוהה ביותר - מקאן ת"א • סיכום מיוחד מתוך מדד המותגים של גלובס, שיופץ השבוע

גלית חתן 18.07.2023

   123456789101112131415   

   נמצאו 1770 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 111