סקר הפרסומות: בזק - הכי אהובה השבוע; טרה - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: בזק ממשיכה להוביל את דירוג הפרסומות האהובות זה השבוע השני, למרות שכלל לא שודרה בו

קמפיין טרה / צילום: שוקה כהן
קמפיין טרה / צילום: שוקה כהן

בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר מדורגת בפעם השנייה ברציפות הפרסומת של חברת התקשורת בזק, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי&ורשבסקי (תקופת המדידה הנוכחית מתייחסת ל-28 בספטמבר עד ל-2 באוקטובר).

בפרסומות של בזק נראה הפרזנטור הקבוע של החברה, גידי גוב, כשהוא נמצא בחתונה, במעמד הכניסה לחופה, כשלפתע מתנגן השיר "נשבע לך לא בוגד". שיעורי האהדה לפרסומת נמוכים ב-20% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 21.0%.

איציק השקו, סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה, מציין כי הפרסומת של בזק, שנכנסה למקום הראשון במדד הפרסומות האהודות, הצליחה להגיע למקום הראשון בדירוג למרות שכלל לא שודרה במהלך השבוע החולף.

גם הפרסומות של קסטרו וקוקה-קולה נכנסו השבוע אף הן למדד למרות שלא שודרו.

בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת הפרסומת של מחלבת טרה, באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA. בפרסומת נראה "הבן" של הפרזנטור מנשה נוי רוכב על סוס ומדבר על מעדן חלב. שיעורי הזכירה לפרסומת גבוהים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 9%.

קמפיין קבוצת שטראוס-עלית למותג שוקולד פרה, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית, מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם השקעה של כ-1.3 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום).

קמפיין הפרסומות המושקע ביותר בתקופת המחקר הקודמת היה של חברת קוקה-קולה, עם השקעה גבוהה יותר, של כ-1.9 מיליון דולר.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו בתקופת הבדיקה האחרונה גבוה ממספרן בתקופת המחקר הקודמת, ועומד על 541 (לעומת 488 בתקופה הקודמת).

בהתאמה, גם סך התקציבים שהושקעו בתקופה זו בקמפיינים הפרסומיים גבוה משמעותית מזה שהושקע בתקופה הקודמת, ועומד על כ-46.2 מיליון דולר (לעומת כ-36.8 מיליון דולר שהושקעו בתקופה הקודמת).

פרסומות 5/10/14
 פרסומות 5/10/14