גיאוקרטוגרפיה: רשתות השיווק מעלות ווליום לקראת החג ■ הפרסומת להוט - המושקעת ביותר
לטענת התובע, תנובה ושטראוס היו צד להסדר כובל אסור והתנהלו באופן שהגביל את התחרות בשוק מוצרי החלב הישראלי
בין הפריטים במבצע לחגים: רביעיית מילקי ב-10 שקלים, שתי יחידות קוטג' ב-10 שקלים ■ גם בעיצומו של חרם הקוטג' המתינה שטראוס עד שתנובה תוריד מחירים - ורק אז יישרה קו
גיאוקרטוגרפיה: הצעירים וגילאי הביניים גילו אהדה לפרסומת של מילקי עם אקי אבני וסנדי בר, ואילו מבוגרים מעל גיל 55 העדיפו את הפרסומת של ביטוח ישיר בכיכובה של רוני דלומי
רוב הצרכנים לא קונים את המבצע של שתי המחלבות ומגיבים בפייסבוק: "עוד שבוע האריזות יתכווצו חזרה" ■ "תגדילו את האריזות ב-75% ונקנה" ■ "תנובה, גזלתם בית ישראלי"
בימים שבהם ההמונים דורשים לצדק חברתי, מצאו כמה חברות מסחריות פתרון יצירתי ■ רוב הצרכנים לא מבחינים בשינוי הגודל - ומשלמים תוספת של עשרות אחוזים ■ בדיקת "גלובס"
מינוי דירקטורים נעשה בדירוג לתקופה של 3 שנים, כדי למנוע השתלטות עוינת חברת הייעוץ המליצה לאשר מינוי עדי שטראוס למשך שנה
הרווח הנקי של שטראוס צנח ברבעון ב-50% ל-26 מיליון שקל ■ המכירות ברבעון עלו בכ-16% לרמה של 1.8 מיליארד שקל ■ המנכ"ל גדי לסין: "אנו רגישים למחאה וקשובים לצרכנים"
בשטראוס גילו בתדהמה כי הקלקה של 10 פעמים על אחת הדמויות בקמפיין האינטרנט למשקה הבוקר של דנונה גורמת לכך שהדמות מרימה את החולצה וחושפת את החזה שלה
בזמן שהעולם הדתי מתאבל על בתי המקדש, נעשים לא מעט שינויים בהרגלי הצריכה
בחלק מהמקרים מדובר בהנחה של כ-40% ■ תנובה: "חלק מהמבצעים הן ביוזמת הרשתות" ■ יצרן מזון גדול: "חודש יולי לא היה מזהיר" ■ מנהל סניף ברשת שיווק: "הצרכן היום קפדן ודרשן"
הפייסבוק שלנו הוליד שלל תחרויות וקמפיינים מביכים, חיקוי אחד טוב והמצאה לא רעה אחת
בכוונת שטראוס לפתח את המותג "אמבסדור" כמותג פרימיום ברוסיה ובמדינות חבר העמים
בכוונת הפעילים לשהות בשבת מול ביתה של יו"ר שטראוס ■ שטראוס יצאה אל הפעילים ואמרה: "לא ניסיתי למקסם את הרווח" ■ איציק אלרוב, ממובילי חרם הקוטג': "נמחה מול בתי הטייקונים"
גיאוקרטוגרפיה: האהדה לפרסומת של הוט גבוהה מהממוצע החצי-שנתי ■ יצרניות מוצרי החלב ממשיכות להיעדר מהמסך
המחלבות: נתאים את המחירים רק כאשר מחיר המטרה של החלב יירד בפועל ■ תנובה הכריזה בשיאו של חרם הקוטג' כי תתרום את חלקה להוזלת המחירים
דוחות כספייםרשות התחרותהעלאת מחיריםחברות מזוןיוקר המחיהמחירי המזוןניר ברקתעפרה שטראוסשי באב"דתנובה