יריב יוריסטה מאדמונד דה רוטשילד ממליץ להימנע ממניות קטנות ומאג"ח עם חשש ליכולת החזר בטווח הבינוני-ארוך
כך לדברי המנכ"ל אריק שור ■ הרווח הנקי אינו כולל את הרווחים החד-פעמיים ממכירת נכסי הנדל"ן ■ כפי שנחשף ב"גלובס", תנובה חילקה דיבידנד של 1.3 מיליארד שקל על רווחי 2010
מחיר המטרה של החלב ירד - אז מה? ■ שטראוס הוזילה גבינה לבנה ומילקי ב-8%-12%, אך לא את שוקו יוטבתה ודנונה ■ תנובה הוזילה גבינות צהובות ולבנות, אך לא שוקו וגבינות מלוחות
שטראוס הגיבה במהירות למחאת המחירים ודיברה למפגינים בגובה העיניים ■ לאן היא עוד מתכוונת לקחת את עסקי החברה בעולם, ואילו גבולות היא בכל זאת מציבה להתרחבות הגלובלית של שטראוס?
העיתון "דיילי מייל" הבריטי: ר"מ בריטניה לשעבר והמיליארדרית הישראלית מנהלים "מערכת יחסים קרובה מאוד" ■ רני רהב, הדובר של שטראוס: "נוצרו יחסי ידידות בין המשפחות; כל רמיזה אחרת אינה נכונה"
בשבוע הראשון לחרם ירדו מכירות תנובה ב-4.4%, ובמקביל עלו מכירות שטראוס ב-2.3%, ומכירות טרה עלו ב-2.7%
זאת על רקע החרם על תנובה ■ הירידה החדה ביותר במכירות מוצרי החלב של תנובה היא בשוקו - בשיעור של 21.3% ■ מכירות החלב לשתייה של תנובה ירדו ב-14.4%
קמעונאי גדול: "שלושה מוצרים מחזיקים את תנובה - הקוטג', החלב והיופלה; המבצעים עולים לתנובה ים כסף, והיא מאבדת נתח שוק. אין בכלל שאלה שיש לה נגיסה ברווח"
קמעונאים: שטראוס וטרה סיפקו היום בחלק מהסניפים רק מחצית מהכמות שהוזמנה; לא צפו שתהיה בעיה ■ המחסור בחלב ניגר של שטראוס וטרה הוא תוצאה ישירה של החרם על תנובה
הסטודנטים קיימו משמרות מחאה בסופרמרקטים: "אם לא יהיה שינוי במדיניות של תנובה, נמשיך בחרם" ■ קוראים לציבור "לא להתפתות למבצעים, להתאזר בסבלנות ולא לקנות תנובה!"
מכירות תנובה ירדו אתמול ב-5%, לעומת ירידה של 8% ביומיים שלפני כן ■ תנובה הרחיבה את המבצעים ומצליחה לבלום מעט את החרם ■ הסטודנטים נערכים להחרפת המחאה מחר
מילקי, שנחשב למוצג בלתי מנוצח ומוכר בכ-220 מיליון שקל בשנה, סופג כעת את הזעם על הזינוק במחירו ■ מתחילת השנה עלה מחיר המילקי ב-10%; תוך 4 שנים הוא זינק בכ-40%
תנובה הכריזה על מבצעים כדי לפגוע בחרם - אך הצרכנים לא מתפתים ■ מנתוני רשתות השיווק עולה כי מכירות תנובה החלו להיפגע ■ במקביל נרשמה עלייה במכירות שטראוס וטרה
אפקט המחאה נגמר? לפי נתוני סטורנקסט, בחודש יולי נרשמה ירידה במכירות מוצרי החלב, אך בחודש אוגוסט הפגיעה כבר כמעט שלא הורגשה, אף שרוב המחירים עלו
גיאוקרטוגרפיה: רשתות השיווק מעלות ווליום לקראת החג ■ הפרסומת להוט - המושקעת ביותר
לטענת התובע, תנובה ושטראוס היו צד להסדר כובל אסור והתנהלו באופן שהגביל את התחרות בשוק מוצרי החלב הישראלי
דוחות כספייםרשות התחרותהעלאת מחיריםחברות מזוןיוקר המחיהמחירי המזוןניר ברקתעפרה שטראוסשי באב"דתנובה