השת"פ של הסטארט-אפ הישראלי, שעוסק בטכנולוגיות פרסום בטלוויזיה, עם פיליפס מוערך ביותר מחצי מיליון דולר
חברת הכנסת והממונה על ההגבלים העסקיים דנו ודנה בהתכנות המשפטית של הצעת החוק שלה המבקשת להגביל את קניית המדיה על-ידי גופי פרסום
בעוד שהצרכנים מאמצים גאדג'טים וטכנולוגיות במהירות מרשימה, המפרסמים מדשדשים מאחור ■ עד סוף השנה יסתובבו בעולם 120-150 מיליון טאבלטים, אבל הפוטנציאל הזה, שנובע מהניידות ומגודל המסך, נשאר עדיין על המדף
הדרך לשידור פרסומות רצופה דרישות של הרשות השנייה ■ משרדי הפרסום: "יש מקום לרגולציה על התכנים בפרסומות, אבל רמות האבסורד פשוט דמיוניות"
עליו להיות מספר סיפורים הוליוודי ומתמטיקאי התנהגותי בעת ובעונה אחת
שליש מהוצאות הפרסום יגיע השנה לדיגיטל ■ גם הוצאות הפרסום בסלולר יזנקו
גם אחרי שהמחאה נרגעה, המפרסמת הגדולה במשק, שטראוס, הקטינה את היקף ההשקעה בפרסום ב-17% ותנובה קיצצה אותו ב-34%
המחצית הראשונה של השנה מותירה את ענף הפרסום מוכה וחבוט ■ מי שהצליחו לקטוף את הפירות מהתדרדרות שלמור-אבנון-עמיחי, זרמון-גולדמן וגלר-נסיס, הם באומן-בר-ריבנאי וגליקמן-נטלר-סמסונוב
הצרכן שלכם רוצה זוגיות אחרת, קחו שיטה לפירוק שדה המוקשים הצרכני החדש
גורן, ממקימי The box adv, טוען שיש מקום לשחקן חדש בעולם הפרסום הישראלי
רובם, מסתבר, פותחים את היום בשעה מוקדמת במיוחד ■ לקום לפני המתחרים והשותפים לעבודה זו לא גחמה - זו תופעה ■ מי עושה זאת, ולמה זה טוב?
פיטר שרמן: "אפשר להשתמש בהמון פלטפורמות בעולם הפרסום, אבל בשורה התחתונה אם הרעיון לא יצירתי ולא מרתק - אנשים לא יצרכו את זה"
האירוע השנתי הגדול ביותר לתחומי האינטרנט, הדיגיטל, הפרסום והשיווק ייערך ב-11 ביולי ■ במסגרת הוועידה ייחשף מדד המותגים של "גלובס" לשנת 2012
תאגיד המשקאות הוציא 345 מיליון דולר על פרסום בספורט ב-2011, אחריו קוקה קולה עם 270 מיליון ד'; 86 חברות פרסמו בהיקפים של 15 מיליון ד' ומעלה
מאז שנפצע אנושות הפך דניאל בן ה-12 לסלב שמקדם אינטרסים וקמפיינים
ב-2011 השקיעו הבנקים בישראל סכום כולל של 933 מיליון שקל בפרסום ושיווק, בהשוואה ל-917 מיליון שקל ב-2010 ■ הוצאותיו של מזרחי-טפחות קפצו בכ-30%
בינה מלאכותיתטיקטוקישראל במלחמהמדד המותגים 2023משרדי פרסוםענף הפרסוםפרסומותקמפייןקריאייטיבשיווק