פרסום

כתבות אחרונות

 
טלוויזיה | לפני כולם

JustAd תספק לפיליפס פלטפורמה לפרסומות

השת"פ של הסטארט-אפ הישראלי, שעוסק בטכנולוגיות פרסום בטלוויזיה, עם פיליפס מוערך ביותר מחצי מיליון דולר

צחי הופמן 04.09.2012
לפני כולם

ח"כ שמאלוב ודיויד גילה נפגשו בנושא שוק הפרסום

חברת הכנסת והממונה על ההגבלים העסקיים דנו ודנה בהתכנות המשפטית של הצעת החוק שלה המבקשת להגביל את קניית המדיה על-ידי גופי פרסום

לי-אור אברבך 28.08.2012

למה המפרסמים לא מנצלים את הפוטנציאל בפרסום בטאבלט?

בעוד שהצרכנים מאמצים גאדג'טים וטכנולוגיות במהירות מרשימה, המפרסמים מדשדשים מאחור ■ עד סוף השנה יסתובבו בעולם 120-150 מיליון טאבלטים, אבל הפוטנציאל הזה, שנובע מהניידות ומגודל המסך, נשאר עדיין על המדף

רועי גולדנברג 23.08.2012

הרשות השנייה והפרסומאים ראש בראש: מי יוכיח את עמדתו?

הדרך לשידור פרסומות רצופה דרישות של הרשות השנייה ■ משרדי הפרסום: "יש מקום לרגולציה על התכנים בפרסומות, אבל רמות האבסורד פשוט דמיוניות"

ענת ביין-לובוביץ' 19.08.2012

הפרסומאי החדש

עליו להיות מספר סיפורים הוליוודי ומתמטיקאי התנהגותי בעת ובעונה אחת

יובל לב 30.07.2012

אפקט האולימפיאדה: הפרסום בבריטניה צפוי לזנק ב-4.5%

שליש מהוצאות הפרסום יגיע השנה לדיגיטל ■ גם הוצאות הפרסום בסלולר יזנקו

רועי גולדנברג 26.07.2012

רשתות השיווק צמצמו את היקפי הפרסום שלהן ב-22%

גם אחרי שהמחאה נרגעה, המפרסמת הגדולה במשק, שטראוס, הקטינה את היקף ההשקעה בפרסום ב-17% ותנובה קיצצה אותו ב-34%

ענת ביין-לובוביץ' 12.07.2012

ירידה של 13.5% בהיקפי הפרסום של המשרדים הגדולים

המחצית הראשונה של השנה מותירה את ענף הפרסום מוכה וחבוט ■ מי שהצליחו לקטוף את הפירות מהתדרדרות שלמור-אבנון-עמיחי, זרמון-גולדמן וגלר-נסיס, הם באומן-בר-ריבנאי וגליקמן-נטלר-סמסונוב

ענת ביין-לובוביץ' 12.07.2012

לקראת סיבוב המחאה הבא

הצרכן שלכם רוצה זוגיות אחרת, קחו שיטה לפירוק שדה המוקשים הצרכני החדש

יוסי לובטון 11.07.2012

שי גורן: "הצרכנים הם ערוץ המדיה המרכזי"

גורן, ממקימי The box adv, טוען שיש מקום לשחקן חדש בעולם הפרסום הישראלי

לי-אור אברבך 10.07.2012

מה עושים האנשים המוצלחים בעולם כשהם קמים בבוקר?

רובם, מסתבר, פותחים את היום בשעה מוקדמת במיוחד ■ לקום לפני המתחרים והשותפים לעבודה זו לא גחמה - זו תופעה ■ מי עושה זאת, ולמה זה טוב?

גיא קצוביץ' 04.07.2012

מנכ"ל BBDO אירופה: ענף הפרסום היום רלוונטי מאי-פעם

פיטר שרמן: "אפשר להשתמש בהמון פלטפורמות בעולם הפרסום, אבל בשורה התחתונה אם הרעיון לא יצירתי ולא מרתק - אנשים לא יצרכו את זה"

ענת ביין-לובוביץ' 27.06.2012

ועידת MAD לשיווק, פרסום, דיגיטל ומוזיקה של גלובס יוצאת לדרך

האירוע השנתי הגדול ביותר לתחומי האינטרנט, הדיגיטל, הפרסום והשיווק ייערך ב-11 ביולי ■ במסגרת הוועידה ייחשף מדד המותגים של "גלובס" לשנת 2012

שירות גלובס 25.06.2012

המפרסמים הגדולים בספורט האמריקני: במקום הראשון - פפסיקו

תאגיד המשקאות הוציא 345 מיליון דולר על פרסום בספורט ב-2011, אחריו קוקה קולה עם 270 מיליון ד'; 86 חברות פרסמו בהיקפים של 15 מיליון ד' ומעלה

מערכת גלובספורט 20.06.2012

הכוח הכלכלי של ילדים

מאז שנפצע אנושות הפך דניאל בן ה-12 לסלב שמקדם אינטרסים וקמפיינים

ליאת רון 03.05.2012

הוצאות הפרסום של הבנקים ב-2011 צמחו ב-1.8% בלבד

ב-2011 השקיעו הבנקים בישראל סכום כולל של 933 מיליון שקל בפרסום ושיווק, בהשוואה ל-917 מיליון שקל ב-2010 ■ הוצאותיו של מזרחי-טפחות קפצו בכ-30%

עירן פאר 02.05.2012

   181920212223242526272829303132   

   נמצאו 614 כתבות   |   עמוד 25 מתוך 39