ספוטים של 30 שניות נמכרו במחיר שיא של 3.75 מיליון ד' בממוצע; כמה עלו הפרסומות במהלך ההיסטוריה של משחק הגמר של ליגת הפוטבול?
ביטול תחרות הפרסום הישראלית נובע מסיבות כלכליות ומקצועיות, אך בהנהלת האיגוד בחרו להדגיש את הסיבה הכלכלית ולדבר על שנה קשה בענף ועל הרצון לחסוך כסף למשרדים
השנה הקשה שעבר ענף הפרסום השפיעה על אנשי הקריאייטיב ■ רוב הקמפיינים היו צנועים, זהירים ומכירתיים ולא הצליחו לייצר אימפקט שסחף את המדינה
לפי הדיווח שפורסם באתר הכלכלי "ביזניס אינסיידר", הרשת החברתית הגדולה בעולם מנהלת משא ומתן עם מיקרוסופט לרכישת Atlas Solutions, מערכת לניהול פרסום באינטרנט
משבר עולמי חבר למשבר מקומי שחבר למשבר פרסונלי, משרדי פרסום התרסקו, ומפרסמים העבירו תקציבים וגרמו לאפקט דומינו ■ החדשות הרעות: קרב ההישרדות יהפוך קשה יותר ■ החדשות הטובות: הכוח חזר למשרדים
בעוד ענף הפרסום הישראלי נאבק על כל שקל, חברת הפוסט גראויטי מתבססת כסוכנות פרסום לכל דבר בארה"ב ■ תעשיית הרכב, שנפגעה במשבר הכלכלי, מרימה את הראש, והחברה של יורם אלטמן וצביה אלדר קוצרת את הפירות
הפרסום בפרינט נמצא תחת איום מתמיד, אבל עדיין לא מוריד את הראש ■ אנשי קריאייטיב בולטים בישראל בוחרים את המודעות שעשו להם את השנה
מדד משרדי הפרסום השנתי של "גלובס", בשיתוף יפעת והגל החדש, מבוסס על מדדים שמאפשרים למי שהייתה לו באמת שנה מוצלחת להתבלט
כך מעריכים אנליסטים ■ הנזק העיקרי נגרם עקב שיתוק של חברות הפרסום והמדיה באזורים שהוצפו או נפגעו והאטה בפעילות השוטפת של המפרסמים
החברה גייסה לשורותיה את מאט דרלה, אשר ישמש כאחראי על הפרסום בחברה
על-פי הערכות, רומני עשוי להיות גמיש יותר בנוגע לפעילות של ענף הפרסום
המחאה הצרכנית הכניסה את רוב המפרסמים לשיתוק, ועבור חלק מהשחקנים זה עשוי להפוך לאסטרטגיה ■ ואולם, אנשי הענף סבורים כי אסטרטגיית "הבונקר" טובה רק לטווח הקצר, ומי שיוותר על השיווק והפרסום הקלאסי עלול להינזק
המלצות של אנשים אמינות בפער ניכר מפרסום בפייסבוק ובסלולר: 92% מאמינים לחלוטין או באופן כלשהו להמלצות של חברים ומכרים
יו"ר איגוד חברות הפרסום: "בשביל לזכות בנתחי שוק ולעלות בדירוגי יפעת, הפרסומאים היו מוכנים לתת הכול. הבאנו על עצמנו צניחה איומה ברווחים"
בינה מלאכותיתטיקטוקישראל במלחמהמדד המותגים 2023משרדי פרסוםענף הפרסוםפרסומותקמפייןקריאייטיבשיווק