החברה, המוערכת ב-8.5 מיליארד דולר, עשויה להימכר לאחת מקבוצות הפרסום הבינלאומיות - פובליסיס, אומניקום ו-WPP
עמוס טלשיר עורך חשבון נפש עם עולם הפרסום, חושף מה למד מהתקף הלב שעבר ומתייחס למשבר בשוק הספרים ■ מד מן, גרסת הפנסיה
מרקו ברטוצי, מנכ"ל VIVAKI לפתרונות פרסום דיגיטליים, השיק בארץ מערכת מתקדמת שתציג לכל גולש פרסומות מותאמות אישית ■ "מי שלא ימהר לאמץ את הטכנולוגיות יישאר מאחור", הוא מזהיר - ועל הדרך שולח עקיצה לפייסבוק
גבר בשלב הגמר על משרדי הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב וראובני-פרידן ■ היקף התקציב עמד ב-2013 על 14.6 מיליון דולר במחירי מחירון
לשלב הגמר במכרז הגיעו גליקמן-נטלר-סמסונוב, ראובני-פרידן ופובליסיס ישראל ■ ב-2013 פרסמה קופ"ח כללית בהיקף של 14.6 מיליון דולר במחירי מחירון
לפי הערכות, קבוצת הפרסום התחייבה לפרסם ברשת החברתית במשך מספר שנים בהיקף של 500 מיליון דולר
משרד הפרסום מקאן-אריקסון, שמטפל כיום בתקציב, נותר מחוץ להתמודדות ■ גליקמן וראובני מתמודדים גם במכרז על תקציב הפרסום של קופ"ח לאומית
מרטין סורל לעובדיו: "ראשי פובליסיס ואומניקום פגועים, וקרוב לוודאי שהם יתקפו"
המשרד מטפל כיום גם בתקציב הפרסום של קניוני הקבוצה ■ קבוצת עזריאלי מתכננת לבנות תוך 3 שנים 6-7 בתי דיור מוגן
החברות לא הצליחו להתגבר על קשיים רגולטוריים ועל מחלוקות בנושא תשלומי מסים, ובעיקר לא הסכימו על המבנה הארגוני המשותף ■ המרוויחה הגדולה היא קבוצת הפרסום WPP, שתמשיך להיות חברת הפרסום הגדולה בעולם
החברות ממתינות לאישור מרשויות המס לגבי פטור מתשלום סביב העסקה
דומינו'ס פיצה היא לקוחה של קבוצת מקאן, ובכיר ביוניברסל מקאן ביקש להיפגש עם מנכ"ל פיצה האט המתחרה כדי "לספר לו על אפליקציה להזמנת פיצה" ■ מקאן: "גם אם זה נעשה בשוגג, מערכת היחסים עם דומינו'ס איתנה"
קבוצות הפרסום רכשו אשתקד בעיקר סוכנויות קטנות המתמחות בנישות בענף
גליקמן-נטלר-סמסונוב ופובליסיס ישראל הם המתמודדים המובילים במכרז על תקציב הפרסום של כרטיס האשראי של אל-על
ינון לנדנברג ודורון טל תובעים גם את יו"ר פובליסיס ישראל יורם באומן, וזאת בשל חילוקי דעות לגבי ערך מניותיהם בקבוצה בעת פרישתם ממנה
בשנה החולפת פרסמה הקבוצה בהיקף של 16 מיליון דולר במחירי מחירון
אדלר חומסקיגיתםגליקמן נטלר סמסונובאירועים ומינוייםליאו ברנטמינוי בכיריםמשרדי פרסוםפרסומותקמפייןתקציב פרסום