את המדיה של יש עתיד רוכשת סטארקום, ואת המדיה של הבית היהודי רוכשת סמארט מדיה - שתיהן מקבוצת פובליסיס ■ יורם באומן, יו"ר פובליסיס, הוא מנהל הקמפיין של יש עתיד
תשלם על חברת הפרסום האמריקאית 3.7 מיליארד דולר
על התקציב, שטופל עד כה בפובליסיס ישראל, יתמודדו מקאן וגיתם ■ פובליסיס תתנחם בתקציב הקפה של נסטלה
היקף התקציב עומד על כ-2.5 מיליון שקל ■ התקציב טופל עד כה בפוגל-אוגילבי
סורל, מנכ"ל WPP: "רכישת Sapient ע"י פובליסיס נראית כמו התנהגות של אהוב שנזרק" ■ לוי, מנכ"ל פובליסיס: "לא ידעתי שסורל מבין באהבה"
רוכשת את חברת הייעוץ Sapient כדי להתחזק בתחום הפרסום בדיגיטל
הרעיון הוא ללוות יזמים וסטארט-אפים מקומיים מתחומי הפרסום והשיווק, כשבסוף התהליך יוצגו המיזמים בפני משקיעים
שימש בעבר כסמנכ"ל השיווק של סלקום ושופרסל ■ המינוי מסמן ניסיון נוסף של קבוצת פובליסיס ישראל להפוך לשחקנית דומיננטית בתחום המדיה
סטארקום ומדיה קום מתמודדות במכרז, שהיקפו יותר מ-70 מיליון שקל ■ בניגוד לעבר, המכרז כולל את תכנון המדיה ואת רכש המדיה יחד
משרדי הפרסום אדלר-חומסקי, פובליסיס ישראל ו-y&r ערכו פרזנטציות למותג
אילן שילוח, מייסד ויו"ר מטומי, ימכור מניות תמורת 29.3 מיליון דולר ■ העסקה, שבה לא נכנס כסף חדש לתוך החברה, מהווה תחליף להצעת המכר שלא נכללה לבסוף בהנפקה שביצעה החברה בלונדון ביולי האחרון
עם זאת, אין כוונה למזג את גליקמן אל תוך פובליסיס ישראל, אלא לרכוש בגליקמן מניות בהדרגה, תוך שמירתו כמשרד עצמאי
מוריס לוי עומד בראש קבוצת הפרסום העולמית פובליסיס מאז שנת 1987
טנקוס, לשעבר בכיר בגיתם BBDO, אמור לשמש כסמנכ"ל במשרד הפרסום ליאו ברנט, אך בעתיד צפוי לקבל משרה בכירה יותר
הקבוצה קרובה לחתימה על הסכם לרכישת חברת הפרסום הצרפתית Criteo
יפעל מעתה כמחלקה נפרדת בתוך משרד הפרסום פובליסיס שתנוהל ע"י אייל הובר - עד עתה מנכ"ל משותף בווב אימג' ■ המנכ"ל השני, לירון זהבי, יעזוב
אדלר חומסקיגיתםגליקמן נטלר סמסונובאירועים ומינוייםליאו ברנטמינוי בכיריםמשרדי פרסוםפרסומותקמפייןתקציב פרסום