מדד המותגים

כתבות אחרונות

 

טומי הילפיגר: "אני רואה בזוג אובמה את ה-DNA של המותג שלי"

מעצב-העל בראיון ל"פירמה מדד המותגים": "אני מדבר ללב האמריקני, הקישור שלי לארה"ב הוא רפלקס מותנה"

גיל זהר 06.07.2009

עמוס שפירא: "המיתון מחדד למנהל את המוח"

מנכ"ל סלקום השתתף בפאנל מיוחד לקראת מדד המותגים השנתי של "גלובס" ■ ראובן אדלר: "בזמנים של פרוספריטי, כ-70% מהקניות נעשות על רצפת החנות, באימפולס. בתקופת מיתון, 70% זה קנייה מתוכננת בבית"

לילך סיגן 05.07.2009

דירוג 100 המותגים המובילים בישראל ייחשף ב-13 ביולי

"מדד המותגים 2009" ייחשף לראשונה ב"ועידת תקשורת ונתח שוק" של "גלובס", ובאותו ערב יופץ בפורמט ספיישל מהודר, בשיתוף מגזין "פירמה", על נייר ממוחזר בסימן ה"ירוק" המאפיין את מרבית המותגים שנכנסו למדד

שירות גלובס 30.06.2009

ועידת תקשורת ונתח שוק 2009 תיערך ב-13 ביולי

במסגרת הוועידה ייחשף לראשונה מדד המותגים של "גלובס" לשנת 2009

שירות גלובס‏ 08.06.2009

מדד המותגים המדוברים: פוקס, קסטרו וזארה הם מותגי האופנה המדוברים ביותר

בזארה, מנגו, ML ורנואר - יחס הדיבור, הביקורים בחנויות ומימוש הקניות מצביעים על פוטנציאל צמיחה ; לעומתם, המותג פוקס הוא בין המדוברים ביותר - אך אחוז הדיבור השלילי לגביו גבוה ומעיד על פגיעותו

מוריס כהונאי 12.02.2009

   12345678   

   נמצאו 117 כתבות   |   עמוד 8 מתוך 8