מדד המותגים

כתבות אחרונות

 
סיום מחזור 3 של בית ספר לדיגיטליות בעסקים./ צילום: גלית סבג

"בלי קהילות אי-אפשר היום לנהל שיווק אפקטיבי"

סופר-פארם מאמצת את מאמאנט, בנק לאומי מטפח בעלות עסקים, ורקיט בנקיזר משווקת את דורקס לקהילות שונות בדרכים שונות • השיווק באמצעות קהילות הפך לטרנד חובה בזכות הרשתות החברתיות, ודחק הצידה את עמודי המותג המשמימים • אך למרות שכולם מבינים את חשיבות הקהילות, רק מותגים מעטים הצליחו לפצח את דרך העבודה הנכונה מולן • כך תעשו זאת נכון • מדד המותגים

ענת ביין-לובוביץ' 01.08.2018
בן יפת מנצח על אירוע קוללם במגדל דוד / צילום: טלי רז

התופעה הוויראלית של המיזם המוזיקלי-חברתי קולולם

קולולם, המחבר אנשים זרים לביצוע שיר אחד ביחד, הצליח תוך פחות משנה להגיע לאלפי לבבות ולעשרות אלפי בתים • בסטארט-אפ הזה השיר הוא רק האמצעי, ההון הוא אנושי, הכסף רק דלק למנוע שדוהר קדימה לכבוש עוד לבבות, ולמשקיעים בו מובטח בעיקר עושר רגשי • מדד המותגים

הילה שיאון 30.07.2018
סיציליה המכושפת של דולצ'ה וגבאנה / צילום: מתוך הפרסומת

בחזרה לשפת הסימנים: עתיד המיתוג באימוג'ים

התקשורת הלא-מילולית היא הערוץ האולטימטיבי להעברת מסרים, כשמנגד כוחה של המילה המדוברת הולך ונשחק בעולם שבו האימוג'ים הולכים ותופסים חלק נכבד • הגיע הזמן לבנות מותגים בעזרת סימנים, ולהפסיק להציף את הלקוחות במלל • מדד המותגים

אסף חתוכה 30.07.2018
תאגיד השידור כאן / צילום: יעל בר נתן באדיבות פירמה

הנני כאן: תהליך המיתוג שעבר תאגיד השידור החדש

בימים שבהם עתידו של תאגיד השידור היה בסכנה, עסקו בחברת "פירמה" במיתוג הגלגול החדש של מה שהיה רשות השידור השנויה במחלוקת • שנתיים אחרי, ראשי החברה, דורון גולדנברג ויהורם דוידי, מספרים על התהליכים שבסופם נקבעו ערכי המותג, איך כונסו 13 מותגים תחת מטרייה אחת, נבחר השם "כאן" והושק הלוגו - וגם על הביקורות הקטלניות שספגו • מדד המותגים

יונתן כיתאין 25.07.2018
הצרכן הוא נווד /shutterstock

מה עושים כשהנאמנות של הצרכנים למותגים נשחקת?

בימים של מגוון הצעות מאתרי אי-קומרס בחו"ל, מחירים נמוכים וחוסר אהדה לתאגידים, הנאמנות של הצרכנים למותגים נחלשת, והם עוברים ממותג למותג בלי סנטימנטים • במקום להשקיע מאמצים כדי שהלקוחות יחזרו לרכוש דווקא אותם, כדאי למותגים להשקיע במערכות יחסים לטווח קצר • הכסף הגדול, אומרים המומחים, נמצא בזירת התמורה לכסף • מדד המותגים

מיכל רז-חיימוביץ' 25.07.2018
עיתונות / צילום: Shutterstock

האם חומות התשלום מוכיחות עצמן כעתיד העיתונות?

בקרב עיתונים בעולם הולכת ומחלחלת ההבנה שהישועה לא תגיע משוק הפרסום בדיגיטל • גם בארץ מודל חומת התשלום צובר תאוצה, כשרק השבוע פורסם ב"גלובס" שגם ynet שוקלים לעבור בחודשים הקרובים למודל • האם זה הפתרון האידיאלי שיחזיר את העיתונות לעידן של מודל עסקי בר-קיימא, למה הוא לא מתאים עבור כל העיתונים, ומה יקרה בארץ? • מדד המותגים

יונתן כיתאין 24.07.2018
האטסונה מיקו. קריפטון יצרה פנטיזה / צילום: רויטרס

הכירו את הזמרות הווירטואליות שסוחפות את העולם

יש להן מיליוני מעריצים ועוקבים אדוקים, שירים שכובשים את המצעדים, אלפי סרטונים ביוטיוב, הופעות במגזינים ושיתופי-פעולה מסחריים - אבל הן בכלל לא אמיתיות • הכירו את האטסונה מיקו ומיקיילה סוסה, זמרות וירטואליות שעקפו בקלות זמרים מצליחים • מדד המותגים

ויקי אוסלנדר, ניו-יורק 23.07.2018
פיד בפייסבוק / צילום: shutterstock

פייסבוק מרעיבה את כלב השמירה של הדמוקרטיה | טור אישי

שינויים שפייסבוק מכניסה באלגוריתם שלה בזמן כתיבת שורות אלה, מקשים מאוד על תעשיית התוכן • מדד המותגים

נדב שובל 23.07.2018
בינה מלאכותית / צילום: שאטרסטוק

נפלאות הבינה: סמנכ"לי שיווק בוחרים את המהלכים המנצחים

כל ארגון או מותג נעזר כיום בבינה מלאכותית על שלל נגזרותיה, אבל זה שהבוט קופץ עם כל כניסה לאתר האונליין שלכם, לא אומר שבאמת מימשתם את הפוטנציאל השיווקי של הטרנד הבוער הזה • סמנכ"לי שיווק, החברים באיגוד השיווק, בוחרים עבור "גלובס" את המותגים ואת המהלכים שעושים את השימוש הנכון ביותר והבנאלי פחות בבינה מלאכותית • מדד המותגים

גלובס 22.07.2018

בני הנוער מתחילים לשנות את חוקי הפורמט

עבור בני דור ה-Z, יוטיוב הפך לטלוויזיה שמאפשרת להם להיות גם הצופים וגם יצרני התוכן • המותגים, שהתהליך התרחש מתחת לרדאר שלהם, מיהרו ליצור שיתופי-פעולה עם ערוצי תוכן של בני נוער, שמעלים וולוגים יומיומיים וזוכים למיליוני צפיות • כעת הגענו לשלב הבא: פורמטים דיגיטליים שמסתמנים כמפלצות תוכן שמאפילות גם על "האח הגדול" בימיו הטובים • מדד המותגים

יניב ויצמן 22.07.2018
ישראל / צילום: 	shutterstock

איך ממתגים נכון מוצר מעורר אמוציות כמו מדינת ישראל?

ישראל היא מותג תיירותי שמעורר אמוציות, והתחושות השליליות גוברות לא פעם על אלה החיוביות • יועצי מיתוג והסברה מציעים כיצד לשנות תדמית של מדינה מורכבת שיש בה חדשנות אך גם שמרנות, סצנת תרבות פעילה אל מול סכסוך מדמם, ושגרירה כמו גל גדות לצד פוליטיקאים שלא עושים חשבון • מדד המותגים

מיכל רז-חיימוביץ' 19.07.2018
פרופסור ברק ליבאי / צילום: שלומי יוסף

"יש דור שלם של מנהלי שיווק שלא מבינים את התפקיד שלהם"

מומחה השיווק פרופ' ברק ליבאי חושב שלקוחות פחות נאמנים ממה שחושבים, שגם לקוחות הפסדיים יכולים להיות חשובים, ושמנהלי השיווק בכלל לא מכירים את הלקוחות שלהם. "חברות כמו פייסבוק וגוגל עושות את זה מצוין, ובגלל זה הן משתלטות על העולם" • 5 תובנות על שיווק נכון • מדד המותגים

עמרי זרחוביץ' 18.07.2018
נטע ברזילי /   צילום: דניאל קמינסקי

כך נבנה המיתוג שהביא לנטע ברזילי את הניצחון

הקהל התקשה להתחבר בתחילת הדרך, וההפקה נאלצה להבין שלא מדובר בבובה • איך הפכה נטע ברזילי בזכות תהליך מיתוג מדויק לכוכבת שסחפה את אירופה והביאה את האירוויזיון לישראל אחרי 20 שנה? • סוד הקסם - להתחבר לאמת הפנימית ולזכות באהבת הקהל • מדד המותגים

פולי טובמן 17.07.2018
עידו גרינברג / צילום: אורי טאוב

חולצה אחת ביום: מהגיגי סמארטפון למותג אופנה היסטרי

מה שהתחיל מפתקים עם הגיגים בסמארטפון, הפך לתופעה באינסטגרם ולמותג אופנה שסוחף את הרשת ואת הסלבס, עם משפטים כמו "ואהבת לרעך כמו פיצה", "תתאהב בי כבר יא אפס" ו"מוגזמת" • עידו גרינברג, האיש שהמציא את "משפט אחד ביום", חולם לעשות כבוד לעברית • מדד המותגים

שירי דובר 16.07.2018
גוגל / צילום: שאטרסטוק

איפה הכי כדאי לעבוד?

מה הקשר בין הזוכים במדד המותגים של "גלובס" לערך השוק של עובדיהם

אורנה רודי 12.07.2018
מדד המותגים 2018

בחנו את עצמכם: האם אתם מבינים בקריאייטיב?

מדד המותגים של "גלובס", שפורסם בוועידת MAD, מציג את המודעות הכי יצירתיות ופורצות דרך השנה • האם יש לכם סיכוי להיות בין המנצחים שנה הבאה?

שירות גלובס 12.07.2018

   12345678   

   נמצאו 117 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 8