מדד המותגים

כתבות אחרונות

 

"לא סביר שאל-על תקבל אישור לטוס מעל סעודיה אי-פעם"

חברת התעופה אייר אינדיה עשתה היסטוריה, וגם באזז, כשהחלה להפעיל קו מת"א לניו-דלהי שעובר מעל ערב הסעודית • יו"ר החברה, פראדיפ קהרולה, מסמן בראיון ל"גלובס" את היעדים הבאים בענף שישפיעו על שיווק הטיסות • מדד המותגים

מיכל רז-חיימוביץ' 12.07.2018
פסטיבל ברנינג מן / צילום: שאטרסטוק

מדד המותגים: הזוכים בתחרות הקריאייטיב "טסים לברנינג מן"

לקראת ועידת MAD ופרסום מדד המותגים של גלובס לשנת 2018, התקיימה תחרות קריאייטיב בין משרדי הפרסום שיצרו מודעות מקוריות, חדשניות ומעניינות במיוחד • מתוך כ-180 מודעות, נבחרו 10 מצטיינות - והראשונה מביניהן זיכתה את יוצריה בחבילה מפנקת לביקור בפסטיבל המפורסם

גלובס 11.07.2018
נחום ביתן / צילום: שלומי יוסף

בעלי קבוצת יינות ביתן-מגה: "אין לי מטרה לעקוף את שופרסל"

נחום ביתן רכש לפני שנתיים את מגה והפך לבעלי קבוצת הקמעונאות השנייה בגודלה, יינות ביתן • בראיון ל"גלובס" הוא מדבר לראשונה על מה שאכזב אותו במגה, על הסכסוך המתוקשר עם קבוצת נטו של עדי עזרא, והמאבק בספקים כדי שלא יעלו מחירים • מדד המותגים

שני מוזס 10.07.2018
הטירגוט משחית / צילום: shutterstock

הטירגוט משחית: חוששים לפרטיות - אבל מוכנים לוותר עליה

פרשת קיימברידג' אנליטיקה פוצצה ברעש גדול את סוגיית הפרת הפרטיות והשימוש שנעשה במידע שנאסף אודותינו כדי לטרגט אותנו למסרים רלוונטיים • אבל בעוד מחקרים מראים שרוב הציבור חושש מפגיעה בפרטיותו, באותה נשימה רבים מוכנים לוותר עליה בתמורה לערך כלשהו שיקבלו מהמותג או מהשירות • האם, כמו שחוזר וטוען מארק צוקרברג, הפרטיות מתה? • מדד המותגים

ענת ביין-לובוביץ' 10.07.2018
המוצרים של LUSH / צילום: רויטרס  Neil Hall

אני והמותג נשנה את העולם: החברות שקידמו אג'נדה חברתית

אקטיביזם חברתי מסתמן כנתיב צמיחה חדש למותגים בעידן הנוכחי, שבו השיח הציבורי מתחולל בעוצמה ברשתות החברתיות וגולש מהן למרחב הפיזי • מותגים בולטים כמו airbnb ובן & ג'ריס מביעים עמדות ערכיות ופועלים לקדם אג'נדות שאינן בקונצנזוס, תוך שהם רותמים את הציבור ולעתים מצליחים להביא לשינויי חקיקה • האם היא תגיע גם אלינו? • מדד המותגים

שירלי קנטור 10.07.2018

כרטיס בכיוון אחד: איך יראה היום שאחרי רפורמת שטרום?

רפורמת שטרום, ששיאה הפרדת חברות כרטיסי האשראי מהבנקים הגדולים, מטלטלת בימים אלה את ענף הפיננסים • למרות שהחברות עשו מהלכים שיווקיים שממצבים אותן בנקודת פתיחה טובה יותר, התחרות על כל לקוח הולכת להיות קשה • איך הן יתמודדו איתה ואיך לאומי קארד תמתג את עצמה אחרי שתיפרד מבנק לאומי? • מדד המותגים

עירית אבישר 10.07.2018
בינה מלאכותית / צילום: שאטרסטוק

האם בינה מלאכותית תצליח לשנות את עולם הפרסום?

יותר ויותר חברות ומפרסמים בוחרים להשתמש בבינה מלאכותית כדי למנף את המותגים ואת הקמפיינים שלהם לרמה חדשה • אבל לצד הצלחות כמו היכולת לייצר את הנאום האחרון שג'ון קנדי מעולם לא נתן, או בוט בדמות "האפיפיור הצעיר" שמטריל משתמשים בטוויטר, יש גם לא מעט כישלונות • מדד המותגים

ויקי אוסלנדר, ניו-יורק 10.07.2018
מדד המותגים 2018

מדד המותגים של גלובס לשנת 2018 | פרויקט מיוחד

"גלובס" מפרסם זה 16 שנה ברציפות את מדד המותגים; השנה החלטנו לעשות זאת מעט אחרת • צפו בדירוג המותגים המובילים בישראל לשנת 2018, בחלוקה ל-15 סקטורים מרכזיים • פרויקט מיוחד

גלובס 10.07.2018
ועידת MAD | ועידת MAD

צפו בשידור החי מוועידת MAD של "גלובס"

ועידת הפרסום, השיווק והדיגיטל MAD של "גלובס", בהשתתפות איציק אברכהן, גונן אוסישקין, גבי רוטר, מולי שגב, תם אהרון, מיכל אנסקי, רבקה מיכאלי ורבים נוספים, תעמוד השנה בסימן הפילטר הווירטואלי והשפעתו על עולמות התוכן • בוועידה, שתיערך הערב במתחם הקאמרי בת"א, ייחשף לראשונה גם מדד המותגים המובילים לשנת 2018

גלובס 09.07.2018
איציק צאיג/ צילום: ענבל מרמרי

"קריסת מגה? טראומה. 7 השנים האחרונות היו קשות בענף המזון"

7 השנים של איציק צאיג כמנכ"ל אסם ייזכרו גם כ-7 השנים הרעות של שוק המזון לאחר המחאה החברתית • בראיון בלעדי לקראת חשיפת מדד המותגים בוועידת MAD הערב מעריך צאיג כי חברות המזון יידרשו להתייעל כדי לא לייקר מחירים, מסמן טרנדים ומספר על תוכניות הקריירה העתידיות

שני מוזס 09.07.2018

אודליה ספרן, סמנכ"לית שיווק ברדיו 102: "NPR עושה בית ספר"

מותג להשראה? השנים חולפות, טרנדים באים והולכים, ילדים הופכים הורים - ורק הלוגו של קוקה-קולה נותר נחשק כשהיה ■ מדד המותגים - פרויקט מיוחד

אודליה ספרן 19.07.2017
קמפיין קוקה קולה / צילום: סטודיו דחף

130 שנה - וזה עדיין קוקה-קולה

גיל סתיו, סמנכ"ל השיווק והמכירות של קבוצת ישראייר, בוחר מותג מעורר השראה (אין הפתעות) ומותג בתחום התיירות, שאינו מוכר לרוב הישראלים אבל הפך ל"חותמת הכשר" עולמית

גיל סתיו 17.07.2017
מדד המותגים / איורים: אייל אונגר

300 מותגים, 40 קטגוריות: מדד המותגים של "גלובס"

300 מותגים, 40 קטגוריות ומותג־על אחד מנצח: הדירוג החדשני של "גלובס" בשיתוף הגל החדש מקבוצת נילסן, מהדורה מיוחדת. יולי 2017

שירות גלובס 13.07.2017
ברק רגב / צילום מסך
ועידת MAD | ועידת MAD

מנכ"ל גוגל ישראל: אנו בפתח עידן חדש בסמארטפונים

ועידת MAD 2017: גוגל זכתה במותג-העל במדד המותגים של "גלובס" ■ ברק רגב: "בשנים הקרובות נראית את רוב אוכלוסיית העולם מתחברת אונליין"

שני מוזס 12.07.2017
מאיר ברנד/ צילום : תמר מצפי
ועידת MAD | ועידת MAD

ועידת MAD: גוגל בראש מדד המותגים 2016 של "גלובס"

הוועידה, שמתקיימת היום במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בת"א, תארח מומחים בפרסום ושיווק מהארץ ומהעולם ■ עוד במדד המותגים: אפל, קוקה-קולה, בנק הפועלים וטויוטה

שירות גלובס 13.07.2016
מדד המותגים 2015 / איורים: יהונתן קינן

מדד המותגים: אלה המותגים המנצחים של השנה החולפת

הם מצליחים להתגבר מעל כל הרעש, מתמודדים מול מתחרים רבים ועיקשים - ונשארים רלוונטיים בעידן שבו העיקר והטפל, הישן והחדש, מעורבבים יחד

לי-אור אברבך 15.07.2015

   12345678   

   נמצאו 117 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 8