המנצח יקבל פרס כספי ותמיכה מקצועית ושיווקית להפקת ולהפצת הפיילוט בעולם
יועץ המדיה מייק מורלי מאמין שהריאליטי ימציא עצמו מחדש, שפורמטים חדשים חייבים לקחת בחשבון את המשבר הכלכלי, ושהראש הישראלי ימציא עוד פורמטים
מטרת המיזם: הענקת חשיפה מירבית לדור הבא של אמנים ויוצרים אלטרנטיביים
לאחרונה מונתה דה בוקס לנציגה הרשמית של EMC בישראל, אקדמיית ההכשרה של תעשיית הבידור והטלוויזיה ■ ועידת MAD של "גלובס" תתקיים ב-11 ביולי
האירוע השנתי הגדול ביותר לתחומי האינטרנט, הדיגיטל, הפרסום והשיווק ייערך ב-11 ביולי ■ במסגרת הוועידה ייחשף מדד המותגים של "גלובס" לשנת 2012
בול, מנהל הקריאייטיב של סוכנוות הפרסום Lean Mean Fighting Machine, מסביר שהוא מחויב לייצר עבודה קריאטיבית ללקוחות - אבל שהמטרה היא גם לעשות כיף ■ ראיון לרגל הרצאתו בוועידת תקשורת ונתח שוק
במסגרת הוועידה ייערך גם מפגש אישי לבאי הוועידה תחת הכותרת "איך להיות סטארט-אפ ששווה השקעה ואקזיט?" ■ המפגש מיועד למשקיעים המחפשים טכנולוגיות ישראליות לבין סטארט-אפים המחפשים משקיעים
סיימון הארופ, שהקים עם מרטין לינדסטרום את חברת ברנד סנס, בטוח שאפשר לקשור כל מותג ל-5 החושים כך שיגרום ללקוח לחבב אותו יותר ■ בראיון לקראת הרצאתו בוועידת תקשורת ונתח שוק הוא מסביר איך המיתוג החושי עובד
ג'וליאן טרז'ור, יו"ר סוכנות "סאונד" מבית ברנד סנס, מספר - בראיון לקראת הרצאתו בוועידת תקשורת ונתח שוק - על הבעייתיות בסאונד שקיים היום בסופרמרקטים ועל הרעש המזיק בחנויות אופנה לצעירים
סטיב אינן, מומחה לשיווק ופרסום במדיה חברתית, המגיע לארץ כדי להשתתף בוועידת נתח שוק של "גלובס", מאמין שבלי סמנכ"ל ייעודי לנושא הרשתות החברתיות, הפירמות לא יצליחו לנוע בקצב הנדרש ובכיוון הנכון. ומהו אותו כיוון הנכון?
נתוני המחקר יפורסמו בוועידת תקשורת ונתח שוק 2010 של "גלובס" ■ ההערכות הן כי שוק הבידור והמדיה בישראל יצמח ב-מ-3.2 מיליארד דולר בשנת 2009 ל-3.9 מיליארד דולר בשנת 2014
כך טוען סיימון הארופ, מנכ"ל Agency Brand Sense, שירצה בוועידת תקשורת ונתח שוק במושב שיעסוק במשמעות המותג בעידן החדש ■ מנכ"ל יפעת בקרת פרסום יחשוף במושב את דירוג משרדי הפרסום והמפרסמים למחצית הראשונה
וירג'יניה מאוסלר תציג בוועידת תקשורת ונתח שוק 2010 את משנתה באשר לבניית פורמט טלוויזיה מוצלח ■ בראיון ל"גלובס" היא מתייחסת לישראל כיצרנית פורמטים מקורית - אך מסבירה ממה כדאי למפיקים להיזהר
מושב מיוחד בוועידה ידון בהשפעת הטכנולוגיה על תעשיית הפרסום, על הקריאייטיב ועל מסך הסלולר
וירג'יניה מאוסלר, מנכ"לית חברת המחקר לטלוויזיה ובידור The Wit, תשתתף בוועידה של "גלובס" ותוביל דיון בנושא
אפליקציית הפייסבוק של "מדד המותגים 2010" תאפשר לגולשים לדרג את 10 המותגים האהובים עליהם
בינה מלאכותיתבנק הפועליםאירועים ומינוייםמדד המותגיםמדד המותגים 2021מדד המותגים 2022מדד המותגים 2023מותגיםפייסבוקשיווק