עיתון "גלובס" משיק השנה את אפליקציית הפייסבוק של "מדד המותגים 2010 - גירסת הגולשים".
האפליקציה הייחודית, אותה יצר משרד הפרסום פוגל-אוגילבי, מאפשרת לגולשים לדרג את 10 המותגים האהובים ביותר לפי דעתם - וגם את 10 המותגים האהובים פחות.
בנוסף, הגולשים מקבלים במה לפרגן למותגים השונים ולהביע את דעתם. חלק מהגולשים גם ינסו לחזות את הדירוג האמיתי שיפורסם בספר "מדד המותגים" ב-19 ביולי, ושייחשף לראשונה בוועידת תקשורת ונתח שוק 2010.
"מדד המותגים" הוא פרויקט שנתי של "גלובס" בשיתוף עם חברות הייעוץ תפן וגיזה-זינגר-אבן, המדרג את 100 המותגים המובילים בישראל על-פי שוויים הכספי. הדירוג מתפרסם במגזין-ספר בן יותר מ-500 עמודים ומחולק מדי שנה לכל מנויי העיתון.
* לאפליקציית הפייסבוק של "מדד המותגים":
http://www.facebook.com/Globes1#!/Globes1?v=app_125627070810206
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.