ועידת MAD

כתבות אחרונות

 

איגוד הפרסום, LIA ו"גלובס" יטיסו פרסומאים צעירים ללאס וגאס

איגוד הפרסום הישראלי, "גלובס" ו"הבצפר" ישיקו את תחרות Young creative 2014 ■ בסיום התחרות ייבחרו שני פרסומאים צעירים ויוכרזו במהלך ועידת MAD כזוכים בפרס – טיסה ללאס וגאס והשתתפות בסדנת קריאייטיב

שירות גלובס 22.06.2014

תחרות הפורמטים הטלוויזיוניים של ארמוזה לשנת 2014 יוצאת לדרך

בתחרות, הנערכת במסגרת ועידת MAD של "גלובס", ישתתפו נציגים מרשתות שידור בסין ובצרפת ■ הפורמט שזכה בשנה שעברה זוכה להתעניינות בעולם

לי-אור אברבך 28.05.2014

ועידת MAD 2013: "ההאלי הופ" של הפרסום

בוועידה לשיווק, פרסום, דיגיטל ומוזיקה שנערכה ב-17 ביולי משרדי הפרסום הציגו מצגות של 5 דקות של יצירתיות בפרסום

שירות גלובס 07.08.2013
ועידת MAD

"לכל המותגים יש אחריות להפוך את העולם למקום טוב יותר"

כך טען ג'ונתן מיילדנהול, סגן נשיא אסטרטגיית פרסום עולמית בקוקה-קולה, בוועידת MAD ■ אלי כהן, מנהל מטה השיווק בבנק הפועלים: "בסופו של דבר הצרכנים רוצים מולם בנקאי סולידי, אמין ומקצועי, והם לא מחפשים סחבק"

מיכל רז-חיימוביץ' 21.07.2013
ועידת MAD

ועידת MAD: מה עמד מאחורי מהלכי השיווק המנצחים של השנה?

מנהלי השיווק הציגו בוועידת MAD של "גלובס" את התובנות של מהלכי אורנג' אולטרה-נט, "החומוס של אבי" וקמפיין "יש עתיד"

שירי דובר 21.07.2013

מוזיקה עושים באהבה: פסטיבל MAD MUSIC אירח 50 יוצרים

50 הרכבים נרגשים, 10 מועדונים מפוצצים ופסטיבל קולנוע אחד - ערב ההופעות שחתם אמש את ועידת MAD לשיווק, פרסום ומדיה של "גלובס" היה חגיגת תרבות מרוכזת, צעירה ואיכותית, שיישרה קו בין תל-אביב לבין בירות העולם

ליאת זנד 18.07.2013

ענקית האינטרנט גוגל - בראש מדד המותגים של "גלובס" לשנת 2013

קבלו את 10 המותגים המובילים לשנת 2013 - הדירוג המלא מתפרסם היום במוסף "מדד המותגים" המצורף לעיתון "גלובס"

אילנית חיות 17.07.2013
ועידת MAD

אם אמנים מישראל רוצים להצליח בעולם, הם חייבים לעבור למקום אחר"

כך אמר סוכן המוזיקאים מלקום היינס בוועידת MAD ■ אורנג' חשפה שירות מוזיקה בסטרימינג ■ זיו קסלמן, מנהל אגף תוכן ודיגיטל בפרטנר: "בנינו מוצר שיתאים לאנשים שלא רוצים להכניס כרטיס אשראי בחנות האפליקציות"

צחי הופמן 17.07.2013

השיחה: המפגש השנתי של הברנז'ה

אבי ניר, אילן ישועה, מאיר ברנד, הרצל עוזר, רן גוראון, עינת פורטוגלי, יורם מוקדי ועוד רבים הגיעו לוועידת 2013 MAD של "גלובס"

מיכל גלנטי 17.07.2013
ועידת MAD

שי באב"ד: יש יותר מדי מסרים בעייתיים בטלוויזיה

מנכ"ל הרשות השנייה בוועידת MAD: "אני לא נגד ריאליטי. אני נגד ריאליטי עם מסרים בעייתיים" ■ ד"ר יפעת בן-חי-שגב: "הטלוויזיה רחוקה מלאבד את הבכורה" ■ אלי אוזן: "הטלווזיה לא רלוונטית לאיך שהדור הצעיר צורך היום תוכן"

שירי דובר ורועי גולדנברג 17.07.2013
ועידת MAD

אבי ארמוזה: להפעיל רגולציה כדי למנוע ריכוזיות בתוכן

מנכ"ל ארמוזה פורמטס בוועידת MAD: "גופי השידור גם בעלים, גם מפיקים וגם מפיצים; עלינו לצאת למאבק לשינוי הרגולציה של מבנה הבעלות על היצירה"

ענת ביין-לובוביץ' 17.07.2013
ועידת MAD

"ווייז לא תהיה הרכישה האחרונה של גוגל בישראל"

מאיר ברנד: "צריך להצדיע לווייז. זו חברה מדהימה" ■ "ישראל, חוץ מסיליקון ואלי - אין שנייה לה" ■ "המלך הוא הצרכן, המשתמש... קליק אחד - והחברה נעלמת"

אילנית חיות ‏ 17.07.2013
ועידת MAD

המשנה למנכ"ל בזק: הנוער מעדיף את WhatsApp על פייסבוק

רן גוראון בוועידת MAD: "אין ספק שעולם הפרסום עובר שינוי לכיוון הדיגיטל" ■ רובי דואק, מנהל תחום מובייל בגוגל אירופה: "חדירת הסמארטפונים הולכת ועולה; אם אתם לא חושבים על אסטרטגיית מובייל היום, תהיו חייבים לעשות את זה"

מיכל רז-חיימוביץ' 17.07.2013
ועידת MAD

אבי ניר: "כדי לשדר 'עבודה ערבית' צריך לפני זה 'האח הגדול'"

מנכ"ל זכיינית ערוץ 2 קשת בוועידת MAD: "אנחנו רוצים להציע ואף מציעים תכנים שיעוררו מחלוקת, שיעוררו שיח, שיעוררו עניין, שיגיעו למגוון רחב בציבור"

יוסי ניסן 17.07.2013
ועידת MAD

אילן ישועה: "הטלוויזיה תהיה מחוברת לאינטרנט לגמרי"

מנכ"ל וואלה בוועידת MAD: "יהיו בבית מכשירים רבים שכולם יחוברו לטלוויזיה, ובלחיצת כפתור אנשים יעברו בין המכשירים. וואלה מתחילה את ההיערכות לכך"

יוסי ניסן 17.07.2013
ועידת MAD

מנכ"ל הוט: "יש תחרות של שיסוף גרונות בסלולר"

הרצל עוזר בוועידת MAD של "גלובס": "מחירי הסלולר כבר לא יעלו מעל 100-110 שקל - זה לא יחזור למה שהיה"

יוסי ניסן 17.07.2013

   456789101112131415161718   

   נמצאו 296 כתבות   |   עמוד 11 מתוך 19