איגוד הפרסום הישראלי, "גלובס" ו"הבצפר" ישיקו את תחרות Young creative 2014 ■ בסיום התחרות ייבחרו שני פרסומאים צעירים ויוכרזו במהלך ועידת MAD כזוכים בפרס – טיסה ללאס וגאס והשתתפות בסדנת קריאייטיב
בתחרות, הנערכת במסגרת ועידת MAD של "גלובס", ישתתפו נציגים מרשתות שידור בסין ובצרפת ■ הפורמט שזכה בשנה שעברה זוכה להתעניינות בעולם
בוועידה לשיווק, פרסום, דיגיטל ומוזיקה שנערכה ב-17 ביולי משרדי הפרסום הציגו מצגות של 5 דקות של יצירתיות בפרסום
כך טען ג'ונתן מיילדנהול, סגן נשיא אסטרטגיית פרסום עולמית בקוקה-קולה, בוועידת MAD ■ אלי כהן, מנהל מטה השיווק בבנק הפועלים: "בסופו של דבר הצרכנים רוצים מולם בנקאי סולידי, אמין ומקצועי, והם לא מחפשים סחבק"
מנהלי השיווק הציגו בוועידת MAD של "גלובס" את התובנות של מהלכי אורנג' אולטרה-נט, "החומוס של אבי" וקמפיין "יש עתיד"
50 הרכבים נרגשים, 10 מועדונים מפוצצים ופסטיבל קולנוע אחד - ערב ההופעות שחתם אמש את ועידת MAD לשיווק, פרסום ומדיה של "גלובס" היה חגיגת תרבות מרוכזת, צעירה ואיכותית, שיישרה קו בין תל-אביב לבין בירות העולם
קבלו את 10 המותגים המובילים לשנת 2013 - הדירוג המלא מתפרסם היום במוסף "מדד המותגים" המצורף לעיתון "גלובס"
כך אמר סוכן המוזיקאים מלקום היינס בוועידת MAD ■ אורנג' חשפה שירות מוזיקה בסטרימינג ■ זיו קסלמן, מנהל אגף תוכן ודיגיטל בפרטנר: "בנינו מוצר שיתאים לאנשים שלא רוצים להכניס כרטיס אשראי בחנות האפליקציות"
אבי ניר, אילן ישועה, מאיר ברנד, הרצל עוזר, רן גוראון, עינת פורטוגלי, יורם מוקדי ועוד רבים הגיעו לוועידת 2013 MAD של "גלובס"
מנכ"ל הרשות השנייה בוועידת MAD: "אני לא נגד ריאליטי. אני נגד ריאליטי עם מסרים בעייתיים" ■ ד"ר יפעת בן-חי-שגב: "הטלוויזיה רחוקה מלאבד את הבכורה" ■ אלי אוזן: "הטלווזיה לא רלוונטית לאיך שהדור הצעיר צורך היום תוכן"
מנכ"ל ארמוזה פורמטס בוועידת MAD: "גופי השידור גם בעלים, גם מפיקים וגם מפיצים; עלינו לצאת למאבק לשינוי הרגולציה של מבנה הבעלות על היצירה"
מאיר ברנד: "צריך להצדיע לווייז. זו חברה מדהימה" ■ "ישראל, חוץ מסיליקון ואלי - אין שנייה לה" ■ "המלך הוא הצרכן, המשתמש... קליק אחד - והחברה נעלמת"
רן גוראון בוועידת MAD: "אין ספק שעולם הפרסום עובר שינוי לכיוון הדיגיטל" ■ רובי דואק, מנהל תחום מובייל בגוגל אירופה: "חדירת הסמארטפונים הולכת ועולה; אם אתם לא חושבים על אסטרטגיית מובייל היום, תהיו חייבים לעשות את זה"
מנכ"ל זכיינית ערוץ 2 קשת בוועידת MAD: "אנחנו רוצים להציע ואף מציעים תכנים שיעוררו מחלוקת, שיעוררו שיח, שיעוררו עניין, שיגיעו למגוון רחב בציבור"
מנכ"ל וואלה בוועידת MAD: "יהיו בבית מכשירים רבים שכולם יחוברו לטלוויזיה, ובלחיצת כפתור אנשים יעברו בין המכשירים. וואלה מתחילה את ההיערכות לכך"
הרצל עוזר בוועידת MAD של "גלובס": "מחירי הסלולר כבר לא יעלו מעל 100-110 שקל - זה לא יחזור למה שהיה"
בינה מלאכותיתבנק הפועליםאירועים ומינוייםמדד המותגיםמדד המותגים 2021מדד המותגים 2022מדד המותגים 2023מותגיםפייסבוקשיווק