"ערי מדבר אחרות" היא דרמת סלון שמבוימת ברגישות, אך הליהוק צפוי מדי
"חברות הכי טובות" בגרסה החדשה שומרת על הנוסחה המנצחת של ענת גוב
רוני פינקוביץ', המנהל האמנותי של המדיטק בחולון ושל פסטיבל ישראל לילדים שיחל בקרוב, מדבר בראיון ל"גלובס" על מצבו העגום של התיאטרון הישראלי: "המדינה הפקירה את התיאטרון לכוחות השוק"
שלוש יצירות של כוריאוגרפים צעירים יעלו בהפקת המקור החדשה של מרכז סוזן דלל בהשקעה של כ-300 אלף שקל
העיבוד החדש של ל"ליזיסטרטה", מאכזב ובעיקר לא מצחיק
קרן מור ומנשה נוי מתקשים לייצר דמויות אמינות ב"המאהב" של פינטר
שלוש שחקניות נהדרות פוגשות מחזה נשי, התוצאה: "משהו טוב"
איציק ויינגרטן מנהל את בית הספר לאמנויות הבמה של סמינר הקיבוצים ולא מוכן לנהל תיאטרון: "הבחירה של תיאטראות להעלות חומרים מסחריים מוציאה אותי מדעתי; יש תיאטראות שלא מכבדים את הקהל"
"אז, בפראג" - הצגה חכמה ומאופקת, שכל שחסר בה הוא קצת רגש
השקעה של 3 מיליון שקל בהצגות מקור ומופעי חוצות בפסטיבל חיפה הבינלאומי להצגות ילדים
שני מחזות בעייתיים, שגם המשחק לא מצליח להציל
השחקן עידן אלתרמן עובד בימים אלה עם אבי גרייניק על קמבק ■ "אם הייתי יודע לחסוך באכילה בחוץ, הייתי נמצא במצב כלכלי הרבה יותר טוב"
השחקנית דליה שימקו שייסדה ומנהלת את אנסמבל אספמיה מדברת בריאיון ל"גלובס" על מקומה של התרבות במדינה:"אני לא יכולה לשלם משכורת לשחקנים; אנחנו מתוקצבים במינוס"
איתי טיראן ביים הצגה ססגונית ועמוקה שמשוחקת היטב
בעוד מקבלת השכר הבכירה השנייה הייתה שחקנית, ושכרה השנתי עמד על 588 אלף שקל לערך ■ השחקנית שהכי מזוהה עם תיאטרון בית ליסין היא יונה אליאן, ושחקן מוכר אחר שמזוהה עימו הוא ליאור אשכנזי
ביקורת תאטרוןבית ליסיןהבימהעבודה בימי קורונהעסק ביוםעסקים קטנים ובינונייםעצמאיםקאמרירון שוורץתאטרון גשר