בימים אלה הסתיים פיילוט מוצלח בשני סניפי שוק העיר שהשתמשו בטכנולוגיית Scan&GO של Supersmart • הטכנולוגיה עשויה להיות מוטמעת בכל סניפי הרשת, אך העסקה טרם נחתמה • היקף העסקה מוערך במיליוני דולרים
הסניף, שיחל לפעול בינואר 2022, ישתרע על שטח של 1,300 מ"ר והוקם בהשקעה של 4 מיליון שקל • עופר ברק, מנכ"ל ומבעלי הסטוק: "הסניף החדש הוא סנונית ראשונה המבשרת על המגמה החדשה ברשת של פתיחת סניפי ענק"
אלקטרה מוצרי צריכה חתמה על הסכם ההתקשרות עם רשת חנויות הנוחות לתקופה של 20 שנים עם אופציה להארכה ל-50 שנים נוספות, והיא צפויה להשקיע במהלך כ-60 מיליון שקל • התוכנית: פריסה של כ-300-400 חנויות 7-Eleven בכל הארץ
כשני שלישים מהישראלים נוהגים לרכוש במרכזים השכונתיים, והמציאות פוסט-הקורונה מראה שהביקוש להם הולך וגדל • בארבע השנים הקרובות אמורים לקום 34 מרכזים לפחות, בתמהיל שימשיך את גידול השטחים הקמעונאיים - על חשבון שטחי השירותים, הפנאי והבילוי
הסניף, שישתרע על פני כ-250 מ"ר, יצטרף ל-7 סניפים הפועלים בקונספט הדלי מרקט הכולל מבחר גדול יותר של מוצרי מעדנייה טריים • הרשת צפויה לפתוח עוד כ-5 סניפים במהלך שנת 2022
עם כניסתם של כלי הרכב החשמליים לשוק הישראלי והעלייה בפעילותן של חנויות הנוחות - כ-3 מיליארד שקל בסוף 2020 - תחנות הדלק נדרשו לשינוי אסטרטגי • אחרי רכישת רשתות הסופרמרקטים ופיתוח הנדל”ן המניב, כעת הן נדרשות לחשיבה שיווקית חדשה
סניפים פיזיים של החברה עשויים לכלול סריקת ברקודים ע"י משתמשים, מסכי מגע וחוויית קנייה לא מסורתית
טרנד חנויות הסטוק ממשיך לצמוח ולגדול, ומהשוליים המסחריים הן מפלסות את דרכן אל המרכז • בדרך לשם עלו חנויות הסטוק על הנוסחה המדויקת לכיסם של הצרכנים הישראלים, נוסחה הבנויה ממספר תובנות צרכניות מעניינות
אמזון מכניסה את טכנולוגיית ה-Just Walk Out לסניפי Whole Foods, ותעשיית תאגידי האיקומרס פורחת
כארבעה וחצי חודשים אחרי שחתמה על הסכם עקרונות, קבוצת פוקס מכריזה כי קיבלה את הזיכיון הבלעדי להקמה ולתפעול של הרשת, המוכרת מוצרי עיצוב לבית ולמשרד ברמת מחיר נמוכה • השקת הפעילות מתוכננת ברבעון הראשון של 2022
בחברת פרוקטר אנד גמבל הגבירו את הייצור, וקמעונאים אומרים שמגבילים להם הזמנות ככל שהביקוש עולה
השינויים בהרכב האוכלוסייה וגודל משקי הבית בישראל ישפיעו בעשורים הקרובים על ענפי השיווק והקמעונאות • בחברה הערבית קיים פוטנציאל להגדלת שטחי המסחר ולכניסת שחקן נוסף לשוק, ואילו בחברה החרדית צפויים להיפתח מרכזי מסחר חדשים בנוסף לרחובות החזקים
הזינוק ברווח הכולל מנומק בין היתר בהשקעה במיזם העגלות החכמות הקנדי A2Z • ההכנסות ברבעון השני גדלו ב-19.5% והסתכמו בכ-894 מיליון שקל
הרווח התפעולי של דיפלומט ברבעון השני של 2021 עלה בכ-44% לכ-42 מיליון שקל, ובשורה התחתונה החברה רשמה עלייה של 53% ברווח הנקי שהגיע ל-29 מיליון שקל
רשת השיווק רשמה ברבעון השני של 2021 מכירות בהיקף של 579 מיליון שקל, ירידה של 2.2% לעומת המכירות ברבעון השני אשתקד • הרווח ברבעון הסתכם ב-14 מיליון שקל, בהשוואה ל-12.7 מיליון שקל בתקופה המקבילה
חברת קמעונאות המזון המקוונת, שבה מחזיקות קוקה-קולה ישראל וסופר-פארם, ממשיכה להציג עלייה משמעותית בהכנסות - אך גם בהפסדים
אורי וטרמןאיציק אברכהןרשות התחרותהעלאת מחיריםחנויותיוסי אמירקרפוררשתות שיווקשופרסלשלומי אמיר