לקראת חג השבועות, תנובה השקיעה בשבוע שעבר כ-278 אלף דולר בקמפיין לגבינות מכבי שירותי בריאות הובילה את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-106 אלף דולר
החברה עקפה את צפי האנליסטים בשורה התחתונה - הרוויחה ברבעון 87 סנט למניה לעומת צפי ל-82 סנט; ופיספסה בעליונה - ממוצע התחזיות בשוק צפה לה הכנסות של 5.19 מיליארד דולר
חברת הסלולר פרטנר הובילה בשבוע החולף את הפרסום ברשת עם השקעה של כ-134 אלף דולר
הסניף הראשון של "מק קפה" ייפתח בקניון איילון בר"ג הכוונה היא לפתוח עד 25 סניפי "מק קפה" בצמוד לסניפי מקדונלד'ס ב-4 השנים הקרובות הרשת צופה גידול מתון של 6% במכירות השנה ל-500 מיליון שקל
ב-2008 כל המותגים המובילים בתחום המזון המהיר רשמו ירידה, לטובת חלופות זולות יותר כמו חומוס או פלאפל בורגרס בר מתברג גבוה אצל בני-הנוער ברגר קינג ודומינו'ס פיצה מתחזקים בקרב המבוגרים
סלקום השקיעה בשבוע שעבר כ-333 אלף דולר בפרסום OFFLINE וכ-56 אלף דולר בפרסום באינטרנט, ואילו בזק השקיעה כ-304 אלף דולר בפרסום OFFLINE וכ-95 אלף דולר בפרסום באינטרנט
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לאורנג' ממוקמת בראש הדירוג למרות שאינה משודרת כבר שבועיים במקום השני - הפרסומת של מקדולנד'ס לתפריט ב-10 שקל
ביחס לדצמבר נרשמה בכל מסעדות הרשת עלייה של 2.6% במכירות בארה"ב עלו המכירות ב-5.4%; באירופה ב-7.1%; ובאסיה-פאסיפיק, המזה"ת ואפריקה נרשמה עלייה של 10.2% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד
כזכור, ענקית המזון המהיר דיווחה לפני ימים אחדים על כוונתה להרחיב את פעילותה באירופה באמצעות פתיחה של 240 סניפים חדשים
הרווח למניה עמד ברבעון הרביעי על 87 סנט, לעומת צפי השוק ל-84 סנט מתכננת להשקיע ב-2009 כ-2.1 מיליארד דולר בפתיחת כ-1,000 סניפים
מנהלי הרשת: האינפלציה במחירי המזון הפכה את המזון המהיר שמציעה החברה "לעסקה טובה יותר מאשר אכילת ארוחה בבית"
ברגר קינג ובורגראנץ' משיקות ארוחות מוזלות ב-27 שקל גם מקדונלד'ס הורידה מחירים
הזוג חסר המזל תובע את רשת המזון המהיר בסכום של 3 מיליון דולר
הרווח הרבעוני ברבעון השלישי גדל ב-13.3% ל-1.19 מיליארד דולר המכירות עלו ב-6.3% לעומת הרבעון המקביל ל-6.27 מיליארד דולר
לא במקרה הצטערו רבים לשמוע על הקשיים הכלכליים של בורגראנץ': התור בה קצר יותר והמוכרים אדיבים יותר מאשר בברגר קינג ובמקדונלד'ס - כך עולה מסקר מובילי השירות של "גלובס", בשיתוף פלאפון ובאמצעות מכון שריד
אמזוןחרם צרכניםישראל במלחמהמזון מהירמסחר מקווןמסעדותסטארבקסקניות באינטרנטרוסיהשיווק