מדובר בעדות נוספת להידרדרות כלכלתה של המדינה ■ בכך מצטרפת איסלנד לאלבניה, ארמניה ובוסניה-הרצגובינה - המדינות היחידות באירופה שמקדונלד'ס אינה נוכחת בהן
בדירוג 100 המותגים המובילים של אינטרברנד אין הפתעות ■ המיתון והעידן הדיגיטלי יצרו תובנה חדשה: הנאמנות היא ערך עליון. מותגים שהשכילו לקבל נאמנות גבוהה מהלקוחות - כמו מקדונלד'ס למשל - שמרו על מיקומם בדירוג
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של מקדולנד'ס היא האהובה ביותר זה השבוע השני ברציפות
רשת המזון המהיר מנהלת מו"מ במטרה להפוך לספקית המזון הממותג הרשמית במשחקים האולימפיים שייערכו בלונדון ב-2012 - והדבר מעורר ביקורת מפעילים לקידום הבריאות ואיכות הסביבה
סך המכירות של הרשת ירדו ביולי ב-0.3%, בעיקר בגלל השפעות של שערי חליפין ■ הרשת נשענה על הצמצום בצריכה של האמריקנים, שהוביל אותם לחפש מסעדות שהמחירים בהן זולים יחסית
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לפלאפון היא שוב הזכורה ביותר ■ הפרסומת לבזק היא המושקעת ביותר השבוע מבחינת זמן מדיה
רשת המזון המהיר הציגה ברבעון רווח נקי של 1.09 מיליארד דולר, בהתאם לממוצע ציפיות האנליסטים בוול סטריט
אינדקס הביג מאק של האקונומיסט קובע כי הליש"ט בתמחור יתר של 3% והאירו בתימחור יתר של 29% ■ ההמבורגר היקר ביותר בעולם נמכר בנורווגיה - 6.15 דולר ל"ביג מאק" תימחור יתר של כ-72%
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת למקדונלד'ס הגיעה גם למקום השני בדירוג הפרסומות הזכורות ביותר השבוע
פלאפון מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-143 אלף דולר
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת למקדונלד'ס היא גם המושקעת ביותר השבוע בזמן מדיה - 2 מיליון דולר במחירי מחירון ■ הפרסומת ל-yes שוב מגיעה למקום הראשון בדירוג הפרסומות האהובות זה השבוע השלישי ברציפות
מק-קפה צפוי להגדיל את רווחי החברה בארה"ב במיליארד דולר ■ הקמפיין של מק-קפה יתמקד גם באמריקנים ממוצא אפריקני והיספאני
גברת המבורגר משקיעה בפרסום מסורתי, ונסיכת הקפה משקיעה בטוויטר ופייסבוק
ענקית המזון המהיר משיקה את "סנאק ראפ מק" במספר שווקים בארה"ב, כולל יוסטון
סטארבקס, שמפעילה 1,300 סניפים באירופה, מצמצמת את פעילותה האירופית - ומנגד מקדונלד'ס צפויה להגיע ל-1,200 סניפי מק-קפה באירופה עד סוף 2009
כך עולה ממדד 100 המותגים המובילים של BrandZ המותג קוקה-קולה יורד למקום הרביעי, והחברה הסלולרית צ'יינה מוביל מזנקת למקום החמישי המותג בלאקברי רושם את הצמיחה הגבוהה ביותר: 390%
אמזוןחרם צרכניםישראל במלחמהמזון מהירמסחר מקווןמסעדותסטארבקסקניות באינטרנטרוסיהשיווק