כך הפכה רשת הקציצות ההודית ג'מבו קינג מדוכן רחוב לרשת מזון מהיר
אחרי שהוביל את רשת הנוחות Yellow, מתפנה בן מוסקל להגשים חלום ירוק - הקמת רשת מסעדות מזון מהיר ובריא תחת המותג EatRight "אנחנו לא צפויים להיפגע במיתון - מראש בנינו קונספט של בריאות בגובה העיניים"
ב-2008 כל המותגים המובילים בתחום המזון המהיר רשמו ירידה, לטובת חלופות זולות יותר כמו חומוס או פלאפל בורגרס בר מתברג גבוה אצל בני-הנוער ברגר קינג ודומינו'ס פיצה מתחזקים בקרב המבוגרים
מנהלי הרשת: האינפלציה במחירי המזון הפכה את המזון המהיר שמציעה החברה "לעסקה טובה יותר מאשר אכילת ארוחה בבית"
ברגר קינגבתי קפהדומינו'ס פיצההמבורגרהראל ויזלוול סטריטמסעדותמקדונלד'ספיצהפיצה האט