ללמוד מאפל, ג'וצי ומקדונלד'ס - כך אפשר לבנות מחדש ולרענן מותג אפילו בן 100 שנה, ולהפוך אותו לרלוונטי וסקסי • שלושה סיפורים של מותגים ותיקים, שהצליחו לחדש את התעניינות הקהל ולדבר גם אל לקוחות חדשים עם ערכים מודרניים
מחקר שנעשה בקרב כ–500 מנהלים מגלה שאלה שנהנים לתת משוב שלילי מעבירים אותו בצורה פחות אפקטיבית • אלה שנלחצים ממנו דווקא מעבירים אותו היטב, אבל הופכים בעצמם פחות יעילים מיד אחריו • ארגונים צריכים לאמץ אסטרטגיות תמיכה בשני סוגי המנהלים
איך עברו בחברת סוני מהפסדים כבדים לרווח, מה למדו בחברת לגו מחקירה של תלונות חריגות ואיזה ניסוי עשו בבנק אוף אמריקה? כדי לקבל החלטות טובות, מנהלים צריכים לדעת איך לאתגר מוסכמות ולבדוק השערות
יריבות בין עמיתים קיימת בכל מקום עבודה • מחקר של 25 שנים שבחן יריבויות ביחסי עבודה גילה כי לדרך שבה אנשים מטפלים ביחסי היריבות האלה יש השפעה קריטית על הקריירות שלהם
גל ההתפטרויות הגדול לא התחיל בקורונה, אבל היא החריפה מגמות שקדמו לה, בהן חשיבה מחדש על תפקיד העבודה בחיים ומעבר לתעשיות עם שכר גבוה וחוסר רצון לחזור למשרד • מעסיקים שישכילו להבין את הגורמים לעזיבה יוכלו להציע פתרונות מתאימים לעובדיהם
אם העולם התאגידי רציני לגבי הפחתת הפליטות בחצי עד 2030, עסקים גדולים יצטרכו לסייע לעסקים קטנים יותר להצליח במשימה • ויש להם גם אינטרס לעשות את זה. מיקרוסופט, איקאה, יוניליוור, מאסטרקארד ואריקסון כבר הצטרפו ליוזמה
מונח חדש, "נוודים תאגידיים", מציע לעובדים דרך להתפתחות מקצועית ולהתנסות בחלק מיתרונות הרילוקיישן בלי לעקור את כל המשפחה ממקומה ובלי לאבד את הביטחון שבמשרה קבועה • למנהלים הוא מאפשר פיתוח ושימור של טאלנטים בארגון בצורה חדשה ויצירתית
עולים יותר למעסיק? מתקשים בטכנולוגיה? מחקרים מגלים כי המיתוסים שמניעים את הגילנות במקום העבודה רחוקים מהמציאות • בעידן שבו פלח האוכלוסייה המבוגר הוא הצומח ביותר, לארגונים כדאי לעודד העסקת עובדים מבוגרים
בסקרים שנעשו בקרב עובדים, נשים בדרך-כלל מתלהבות יותר מגברים מהאפשרות לעבוד מרחוק, אבל הגמישות הזאת מסכנת את הקידום שלהן בקריירה ומעמידה אותן בנחיתות כפולה
אוטקארש אמיטאב עזב עבודה במיקרוסופט כדי לטפח את העיסוק הצדדי שלו • בעקבות שיחה שהגיעה ממספר לא ידוע הוא הבין: לפעמים עדיף לגייס כסף מקהילת המשתמשים שלך ולא מגופים מוסדיים. אלו התובנות שלו
הדרך לארגון מבוסס דאטה ארוכה וקשה • היא דורשת שינוי תרבותי ולא בהכרח קשורה לטכנולוגיה • למעשה מחקרים מלמדים כי רק 26% מהמנהלים הצליחו בכך, ובכל זאת יש כמה צעדים שיכולים לסייע לחברות ולמנהלים בדרך
פרופ' רנג'אי גולאטי חושב שגל ההתפטרויות ששוטף את החברות הוא למעשה גל של חשיבה מחדש על המשמעות שלנו בעבודה • בהתבסס על המחקר שלו, הוא מציע חמש שאלות שיעזרו לכל עובד לברר מהן המטרות שלו, ומציג דוגמאות למנהלים שהצליחו לעורר מחדש את המוטיבציה בארגון
מיטב המאמרים ממגזין הניהול של אוניברסיטת הרווארד יפורסמו בגלובס שלוש פעמים בשבוע • עם כותבי המגזין נמנים מומחים בינלאומיים לניהול ולעסקים במגוון תחומים
ChatGPTבינה מלאכותיתחיפוש עבודהטכנולוגיה: בינה מלאכותיתיחסי עובד-מעבידמנהליםניהולניהול וקריירהעבודה מרחוקשוק העבודה