מדובר לא רק ב"קורנפלקס של אלופים" כפי שפורסם בעבר ■ תלמה: "אנו שבים ומדגישים כי כל מוצרי הדגנים של תלמה שנמצאים על המדפים ובבתים בטוחים לשימוש"
החברה יצאה במודעות גדולות בעיתונים בניסיון להרגיע את הציבור, ומנסה לגייס את העובדים לפעילות ברשתות החברתיות
(עדכון) - ענת גבריאל אמרה את הדברים ל"תוכנית חיסכון" - הראיון המלא ב-19:30 ■ יוניליוור הסתירה הימצאות חיידקי סלמונלה בקורנפלקס תלמה
מיכל גולדמן, שהצטרפה ליוניליוור לפני כ-21 שנים, מהן כיהנה 11 שנים כסמנכ"לית שיווק, תסיים את עבודתה בסוף השנה - ותוחלף ע"י ישי מנדיל, כיום מנהל שיווק לקוחות בחטיבת המכירות
יוניליוור מחזיקה ב-97% ממכירות המרגרינה, ומתחרותיה מוכרות מרגינה מיובאת ב-33% פחות ■ בדיקות דומות בעבר של ג'ילט ומילקי הסתיימו ללא צעדי אכיפה
המטרה: עד סוף 2017 דגני הבוקר יכילו עד כפית וחצי סוכר למנה ■ המנכ"לית ענת גבריאל: "המוצרים החדשים יקרים יותר, אולם לא נעלה את המחירים"
"ליידי גלובס" הפגיש לשיחת מנטורינג את ענת גבריאל, מנכ"לית יוניליוור ישראל, ואת דינה נבות, סמנכ"לית השיווק של בנק מזרחי-טפחות, שנמנית על שיאני השכר במשק ■ ואנחנו פה כדי לקבל עצות ניהוליות בדרך למנכ"לות
כמה מהם בקושי ידועים לציבור, מסתתרים מאחורי חומת הפרטיות - אבל מפקיעים מחירים, רושמים רווחיות חריגה מאוד ואחראים לחלק נכבד מיוקר המחיה ■ מי יעצור את החגיגה של יבואני המזון, שמתנהלת על חשבוננו?
אחרי חודשיים של סכסוך מסחרי: המותגים של יוניליוור יחזרו למדפי רשת השיווק, ואף יוצעו עליהם מבצעים שונים
רשת השיווק פותחת חזית מול שסטוביץ - ורכשה 200 אלף יחידות קולגייט טוטאל שאמורות להספיק ל-3 חודשים ■ גם החזית מול יוניליוור מתרחבת: שופרסל הזמינה ביבוא מקביל דאודורנט AXE
לקופונים של יוניליוור, שמצויה בסכסוך עם שופרסל, נוספו מותגים חדשים ■ כמו כן, שיעורי ההנחות על חלק מהמוצרים שפורסמו בקופונים הקודמים גדלו ■ המהלך מגיע לאחר חשיפת "גלובס" לפיה הקופונים זוכים למימוש נמוך
בכל רשתות השיווק יחד נרשמו אלפי מימושי שוברים בלבד ■ בתוך כך, חודשו המגעים בין שופרסל ויוניליוור לפתרון הסכסוך המסחרי
איציק אברכהן: "נראה איך יתפתח הוויכוח המסחרי בינינו" ■ "הקמעונאים בארץ נשחקים. זה נורמלי שכל 5 או 10 שנים תקרוס כאן רשת? העסק לא בריא"
(עדכון) - רפי ביסקר עוקץ את יוניליוור בשיאו של קרב הענקיות ■ רפי ביסקר: "אני מזמין את יוניליוור להמשיך לתת קופונים כדי להוריד את יוקר המחיה" ■ שופרסל פרסמה דוחות רבעוניים: עברה לרווח נקי של 16 מיליון שקל
קרב הורדת הידיים בין שופרסל ליוניליוור הוא הזדמנות-פז לרשתות השיווק לדרוש מיוניליוור הורדת מחירים גורפת ? אלא שסולידריות בין הרשתות היא מצרך נדיר, וכך גם הסיבוב הקרוב לא צפוי לשפר את מצבו של הצרכן
אם אתם רוצים להוריד את יוקר המחיה, אל תתפתו למבצעים של יוניליוור ■ המשיכו לקנות בשופרסל - ותראו שתוכלו להמשיך לחיות גם בלי "מגנום", "ליפטון" ואפילו בלי "נמס בכוס"
BDSבן אנד ג'ריסגלידותהעלאת מחיריםיהודה ושומרוןיוקר המחיהמחירי המזוןקמעונאותרשתות שיווקשטראוס