אחרי 7 שנים של פריחה ועלייה במכירות, שוק דגני הבוקר ספג ב-2011 מכה, ורוב המותגים ירדו ריאלית במכירות ■ "שוגי" צנח ב-27% ■ "פיטנס", המותג היקר בשוק, הצטמק ב-19% ■ גם המותג "כריות" של תלמה, הנמכר ביותר בשוק, נפגע
יוניליוור: לכל העובדים המפוטרים הוצע לפרוש בפרישה מוקדמת בתנאים מועדפים
זאת על אף שמחיר הקקאו בעולם צנח בשנתיים האחרונות ב-38% ■ מחירי רוב הסחורות רשמו ב-2011 ירידה, אך יצרני המזון לא הוזילו את המוצרים הרלוונטיים ■ שטראוס: "כשיש ירידה זמנית במחירי חומרי הגלם, שטראוס מגבירה את המבצעים"
סטורנקסט: נתח השוק של תנובה ירד השנה ל-17.4% ■ מתחילת 2011 רשם שוק המזון המבורקד צמיחה כספית של 5.9% ■ נתח השוק של שטראוס ואסם עלה
אחרי שנים שבייגל בייגל שלטה בשוק הבייגלה, היא נשארה מאחור כשאסם השיקה את "שטוחים" ■ האם השקת "דקים דקים" של בייגל בייגל תשנה שוב את התמונה?
רוכשת 82% ממניותיה של קאלינה, חברת קוסמטיקה וטיפוח העור ■ את 2010 סיימה קאלינה עם זינוק ברווח הנקי ל-975 מיליון רובל
יוניליוור הודיעה אתמול על הוזלת מוצרים ■ בדיקת "גלובס" מגלה: להוזלה קדמו העלאות מחירים אגרסיביות למדי ■ כך, למשל, זינק מחיר מיונז ב-17.6% השנה - וכעת מוזל רק ב-7.5% ■ החברה "עיוותה" גם את המחירים בהודעה לתקשורת
המוצרים שיוזלו הם בלו-בנד, חרדל ומיונז תלמה, מרק דגש קנור וקונפיטורה 778 ■ עם זאת, יוניליוור לא הוזילה את דגני הבוקר של תלמה, למרות שאלה מהווים חלק נכבד ממכירותיה
אחרי שהכריע את תנובה - הצרכן הישראלי קיבל תיאבון ■ איציק אלרוב: "אנו דורשים שהמטרנה של אסם תימכר ב-45 שקל בכל הארץ, ולא - נחרים את כל מוצרי אסם"
הפעילות, בהשקעה של 10 מיליון שקל, כוללת קמפיין נרחב ואירועי קד"מ בנקודות המכירה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של קיקה נכנסה למדד, והיא אהודה יותר בקרב צעירים וגילאי הביניים
משרד החינוך מעודד הרגלים של תזונה בריאה בבית-הספר. באדיבות תלמה, כמובן
בימים שבהם ההמונים דורשים לצדק חברתי, מצאו כמה חברות מסחריות פתרון יצירתי ■ רוב הצרכנים לא מבחינים בשינוי הגודל - ומשלמים תוספת של עשרות אחוזים ■ בדיקת "גלובס"
עינב גפן התחילה בעמדת הקינוחים של אורנה ואלה; היום, כשפית הראשית של יוניליוור, היא ממציאה מנות שאוכלים מאות מיליונים ■ בראיון ל-G היא מסבירה למה זה לוקח שנים, איך קולעים לטעם ההמון, וגם למה מזון בריאות וייצור המוני לא הולכים יחד
"גלובס" ממשיך בבדיקת יוקר המחירים, והפעם - מוצרי צריכה ■ סכיני גילוח של ג'ילט יקרים בישראל ב-40% לעומת חו"ל - וזו רק ההתחלה ■ עדי צים: "אין לכך שום הצדקה"
הרשת נימקה את החיובים ב"שחיקה ברווחיות" ■ רבוע כחול: "הספקים מעלים מחירים ללא הצדקה, ועכשיו, כשהחל לחץ ציבורי נגדם, הם מנסים להסיט את האש לכיוון הרשתות"
BDSבן אנד ג'ריסגלידותהעלאת מחיריםיהודה ושומרוןיוקר המחיהמחירי המזוןקמעונאותרשתות שיווקשטראוס