גליקמן יטפל גם ב-CRANERGY - משקה האנרגיה החדש של החברה המרכזית
התקציב, בהיקף כ-4.7 מיליון דולר, טופל בעשור האחרון בגליקמן-נטלר-סמסונוב
סבר מגיע ממשרד הפרסום פובליסיס ישראל, שם שימש כסמנכ"ל קריאייטיב
הקרבות בענף הפרסום הופכים אישיים: במכתב שהעבירו יורם באומן ומודי כידון לממונה על ההגבלים, הם טוענים כי חברת המדיה של מקאן הציגה נתונים כוזבים כשביקשה אישור לשת"פ עם גליקמן-נטלר-סמסונוב, וכי יש לבטל את ההסכם
היקף תקציב הפרסום של דואר ישראל עומד על 2 מיליון דולר במחירים ריאליים
לא שנינות ותחכום הוכיחו המפרסמים, אלא בורות וטעם רע
באחרונה הוחלט בדואר ישראל לגנוז את מכרז הפרסום הקודם שהחברה פרסמה
JWT ישראל קיבל לאחרונה הודעה על כוונת פרטנר להפסיק את ההתקשרות עמו, וכבר אז נשמעו הערכות כי מי שירוויח מכך הוא גליקמן-נטלר-סמסונוב
הסיבה לפסילה היא שינויים פרסונליים בוועדת המכרזים של הדואר ■ גליקמן-נטלר-סמסונוב וזרמון DDB הם היחידים שבחרו להתמודד על התקציב
משרד הפרסום פובליסיס ישראל (גלר-נסיס), שטיפל במותגי המשקאות ספרייט ופאנטה עד כה, ימשיך לטפל בפעילות הדיגיטל של רוב מותגי החברה
מנתוני יפעת עולה כי הנתח של JWT בתקציב הפרסום עמד מתחילת השנה על 5 מיליון דולר במחירי מחירון
משרד הפרסום יטפל בהשקת מותג התה הקר החדש של החברה, FUZE TEA
קבוצת ניופאן פרסמה בשנת 2011 בהיקף של 9 מיליון דולר במחירי מחירון
אדלר-חומסקי, שזו לו הזכייה הראשונה בתואר משרד הפרסום של השנה, מנצח בפער גדול מול המשרד הבא אחריו: 80 נקודות לעומת 53 נקודות לגיתם BBDO ■ טוויסטד זכה ב-15 נקודות בזכות קמפיין הדיגיטל "הבולבולים" עבור דורקס
רוב המשרדים העומדים בתנאי הסף במכרז על תקציב הפרסום של דואר ישראל החליטו שלא לקחת בו חלק ■ ברוקנר-נטע-יער, דרורי-שלומי-שקד, רגב-קויצקי, ראובני-פרידן וגלר-נסיס ימנעו כנראה מהשתתפות
בתקציב מטפל ב-5 השנים האחרונות משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב ■ היקף הפרסום של דואר ישראל עמד ב-2011 על 6.4 מיליון דולר במחירי מחירון
אדלר חומסקיבאומן בר ריבנאיגיל סמסונובגיתםחנן גליקמןמשרדי פרסוםענף הפרסוםפובליסיס גרופראובני פרידןתקציב פרסום