במסגרת ההסכם תצא לדרך תוכנית ייעודית לסמנכ"לי קריאייטיב, מנהלי קריאייטיב, מנכ"לי משרדי הפרסום ומנהלי שיווק
באיגוד מבקשים לקבל לידם את כל הפרוטוקולים של הוועדה ואת החומרים שהוצגו בפניה בנושא רכש המדיה ■ יעקב שחם: אם ידרשו לקיים שימוע, לא אתנגד
מדד הפרסום של איגוד חברות הפרסום מאותת שגם ברבעון השלישי לא נרשמה בשורה לענף ■ ההוצאה לפרסום תקועה, הביקוש לעובדים בירידה, ומספר ההפקות החדשות לא מתרומם ■ כנראה שהציפיות לחזרה לשגרה היו מוקדמות מדי
לפני 5 שנים הופסק שיתוף-הפעולה בין הצדדים, וכעת הם מנסים לגבש פורמט חדש לתחרות הפרסום הישראלית
מודי כידון מסיים קדנציה כיו"ר איגוד חברות הפרסום, נרדף ועמוס אויבים ■ בראיון ל"פירמה" הוא עונה לטענות כי נחלץ לעזרת החבר והלקוח מאי.די.בי: "אני רק מודי כידון, ואני לא יכול לעזור לנוחי דנקנר... פה בארץ יש רצון לירות בקטרים"
מדד הפרסום ברבעון השני של 2013 משקף נתונים חיוביים: מספר הפקות הטלוויזיה עלה, הביקוש לעובדים בענף מתגבר, ההוצאה על פרסום באינטרנט גדלה, וגם הטלוויזיה מתחזקת ■ עם זאת, בשורה התחתונה ההוצאה לפרסום ירדה
המנכ"ל המשותף באדלר-חומסקי יהיה הראשון מהדור הצעיר בענף שיכהן בתפקיד ■ גיא: "האיגוד צריך להיות אקטיבי יותר ולשרת טוב יותר את הענף בפן המקצועי"
באיגוד מבקשים מהוועדה לתת למשרדי הפרסום זכות להישמע בהקדם ■ ועדת שחם בוחנת נושאים כגון עמלות הפרסום, כוחן של חברות המדיה וכו'
הבחירות ייערכו באמצע יולי ■ רוב המתמודדים הם בכירים מהדור הצעיר של הענף
אמיר גיא, מנכ"ל משותף במשרד הפרסום אדלר-חומסקי, נותר המתמודד היחיד על תפקיד יו"ר האיגוד, ואם לא יהיה שינוי מפתיע הוא צפוי להיבחר פה-אחד
גיא, מנכ"ל משרד הפרסום אדלר-חומסקי, מבקש להעביר את מושכות הענף לדור הצעיר ■ בעבר מונה לתפקיד יו"ר האיגוד מתמודד יחיד שעליו הוסכם מראש
ההוצאה הכללית לפרסום עלתה, הפרסום באינטרנט זינק, ומספר הפקות הטלוויזיה גדל - אך בענף מעריכים כי מדובר בהתאוששות זמנית הנובעת מאירועים נקודתיים
86 מהלכים יתחרו השנה בתחרות האפי, המדרגת את המותגים שהובילו את המהלכים השיווקיים והפרסומיים האפקטיביים ביותר
בעוד כחודשיים צפויות להיערך בחירות באיגוד, שבהן ייבחר יו"ר חדש וכן 10 חברי הנהלה ■ גורמים בענף הפרסום לוחצים על יורם באומן להתמודד על תפקיד היו"ר
יו"ר האיגוד, מודי כידון: "ענף הפרסום מצוי במשבר המאיים על קיומו; יום העיון יטפל בסוגיה הבוערת - שיטת התגמול של משרדי הפרסום והתמורות שיחולו בה"
למרות התאוששות קלה ברבעון השני, מדד הפרסום לרבעון השלישי של 2012 מעיד על מצבו הבעייתי של הענף ■ היקפי הפרסום ירדו ב-3% ל-342 מיליון דולר
Effie AwardsLEADאדלר חומסקיאיגוד השיווק הישראליגיל סמסונובחנן גליקמןמשרדי פרסוםענף הפרסוםפרסוםתקציב פרסום