תנובה השקיעה בפרסום כ-1.2 מיליון שקל במהלך השבוע החולף ■ במקום השני - שקם אלקטריק
המהלך, תחת הכותרת "ישראל משדרגת", ילווה בשפה פרסומית חדשה ובקמפיין טלוויזיה באמצעות אדלר-חומסקי שיימשך כ-3 שבועות
זאת בפעם השלישית ברציפות ■ עם זאת, הקרב על השירות בענף רשתות החשמל צמוד, כשא.ל.מ ושקם אלקטריק משיגות ציונים קרובים - וגם מחסני חשמל ובסט ביי אינן מפגרות בהרבה מאחור
התקציב של חטיבת המזגנים, בהיקף של 20-15 מיליון שקל בשנה, מנוהל כיום במשרד הפרסום JWT ישראל
זאת לפי שווי של 80 מיליון שקל ■ מחזור המכירות של שתי הרשתות עומד על 250 מיליון שקל ■ המהלך יעזור לגיור, בעל השליטה בניופאן, להתחרות בשאר יבואניות האלקטרוניקה המחזיקות רשתות מכירה משלהן
רשת א.ל.מ מציעה בימים אלה מבצע אטרקטיבי, בו נמכרים רוב המוצרים שנדגמו במחירים הנמוכים ביותר ■ ביג בוקס וטרקלין חשמל במקום טוב באמצע ■ הפערים גדולים ומגיעים ליותר מ-2,500 שקל במחיר מסך טלוויזיה
קבוצת אלקטרה תרכז את תקציביה בשני משרדים: JWT ישראל - שימשיך לטפל בתקציב המזגנים, ואדלר-חומסקי&ורשבסקי - שיטפל בכל השאר ■ ענבר-מרחב-שקד וזרמון-גולדמן נפלטים ממערך הפרסום של הקבוצה
מדובר בבשורה לא טובה למשרד הפרסום זרמון-גולמן, שיטפל מעתה רק בפעילות התדמיתית של הרשת
מחסני חשמל - שכל הבידול שלה מבוסס על מחיר - מזנקת, וגם שקם אלקטריק וא.ל.מ מתחזקות בשל מדיניות מבצעים חוסר בידול בין השחקניות בענף: כמעט 40% לא ידעו להשיב באיזו רשת יעדיפו לקנות מוצר חשמלי
בענף עם תחרות צמודה על המחירים - מגלה סקר מובילי השירות של "גלובס", בשיתוף פלאפון ובאמצעות מכון "שריד", גם תחרות צמודה על השירות הרשת הבולטת היא טרקלין חשמל, שלקוחותיה מרוצים מכל סעיף שנבדק
אלקטרה מוצרי צריכהדיוטי פרימחסני חשמלצביקה שווימר