איציק אורן, שקיבל פרס מפעל חיים בוועידת הקניונים השנתית, מוחה על מדיניות הניהול בקניונים, על העלאת דמי השכירות לקמעונאים ועל העדפת הרשתות הבינלאומיות
בחלוף 3 שנים לחקיקת החוק, יצא "גלובס" לבדוק את המצב ברשתות ■ בין התירוצים: "הכיסאות במחסן, העובדים מעדיפים לעמוד" ■ צדיקות בסדום: סופר-פארם והמשביר לצרכן
הזוג שושי ואיציק אורן מסרו את ההודעה לעובדים, לאחר שלא קיבלו את המחיר שביקשו עבור הרשת - 175 מיליון שקל ■ ניהלו מו"מ עם קסטרו, ג'ורג' חורש, אלביט קמעונאות וגאון אחזקות
בעלי הרשת, בני-הזוג אורן, דורשים בעבורה 175 מיליון שקל ■ היקף החובות וההתחייבויות של שילב: 74 מיליון שקל
חורש הוא גם יבואן מותג הרכב טויוטה לישראל ■ רשת שילב מגלגלת כ-160 מיליון שקל בשנה ■ המו"מ מול מייסדי שילב, שושי ואיציק אורן, אינו כולל את חברת טייני לאב שבהחזקתם
בתור לקופה אנחנו זורקים לעגלת הקניות עוד כמה פריטים כמעט מבלי לחשוב - ומייקרים את ההוצאה בעוד כמה עשרות שקלים ■ "גלובס" בדק אילו מוצרים מעמידות הרשתות ממש ליד הקופות - וכמה זה עולה לנו
האם Wonder, רשת מוצרי תינוקות וילדים, תעשה בארה"ב את מה שעשתה שילב בישראל?
המוצרים הרלוונטיים הם פעמוני רוח, פעמוני רוח-ים ורעשן ארנב (ללא קליפס כתום) מדגם ישן - והלקוחות מוזמנים להחזיר את המוצרים לרשת שילב ולקבל צעצוע שווה-ערך מבית "טייני לאב" או זיכוי תמורתו
הוא הגיע לקבוצת BEE לפני כשנה וחצי כדי להבריא את ד"ר בייבי, אך גם כדי להרחיב את פעילות הנון-פוד של הקבוצה ■ בראיון ל"גלובס" הוא מדבר על המאבק בתחום כלי הבית ועל הפוטנציאל העצום של משחקי מולטימדיה
החנות החדשה מעוצבת בשפה המיתוגית החדשה של שילב ומיועדת להורים, תינוקות וילדים
מוצרים לתינוקות הם דבר לא זול, וההורים מחפשים כל דרך להוזיל את הקנייה מבדיקה שביצע אתר פרייסל עבור "גלובס" עולה כי מבין הרשתות בתוך העיר - סופר-פארם זולה יותר מניו-פארם, מגה בעיר ושופרסל שלי
בנק הפועליםהקהילה הגאהרשות התחרותהראל ויזלטרנסג'נדריםלליןמוצרים לתינוקותמיזוגים ורכישותמשלוחיםפוקס