הנאמנות לשופרסל גבוהה בקרב לקוחותיה, אולם רמי לוי שיווק השקמה נתפסת כזולה יותר ■ מחצית מהקונים סבורים כי יוציאו יותר כסף לקראת החג השנה - בעיקר על רכישת מזון
במקביל, איגוד לשכות המסחר צופה גידול של 7% במכירות רשתות השיווק בחודש החגים בקטגוריות שונות כמו מזון, הלבשה וכלי בית - בדומה לממוצע בשנים האחרונות
האפליקציה מאפשרת לעדכן את רשימת הקניות בכל זמן ולבצע הזמנה באמצעות המייל דרך הסניף המקוון של הרשת - שופרסל ישיר ■ כמו כן ניתן לאתר סניפים באמצעות ה-GPS במכשיר ולהציג אותם לפי המרחק מהמשתמש
עלייה זו, המתייחסת לחודשים אפריל-יוני 2010, מתווספת לעלייה של 6.1% בחישוב שנתי שנרשמה ברבעון הראשון ■ גידול מרשים של 8.3% במגזר השירותים בתחומי ביטוח, אירוח, פנאי וכן שירותי עירייה וממשלה
בתור לקופה אנחנו זורקים לעגלת הקניות עוד כמה פריטים כמעט מבלי לחשוב - ומייקרים את ההוצאה בעוד כמה עשרות שקלים ■ "גלובס" בדק אילו מוצרים מעמידות הרשתות ממש ליד הקופות - וכמה זה עולה לנו
עלייה של 9.3% בחישוב שנתי נרשמה ברכישות של מזון ומשקאות ■ ברכישות שירותים נרשמה עלייה של 13%
כך לפי סטורנקסט ■ סל הקניות לפסח השנה היה זול יותר ב-5% מאשר הסל בפסח 2009 ■ חנויות הדיסקאונט צמחו על חשבון החנויות השכונתיות אך רשמו שחיקה ברווחיות ■ במגזר החרדי המכירות לחג ירדו ב-1.4%
כך דווח בגלי צה"ל ■ מדובר בגידול של 5% לעומת פסח אשתקד ושל 15% בהשוואה לימי חול, כאשר עיקר הגידול הוא בקניות מזון, דלק וחופשות בחו"ל
מסקר אתר "כמה" עולה עוד כי על מכשירי חשמל אנו מוציאים בחודש שלפני פסח כ-67% יותר בהשוואה לממוצע ההוצאות החודשי בתחום, וכי ההוצאות על מזון לחג גדלות בכ-50%
לפי נתוני הלמ"ס נרשמה בחודשים אלה עלייה של 4.1% ברכישות מזון ומשקאות ■ עלייה של 7.7% נרשמה ברכישות מוצרי תעשייה
כך קובע מכון המחקר TRI רותם, שהשווה למחקר דומה שנערך בשנת 2000 ■ עפ"י המחקר, כיום הנשים בישראל מודעות יותר להוצאותיהן הכספיות, לא מתפתות בקלות לרכוש מותגים ומזדהות עם הטרנד הבריאותי
נתוני מסטרקארד מראים כי המכירות הקמעונאיות עלו ב-3.6% בתקופה שבין 1 בנובמבר ל-24 בדצמבר ■ אם לוקחים בחשבון את הארכת תקופת המבצעים שבין חג ההודיה לחג המולד, מדובר בעלייה של 1% בלבד
זאת כדי למשוך את "ציידי המבצעים" שהעדיפו לחכות ולא לבצע את הקניות בערב חג המולד שחל אתמול ■ הרשות הפדרלית לצרכנות: המכירות בחגים יירדו ב-1%, אך יעלו ב-2% בחנויות שפתוחות למעלה משנה
השבוע הקרוב אחראי מסורתית ל-15% מפדיון העונה לאחר שבעלי כרטיסי המתנה מחג מולד באים לממשם ולנצלם ■ לאחר עונת הקניות הקטסטרופלית של 2008, המצב טוב בהרבה
סופת השלג סילקה את הקונים מהחנויות ושלחה אותן לעשות קניות בדרכים אחרות
(עדכונים שוטפים) - "העיתוי פשוט ברוטאלי" ■ "האפקט של מזג-האוויר השנה מזכיר את ההשפעה של מיידוף על השנה שעברה: סוף נוראי לשנה נוראית" ■ סופת השלגים בארה"ב פגעה במדינות החוף המזרחי ■ למעלה מ-2,000 נוסעים נתקעו בתעלת למאנש
הפניקס גמאישראל במלחמהכרטיסי אשראיקמעונאותקניות באינטרנטקניתירשתות אופנהרשתות שיווקשב"אתיירות