קמפיין מבריק מ-2009 יכול לספק תובנות על שיווק בפייסבוק ב-2011
המשפט "חפשו אותנו בפייסבוק" מופיע כיום בתחתית של כל מודעה/שלט חוצות/סרטון טלוויזיה ■ האם זה מספיק? נחשו
מצעד הלייקים הבינ"ל: איפה מעדיפים את טוויטר, ולמה איקאה לא משתמשת בפייסבוק
על התקציב, בהיקף 4 מיליון שקל, התמודדו גם מקאן-אריקסון, אידיאולוג'יק ו-y&r אינטראקטיב
למרות ההספדים הטלוויזיה דווקא הגדילה את כוחה, והנתח שלה בעוגת הפרסום עומד על 42% ■ האינטרנט רשם בשנה החולפת גידול של 18% בהיקפי הפרסום, וחלקו בעוגה עומד על 16%
מצעד לייקים בינ"ל: עיירה בברזיל התחברה לפייסבוק, וניוואה שלחה נשיקות לניו-יורק
וגם: מותג הוויסקי "פיימוס גראוס" מראה לנו מה אפשר לעשות עם חמת חלילים בפייסבוק
הצלחת פייסבוק מביאה למותן של הרשתות המקומיות, הרכישות הקבוצתיות ברשת צוברות תאוצה, שוק האינטראקטיב המקומי עובר תהפוכות, והמדידה באינטרנט עדיין לא יצאה לדרך
בריטניה מטיסה אותך לממלכה, וליגת ההוקי מעלה גולשים לשידור. תמה שנת הפייסבוק
זאת ללא הסכמת הלקוחות ■ "אפליקציות מסוימות אפילו מוסרות מידע נוסף בתשלום לגופי הפרסום, כגון מיקומו הגיאוגרפי של המשתמש, מינו, מוצאו האתני, הכנסתו ונטייתו המינית"
מחופשה זוגית ועד iPad - מצעד ה"לייקים" חושף באיזה פרסים אפשר לזכות בפייסבוק
כולם מחפשים לייקים, אבל בדרך שוכחים את כפתור ה-Share שהוא הרבה יותר אפקטיבי
וודאפון עושה הנחה לחברים טובים בפייסבוק, וטויוטה תחזיר 500 דולר לצייצני טוויטר
מצעד הלייקים בודק למי קר בחורף, איך להשיג תלושי קנייה בגולף ולמה פריגת רוצה שנחייך
ענקית החיפוש והרשת החברתית ישתפו פעולה בתחום הפרסום ■ בעסקה הקודמת הסכימה גוגל לשלם למייספייס 900 מיליון דולר עבור הזכויות ■ הערכות: הסכום הפעם נמוך יותר
הקמפיין לפריגת מבוסס על טכנולוגיה של זיהוי החיוכים של הגולש - והפיכתם למיץ תפוזים
גוגלטאבולהטכנולוגיה: ענקיות הטכנולוגיהעסקים קטנים ובינונייםפייסבוקפרטיות באינטרנטפרסוםפרסום בווידאופרסום דיגיטלירשתות חברתיות