כנס ניו-יורק בנושא שיווק לבני-נוער ניסה לפצח מה רוצים הצעירים הנחשקים ■ מלבד ההשפעה של הרשתות החברתיות וההבנה כי נערות משפיעות יותר מנערים, קבלו מספר מגמות שהולכות לסמן למשווקים את היעד הבא
עלות ספוט של 30 שניות לפרסום בפרק הסיום של הסדרה הפופולרית עמדה על 850-950 אלף דולר
נילסן: שופרסל גדלה במארס לנתח שוק של 38% ■ הרשתות הפרטיות רמי לוי וחצי חינם מחזקות את מעמדן
חברת מדרוג תוכניות הטלוויזיה והצרכנים המובילה בעולם תתחיל בחודש הבא בהליך לאיתור בנקי השקעות, שישמשו חתמים לאחת ההנפקות הראשונות הגדולות בארה"ב בשנים האחרונות
הקרב בין שופרסל לרבוע כחול גלש לסרטונים ב-YouTube ■ גורם ברבוע כחול: שופרסל העלתה סרטון אנונימי, ורק אחרי פנייה משפטית הודו באתר כי שופרסל עומדת מאחורי הסרטון ■ גורם בשופרסל: "יש לחץ ברבוע כחול"
בישראל מהווה המותג הפרטי 5% מהמכר, לעומת 46% בשווייץ ■ המותג הפרטי בארץ פעיל ב-65% משוק מוצרי הצריכה ■ חנויות ההבי דיסקאונט מתחזקות ■ הצרכנים בעולם צמצמו הוצאות על ביגוד, מזון בטייק אווי ובילויים
מדובר במהלך ראשון מסוגו של נילסן, אשר ישפיע כבר בפברואר 2011 על המו"מ בנושא מחירי הפרסום
הנתח של שופרסל ירד מ-36.8% בנובמבר ל-36.1% בדצמבר, והנתח של רבוע כחול ירד מ-20.4% בנובמבר ל-20% בדצמבר ■ 2009 חלה סטגנציה במחיר הממוצע של המוצרים ■ המינימרקטים הפרטיים שמרו על כוחם
זאת לעומת נובמבר 2008 ■ שופרסל ורבוע כחול שומרות על כוחן ■ חצי חינם ורמי לוי רושמות ירידה מינורית ■ מינואר השנה נרשמה עלייה של 1% בלבד בשוק מוצרי הצריכה השוטפת
במשרדי הממונה על ההגבלים סברו כי אישור המיזוג משמעו מונופול מושלם, כיוון שסטורנקסט ונילסן הן המתחרות היחידות בתחום המידע הקמעונאי בישראל
מסיכום 12 החודשים האחרונים עולה כי המותג קוקה-קולה זוכה לפריחה, בין היתר כתוצאה מהתחרות בין רשתות השיווק במסגרתה נמכרו שישיות קולה במבצע ■ נביעות ומי עדן נפגעו ממשבר האיכות, ועין גדי נהנתה ממנו
נתח השוק של שופרסל ירד משיא של 38.5% בחודש ספטמבר ל-36.7% בחודש אוקטובר, ואילו נתח השוק של רבוע כחול ירד מ-21.3% בחודש ספטמבר ל-20.4% בחודש אוקטובר
אמר את הדברים בוועידת הקניונים השנתית ■ דבריו של לוי מפתיעים לאור העובדה שבשנים האחרונות חצי חינם נחשבת לרשת השלישית בגודלה בישראל אחרי שופרסל ורבוע כחול, עם נתח שוק כספי של 5.2%-5.5%
המותגים הפרטיים פורחים - והחברות הגדולות בלחץ ■ גזי קפלן, מנכ"ל אסם, שהודיע על מבצע הוזלות בכל מוצרי החברה: "יש לי מתחרה, ואני צריך להיות יותר טוב ממנו כדי לנצח"
שתי הרשתות המובילות קצרו בחודש ספטמבר את פירות תלושי השי לחג ■ נתח השוק של שופרסל עלה מ-36.6% באוגוסט ל-38.9% בספטמבר, ואילו נתח השוק של רבוע כחול עלה בתקופה זו מ-19.8% ל-21.4%
הרשת החברתית הפופולרית בעולם תאפשר הוספת פרסומות בעמוד הבית ■ את מכירת שטחי הפרסום תבצע החברה הישראלית אורידיאן
אוברדראפטארה"בהגל החדשהוועדה למדרוגהמחאה החברתיתיוקר המחיהיפעת בן חילי-אור אברבךפיפל מיטררייטינג