בחברת התעופה הישראלית אל על בחרו לספר סיפור חדש של המותג, באמצעות שפה דיגיטלית חדשנית, אבל איך מתחילים בכלל דבר כזה? ? וגם, איך תיראה חוויית הטיסה בשילוב טכנולוגיות AI?
מדד המותגים של גלובס חגג 20 שנה להיווסדו בכנס MADHEAD בסטוקו בתל אביב • כ־100 בכירים ובכירות בתעשיית השיווק, הפרסום והדיגיטל עברו סדנאות מקצועיות ומעשיות בנושא הבינה המלאכותית היוצרת
אלונה בר אוןבינה מלאכותיתאירועים ומינוייםועידת MADחברות תעופהטיסותיגאל ברקתמדד המותגים 2023מיתוגשיווק