מיתוג

כתבות אחרונות

 
ג'ייקוב בנבונן / צילום: ג'ייק גרין

השיעור שמומחה המיתוג הבינלאומי לא ישכח מהעבודה עם יוטיוב

ג'ייקוב בנבונן אחראי לכמה ממהלכי המיתוג הבולטים בעולם, אבל כשגוגל פסלו מיתוג שהכין ליוטיוב רק בגלל שלא התייעץ עם הבכירים "הנכונים", הוא גילה שיצירתיות לא מספיקה • "זה לימד אותי שכדי להצליח אני צריך להבין בשני דברים: כוח ופוליטיקה"

גלית חתן 07.04.2024
הפקולטה לניהול. מדדי הביצועים שיעזרו לכם להבין אם מאמצי המיתוג עובדים / צילום: Shutterstock

לא מה שחשבתם: אלה מדדי הביצועים שיעזרו לכם להבין אם מאמצי המיתוג עובדים

מיתוג נכון עשוי להיות המפתח לכול, אך קשה מאוד להעריך את תוצאותיו משום שהוא משפיע בדרך כלל לטווח הארוך • מחקר גילה שדווקא מדדים פיננסיים למשל אינם יעילים מספיק לבחינת מאמצי המיתוג • אז מה כן? • הפקולטה, מאמרים של חוקרי הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב 

פרופ' עופר מינץ 08.08.2023
קמפיין מקדונלד'ס שבו הוצמדו מצלמות לכובעי השליחים / צילום מסך מיוטיוב

ההזדמנויות שמותגים מחמיצים: מהתור הארוך ועד הכובע של השליח

לצד ערוצי המדיה המסורתיים והדיגיטליים, יש עוד הרבה נקודות מגע שניתן למנף ולספר באמצעותן את סיפור המותג • ניצול נכון שלהן בונה את האמון עם הצרכנים, מגדיל את כוונות הקנייה ואת הנכונות לשלם יותר, ובסופו של יום - משפר את הרווחיות

אלון וינפרס 01.08.2023
המיצוב של המעסיקים הוא שמגדיר את פוטנציאל הקריירה של עובדים / צילום: גלובס

מדיומים סלקטיביים: פרדוקס בניית המותג בשוק העבודה

שימוש במדיומים סלקטיביים כמו פרסום מאמרים, כתיבת ספרים, הרצאות בכנסים והשתתפות בפודקאסטים עשויים לשמש כלי להעצמת ערך המותג, אבל פחות יעזרו לבנייתו

אורנה רודי 20.07.2023
נדב חנין, סמנכ''ל שיווק ודיגיטל, אל על / צילום: תמר מצפי

נדב חנין, סמנכ"ל השיווק באל על: "חוויית השירות בטרמינל תשתנה"

בחברת התעופה הישראלית אל על בחרו לספר סיפור חדש של המותג, באמצעות שפה דיגיטלית חדשנית, אבל איך מתחילים בכלל דבר כזה? ? וגם, איך תיראה חוויית הטיסה בשילוב טכנולוגיות AI?

שירה ספיר 19.07.2023
טל גוילי לקנר, מנכ''לית חברת Designit TLV, / צילום: רוני כנעני

המנהלת שעוזרת לגופים הגדולים במשק להתחבר ללקוחות שלהם

טל גוילי לקנר, מנכ"לית חברת המיתוג והייעוץ האסטרטגי Designit TLV, משכללת את הצעות הערך של ארגונים כמו שופרסל, yes ואל על - וגם של מתחרים כמו בנק לאומי • "אנחנו מתעסקים עם תחרות מאוד צפופה, אבל שומרים על חומות סיניות", היא מסבירה בראיון לגלובס. "הרעיון הוא להפוך מוצר או שירות קיים ליותר חכם, חד ונכון"

שירה ספיר 13.07.2023
מי אתם? כך תמתגו את עצמכם / צילום: Shutterstock

מי אתם? כך תמתגו את עצמכם בשבעה צעדים

מומח למיתוג ומאמנת דייטים חברו יחד כדי ליצור תהליך מובנה למיתוג אישי, הנשען על מחקרים אקדמיים עדכניים • המטרה: לשלוט טוב יותר בתדמית המקצועית והאישית שלכם

Harvard Business Review 10.05.2023
המלך צ'ארלס, השבוע. יצטרך להביא תוכן עדכני למותג

לקראת הכתרת צ'ארלס: האם מלך בריטניה יצליח לשמר את המותג החזק?

בשבת הקרובה יוכתר באירופה מלך חדש, שתחת הצל של אמו המנוחה אליזבת השנייה, יצטרך לפעול לשימור וחיזוק מותג שמוערך בכ־70 מיליארד ליש"ט • קידום האג'נדה הסביבתית, שבה צ'ארלס תומך בפומבי זה שנים, עשוי להיות ההתחלה

שירה ספיר וגלית חתן 04.05.2023
הפקולטה לניהול. על שיתוף ציוצים בטוויטר / צילום: Shutterstock

כך אתם ממתגים את עצמכם בטוויטר בלי לשים לב

הפרסונה המקוונת שלנו מתעצבת לא רק באמצעות תוכן שאנחנו מייצרים ברשת, אלא גם באמצעות תוכן שאחרים מייצרים - ואנחנו רק משתפים • אבל האם אנחנו מנצלים את הפונקציה הזאת כדי להרחיב את תחומי המומחיות שלנו כפי שהם נתפסים בעיני עוקבינו? האם אנחנו משתמשים בזה כדי ליצור דמות עגולה יותר? • מחקר חדש על ההרגלים שלנו בטוויטר מציג ממצאים מפתיעים

ד"ר הילה גבע, פרופ' גל אסטריכר-זינגר ופרופ' מיטל סער-צ'נסקי 27.04.2023
מיתוג שיצר Midjourney בתגובה להגדרה Brazilian coffee with caramel flavor that royalty family likes

מיתוג חדש בפחות מיממה: מה הבינה המלאכותית באמת יכולה להציע

יצירת קמפיינים ותהליכי מיתוג אורכת לרוב שבועות וחודשים, אבל השבוע הוצג בישראל מהלך ראשון שהכנתו נמשכה שעות ספורות באמצעות שימוש בכלי AI • אנשי הענף, שחלקם חוששים לעתידם, תוהים היכן המקוריות, איך נכון לנהל את התהליך ומה זו בכלל יצירתיות

שירה ספיר 16.03.2023
עמדות טעינה של EV-Edge בסניף שופרסל / צילום: EV-Edge

שופרסל משקיעה בעמדות טעינה ובעגלות חכמות

בעקבות הגידול במספר הרכבים החשמליים שעולים על הכביש הישראלי מדי שנה, ברשת שופרסל יוצאים בשיתוף-פעולה עם EV-Edge המספקת עמדות טעינה • שרגא כץ, מנכ"ל EV-Edge: "הקונה הישראלי מבלה כשעה עד שעתיים בממוצע בקניות המזון השבועיות, ובזמן זה יכול הרכב לטעון כ-50-100 ק"מ" • אירועים ומינויים

שירה ספיר וגלית חתן 21.02.2023
אינפיניה מיחזור. ''אחד משלושת מגזרי השרשרת'' / צילום: אינפיניה מיחזור

מי שמע על אינפיניה וניו מד? מה גורם לחברות ענק להחליף את שמן

משנה שם משנה מזל? בחודש שעבר הפכה סופרגז ל"אלקטרה פאוור" והצטרפה לרשימת חברות ותיקות ששינו את שמן, ובהן כיל, גזית גלוב, דלק קידוחים ואפילו פייסבוק • ניסיון להתנער מתדמית שלילית או שינוי בפעילות עסקית? "צריך סיבה קרדינלית לשנות שם", טוען יועץ המיתוג של אינפיניה (לשעבר נייר חדרה), "אנשים לא רוצים לעבוד בחברה ששמה מזכיר תעשייה מזהמת"

שירי חביב-ולדהורן 08.01.2023
תאום דיגיטלי בעולם המטאוורס / אילוסטרציה: Shutterstock

מותגים רבים כבר במטאוורס: האם גם בחברה שלכם משתמשים בתאום דיגיטלי?

המטאוורס מאפשר כבר היום לחברות מותגים ליצור עולמות וירטואליים המהווים מעין "מגרש משחקים" לכל פרויקט או תרחיש • אריקסון, BMW ו־iRobot כבר משתמשות ביכולת הזו להשקת עדכונים חדשים, וגם בענף הפרסום יכולים למצוא בה עניין

משה רדמן 06.11.2022
ערך המותג / אילוסטרציה: Shutterstock

ערך המותג מחוץ לארגון חשוב עשרות מונים מאשר בתוכו

כולם מדברים אך ורק על טקטיקות שיווק עצמי - אך כשאסטרטגיות שגויות, גם הטקטיקות המשובחות ביותר לא ישפרו את פוטנציאל הקריירה וההשתכרות

אורנה רודי 02.06.2022
צ'רלס שולץ, מחבר הקומיקס סנופי / צילום: Associated Press, Ben Margot

מדמות קומיקס מתוחכמת לכוכב של גוצ'י: החיים החדשים של סנופי כאייקון אופנה

70 שנה אחרי שהושק הקומיקס האהוב, סנופי וחבריו הופכים למעצמת אופנה: משיתופי-פעולה עם רשתות ביגוד זולות ועד קולקציות יוקרתיות של מעצבי-על כמו גוצ'י ושאנל • אבל בעוד בעלי המותג נהנו מרווחים של 124 מיליון דולר ב-2021 - המעריצים המושבעים חוששים מזילות הספרים • האם אפשר למסחר את סנופי מבלי שהקסם המקורי יתפוגג?

וול סטריט ג'ורנל 18.03.2022
מיתוג עובדים? / אילוסטרציה: Shutterstock

מדוע מוצרים קונבנציונליים אפשר למתג מחדש, ועובדים לא?

מתי עדיין ניתן לשנות את ערך המותג, ומדוע רשתות חברתיות פחות יעילות ממדיומים סלקטיביים?

אורנה רודי 03.03.2022

   1234567891011   

   נמצאו 168 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 11