בזכיינית ערוץ 2 רשת עדיין לא בחרו משרד פרסום ■ מקאן יפעל עם קשת ביצירת המיתוג והחיבור של הערוץ למספר החדש בממיר ולמעבר לשידור 7 ימים בשבוע
התקציב, בהיקף של כ-10 מיליון שקל בשנה, טופל ב-4 השנים האחרונות במשרד הפרסום אדלר-חומסקי
עמית משיח: התחרות עוסקת במאבקי כוחות פנים-ברנז'איים שאינם תורמים ומקדמים את לקוחות משרדי הפרסום ואף לא מצוינות קריאטיבית
התקציב, בהיקף של כ-6 מיליון שקל, טופל ב-6 השנים האחרונות בידי משרד הפרסום מקאן
על התקציב התמודדו גם גיתם BBDO, באומן-בר-ריבנאי, אדלר-חומסקי, ענבר-מרחב G ואשכנזי-זלצמן ■ המהלך המשמעותי הגדול ביותר של נת"ע הוא בניית הרכבת הקלה בת"א
בקבוצה לא מתעתדים להכניס משרד שיחליף את משרדו של גדעון עמיחי, שעבר לטפל בתקציבי יונדאי ומרצדס, אך שוקלים איך לחלק את המותגים
כרמל ברן, שייסד את ארגון מנהלי הדיגיטל בישראל, מוביל יוזמה שתפגיש בין בעלי סוכנויות הדיגיטל לצורך דיון בסוגיות בוערות בתעשייה ■ ברן טרם פנה בנושא לממונה על ההגבלים העסקיים, שאמורה לאשר את המפגש
מאזן הכוחות בין המשרדים הגדולים לא השתנה דרמטית ב-2016 ■ מקאן ת"א שומר על הבכורה, אך אדלר-חומסקי הוא המשרד הגדול היחיד שרושם גידול ■ AVRAHAM וענבר-מרחב מציגים גידולים נאים, מנצ' ממצב עצמו כשחקן קבוע ב-20 הגדולים, ויהושע TBWA סופג מכה
בבקשה, שהגישו עובדים לשעבר של גולץ, נטען כי בנוסף לחובות של מיליונים לנושים, גולץ חייבת להם סכומים ניכרים עבור חודשיים שבהם לא קיבלו שכר וכן בשל הודעה מוקדמת, פיצויי פיטורים והפרשות לפנסיה שלא שולמו
לבני פורש על רקע חילוקי דעות עם עדו הר-טוב, מנכ"ל הקבוצה השני, שצפוי כעת להישאר מנכ"ל יחיד
על התקציב, הנחשב לאסטרטגי, מתמודדים בין היתר אדלר-חומסקי ומקאן ת"א, וייתכן כי להתמודדות תצטרף גם קבוצת פרסום שלישית
התקציב טופל בשנים האחרונות בפובליסיס ישראל ■ הפרידה מפובליסיס נערכה על רקע רה-ארגון בקבוצה
משרדי הפרסום בארץ התחילו לעשות את הטרנספורמציה הדיגיטלית רק בשנה האחרונה ■ בכירים בענף מסבירים איך נראה השינוי בעידן של ריבוי הפלטפורמות, מבחינת העבודה מול הלקוחות, כוח האדם במשרדים והתוצר הפרסומי עצמו
בתפקידיו הקודמים כיהן סלמור כסמנכ"ל כספים במשרד הפרסום AVRAHAM וקודם לכן בארנסט אנד יאנג
הבחירה בבאומן-בר-ריבנאי לטיפול בהשקה אינה מובנת מאליה, שכן למרות החיבור לשוקולד ולממתקים מדובר במעדן של מחלבות שטראוס, שתקציבן מנוהל באדלר-חומסקי
משרד הפרסום ליאו ברנט הוא זה שעומד מאחורי הרעיון של שילוב של סופגנייה עם וופר שמציעה רשת ברגר קינג ■ "דיילי מייל", "סאן", "טיים", "קוסמופולטן" ואמצעי תקשורת בינלאומיים נוספים מגלים עניין בהמבורגר החדש
אדלר חומסקיאירועים ומינוייםמקאן תל-אביבענף הפרסוםפרסוםפרסומותקריאייטיבראובני פרידןתחרות הפרסום גרנותתקציב פרסום