לקוח שרכש דרך חברת ח.י. מסך של LG וקיבל קונסולת Wii של נינטנדו ב-200 שקל, גילה כי המכשיר פרוץ ולכן חסום לשימוש ■ החברה: "לא ידענו"
ב-3 השווקים המובילים בתחום - ארה"ב, יפן ובריטניה - נמכרו בשנה שעברה 379.3 מיליון כותרים ■ הגורם העיקרי לירידה בהיקף המכירות הוא הצניחה במכירות של כותרים לקונסולת פלייסטיישן 2 של סוני
האקר בשם ג'ורג' הוץ' דיווח כי הצליח לפרוץ את הפלייסטיישן 3 - השיג הרשאות קריאה וכתיבה לזיכרון המערכת וגישה למעבד של הקונסולה ■ עוד אמר כי לסוני אין אפשרות לחסום את הפריצה אלא רק לסבך את הגישה אליה
קריסטין סגרסטרייל, מייסד ומנכ"ל Playfish, במושב ה-Play בכנס ה-DLD במינכן: "אנו נמצאים בתקופה של גאות בשוק המשחקים החברתיים" ■ "בתוך שנתיים הגענו ל-60 מיליון משתמשים, וזו בהחלט צמיחה מדהימה"
תעלה לרשת החברתית את "קן הקוקיה" - שעשועון אינטראקטיבי חדש לצעירים שישודר בשידור חי מדי יום במשך 21 ימים בין השעות 15:00 עד 23:00 ■ עלות ההפקה והקמפיין הנלווה - 5.5 מיליון שקל
נינטנדו מכרה יותר מ-3 מיליון יחידות Wii בדצמבר, זאת לעומת 2.14 מיליון יחידות באותה התקופה אשתקד
בחברות המשחקים מבינים שהסיבות לזינוק בהיקפי ההורדות קשורות ברובן למחירי הכותרים
טייק-2, החתומה על להיטים כמו GTA או "מקס פיין", סובלת מחולשה במכירות משחקים מובילים שלה והזהירה מפני הפסדים בחודשים הקרובים
תחרויות משחקי הווידיאו הפכו לפופולריות בישראל בשנים האחרונות ■ לתחרות נרשמו כמה מאות גיימרים, מתוך עשרות אלפים שמשחקים בסדרה
אנטי וירוס של נורטון נמכר בהנחה של 100 שקל וערכת גיטר הירו ב-1,000 שקל במקום 1,550 שקל ■ הרעיון לחגיגת מכירות שאוב, כמובן, מארצות הברית
המשחקים החברתיים מייצרים הכנסה שחברות היי-טק מסוימות יכולות לקנא בהם
"Call of Duty: Modern Warfare 2" המשחק החמישי בסידרה המיועדת למבוגרים נמכר בתמורה ל-310 מיליון דולר תוך 24 שעות ■ היצרנית, ACTIVISION נסחרת לפי שווי של 14.6 מיליארד דולר
משחק ההרפתקאות Uncharted 2 הבלעדי לפלייסטיישן מסייע לסוני לשמור על מיקומה
ליגת הספורט האלקטרונית העולמית ESL ואתר המשחקים הישראלי Vgames חתמו על שיתוף-פעולה
פיפ"א, אלקטרוניק ארטס וסוני הודיעו על פתיחת משחקי אליפות העולם בכדורגל אינטראקטיבי בפעם השישית ■ אלוף העולם יזכה לפרס של 20,000 דולר והזמנה לנשף גאלה של פיפ"א בהשתתפות כדורגלנים מובילים
בכך היא מיישרת קו עם הקונסולות המתחרות, פלייסטיישן 3 של סוני ו-Xbox 360 של מיקרוסופט ■ הורדת המחיר בעיתוי הנוכחי מצביעה על שאיפתה של נינטנדו לספק זריקת מרץ למכירות ה-Wii בעונת הקניות לחג המולד
אקזיטיםגיימינגמדד המותגים 2019מיזוגים ורכישותמיקרוסופטמשחקי וידאומשחקיםסיןפורטנייטפלייטיקה