ראלקו, יבואנית מוצרי החשמל והאלקטרוניקה של SHARP, שומרת על צמיחה יציבה, שוקלת לחדור לפעילויות נוספות, נסחרת בדיסקאונט לעומת מתחרותיה, ועשויה להגדיל את הדיבידנד
ב-2010 הסתכם יבוא המכוניות הפרטיות ב-224,212 לעומת 172,459 מכוניות שיובאו ב-2009 ■ כמות יבוא הסיגריות עלתה בשנה החולפת ב-1.4%
השתיים חולקות את הציון הגבוה ביותר בסקר החברות המובילות של "גלובס" ■ את המקום השני חולקות ביג בוקס ומחסני חשמל, ובמקום השלישי דורגו בסט ביי ושקם אלקטריק
החדשות הרעות: הקרינה לא מסתיימת בסלולרי שלנו ■ החדשות הטובות: יש דרכים להתגונן ■ "גלובס" מציג את 5 הסכנות העיקריות האורבות בבית - ואת הדרכים לצמצם אותן
בדיקת "גלובס" מגלה גידול במספר הישראלים הטסים בחו"ל לצד שגשוג בתיירות הפנים, צריכה מוגברת של מזון פרימיום ומזון אורגני והצטיידות מואצת במסכים דקים וברכבי שטח-פנאי
ענף החשמל בארץ עובר מהפכה: היבואנים קונים רשתות שיווק ולא פוסחים גם על רכישת יבואנים אחרים, חנויות ממשיכות להיפתח, האינטרנט ממשיך להחזיק בנתח השוק שכבש, המרווחים נשחקים - והתחרות הולכת ומחריפה
לאחרונה פרסמה החברה תשקיף מדף לקראת הנפקת אג"ח צפויה ■ כיום קריסטל מפעילה רק חנויות אאוטלט ואולמות תצוגה ■ הרעיון עלה בקריסטל לנוכח תהליך המשך רכישת רשתות החשמל ע"י היבואניות
עד שחוק האריזות יחייב את החברות לשאת באחריות לפסולת שהן מייצרות - "גלובס" בודק אילו חברות ישראליות ובינלאומית מקטינות את האריזות, מייצרות אותן מחומרים אקולוגיים ומתגמלות את הלקוחות שממחזרים אותן
העסקה בין שתי יבואניות מוצרי החשמל צפויה להתבצע לפי שווי גבוה ממחיר השוק של מיני ליין, הנסחרת לפי שווי של 170 מיליון שקל ■ מיני ליין, בשליטת יצחק פורת, מוכרת בעיקר באמצעות רשת א.ל.מ המונה 29 סניפים
עוד עולה מדו"ח נציב תלונות הציבור כי 32.8% מהתלונות שהוגשו לחברת החשמל ב-2009 נמצאו מוצדקות ■ בסך-הכל הוגשו לחברת החשמל במהלך 2009 כ-16,400 תלונות - ירידה של כ-17% לעומת 2008
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אליקים-הרמן-נהרדעא, כולל עיתונות, שילוט חוצות וקמפיין גרילה
מסקר אתר "כמה" עולה עוד כי על מכשירי חשמל אנו מוציאים בחודש שלפני פסח כ-67% יותר בהשוואה לממוצע ההוצאות החודשי בתחום, וכי ההוצאות על מזון לחג גדלות בכ-50%
קריסטל מתקשה להתמודד עם התחרות בשוק: הרווח התפעולי של החברה צנח אשתקד ב-45%
חשמל באוויר: אווירת הקניות לפסח מגבירה את הקרבות בשוק החשמל וברשתות השיווק ■ רשת א.ל.מ השקיעה בפרסום השבוע כ-2.1 מיליון שקל ■ שופרסל השקיעה השבוע כ-2 מיליון שקל, ושופרסל דיל - כ-1.5 מיליון
זאת בדומה לגידול בשנת 2009, על-פי סקירה שערך אגף כלכלה ומסים באיגוד לשכות המסחר
המבצע על המותגים ROSIERES ו-HOOVER תקף ברשת טרקלין חשמל ובחנויות נוספות ■ מוצרי החשמל הישנים ייתרמו למען נזקקים
LGא.ל.מ.אופנההפניקס גמאכרטיסי אשראימיזוגים ורכישותניופאןקמעונאותקניותקניות באינטרנט