בנוסף, הפורמט לשעשועון של ערוץ 10 נמכר לערוץ טלוויזיה הונגרי, שיפיק ממנו 80 תוכניות
"סברי מרנן" של זכיינית ערוץ 2 קשת נחלשה ■ פער של 14.6% אמש בין חדשות 2 לחדשות 10
הנמר הצעיר מרחוב הוורד לא הסתפק עוד בנגיסות מרשת, אלא ניסה לתקוף את קשת
בשידורים בערוץ 2, שנפרסו לאורך שעה ארוכה במוצ"ש, צפו אמש יותר מחצי מיליון איש ■ "רמזור" של זכיינית ערוץ 2 מובילה את הטבלה השבועית עם רייטינג של 33.7%
במקום השני בטבלת הצפייה ניצבת תוכנית התחקירים של זכיינית ערוץ 2 רשת, "360", עם 17.5% ■ "לעוף על המיליון" בערוץ 10 השיגה אמש שיא לתוכנית עם 15.8% צפייה
הגירסה הספרדית של השעשועון רשמה אמש רייטינג של 15.2% ■ השעשועון, שפותח והופק עבור ערוץ 10 ע"י "יולי אוגוסט הפקות", נמכר לפני כ-4 חודשים לכ-19 מדינות
"מצב האומה" של רשת רשמה רייטינג של 16.1%, לעומת 12% ל"לעוף על המיליון" בערוץ 10
בגיזרת החדשות: מהדורת חדשות ערוץ 2 זכתה אמש לרייטינג של 19.7% לעומת 11% לחדשות ערוץ 10 - פער של 8.7% בין שתי המהדורות
צביקה הדר ונבחרת הכוכבים שלו ממשיכים לשלוט בטבלה של מוצ"ש עם 29% ל"כוכב נולד"
"החברים של נאור" זכתה אמש לרייטינג של 19.3% - שיא לעונה זו ■ מנגד, בזכיינית ערוץ 2 רשת לקט של "מי שואל אותך" רשם 15.2%, ומשחק חצי גמר הצ'מפיונס ליג משך רק 14.7%
עם זאת, "אבודים" של זכיינית ערוץ ערוץ 2 רשת, בהנחיית צופית גרנט, גברה על תוכניתו של נאור ציון והשיגה בפרק פתיחת העונה שלה רייטינג של 22.4%
לשם השוואה - פרק הבכורה בעונה הקודמת של "כוכב נולד" הביא לזכיינית ערוץ 2 קשת רייטינג של 28.2% ■ "האח הגדול - חוזרים הביתה" רשמה אמש רייטינג של 32.9%
התעשיה הישראלית תנסה לשווק בפסטיבל את הפורמטים "לעוף על המיליון", "צחוק מהעבודה", "בטבעת זו", "תמיד נשאר אבא ואמא", "משפחה חורגת פלוס", "מתלהבת", "TLV" ועוד
השעשועון פותח ע"י חברת יולי אוגוסט הפקות וערוץ 10 ונמכר בעולם ע"י ארמוזה פורמטס ■ עלות הפקת פרק בארה"ב תעמוד על כ-50 אלף דולר, ולפי שעה הוזמנו 8 פרקים
ההשקעה העצומה בפיתוח השעשועון המקורי של ערוץ 10 "לעוף על המיליון" מעלה את השאלה: האם באמת כדאי לייצר תוכניות מקוריות - או שעדיף פשוט לקנות פורמט מוכן?