בריל רוכשת את לי קופר תמורת 4 מיליון שקל ועוד 20 מיליון שקל עבור המלאי ■ יו"ר לי קופר, איציק תורג'מן: "נשתדל להעביר כמה שיותר עובדים. מי שלא יעבור לבריל, ניאלץ להיפרד ממנו"
(עדכון) - בריל, מפעילת הרשתות גלי וסולוג, תרכוש את המלאי של לי קופר ששוויו מוערך ב-25 מיליון שקל ■ ההסכם, שצפוי להיחתם הלילה, יביא לביטול התוכנית לסגירת הרשת
החברה, המפעילה 36 סניפים בישראל, לא שרדה את המשבר הכלכלי העולמי שהביא לסגירת סניפים רבים בחו"ל ■ עובדי מחלקת היצוא כבר פוטרו, כל יתר 350 העובדים יפוטרו בקרוב
שתי נסייניות, 7 רשתות, 3 מידות שונות לכל אחת - אלה תוצאות סיבוב המדידות של "גלובס" ברשתות האופנה, בניסיון לבדוק איך זה שהג'ינס במידה שביקשתן בקסטרו קטן עליכן בדיזל
זאת על רקע חילוקי דעות בין הצדדים ■ גולף מנהלת מו"מ לרכישת רשת בלו בירד של החברה תמורת 12 מיליון שקל
לי קופר מהווה את עיקר הפעילות בקונספט שיווק, שמנסה באחרונה למכור גם את בלו בירד ואקספוז שברשותה ■ המו"מ למכירת רשת בלו בירד לאיש העסקים רן פרסברג לא הבשיל לידי עסקה
העסקה מתבצעת לפי שווי של 2-2.5 מיליון שקל ■ יתרת המניות תישאר בידי המייסדות והמעצבות של RHUS OVATA, האחיות הדס ועינב צוקר
דוד עיני צפוי להשקיע עשרות מיליוני שקלים בחברה המחזיקה ברשתות האופנה לי קופר ובלו בירד ■ לפי הערכות הוא יחזיק בכמחצית ממניות החברה
גידי גולדפינגר, מנכ"ל ובעלי קונספט שיווק, מדבר על השנה הקשה שעברה על לי קופר ובלו בירד, על צעדי ההתייעלות, על חזרתו להיות בעל השליטה בחברה ועל כוונתו להוריד מחירים ולהיכנס לתחומים חדשים
הרעיון הוא לקדם מכירה של כמות ג'ינסים באמצעות מתן הנחות מדורגות בהתאם למספר הרוכשים ■ שיעור ההנחה נע בין 10% לג'ינס אחד ועד ל-40% עבור 4 ג'ינסים
גבר בשלב הגמר על משרד הפרסום ענבר-מרחב-שקד ■ תקציב הפרסום של קונספט שיווק, זכיינית לי קופר, שטופל עד לאחרונה בפוגל-אוגילבי, עמד מתחילת 2009 על כמיליון דולר במחירי מחירון
האם הידיעה על החלטת פוקס לסגור 80 סניפים תוך שנה וחצי היא רק סנונית ראשונה? בעלי הרשתות מנסים להתכחש למצוקה שעלולה לגרום לירידה נוספת במכירות, אבל מבט מקרוב חושף את המצב הבעייתי
התקציב טופל עד לאחרונה בפוגל-אוגילבי ■ בשלב זה מסתמן כי גלר-נסיס יטפל בתקציב ■ שיחות התקיימו גם עם משרדי הפרסום ברוקנר-נטע-יער ו-LEAD מקבוצת אדלר-חומסקי
מותג האופנה לי קופר מוביל השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-130 אלף דולר
קונספט שיווק, בעלת הזיכיון למותגי האופנה לי קופר ובלו בירד, ערכה סבב שיחות עם ענבר-מרחב-שקד, ברוקנר-נטע-יער ו-LEAD מקבוצת אדלר-חומסקי ■ בשנים האחרונות מטופל התקציב ע"י פוגל-אוגילבי
מדובר ב-3 סניפים הפסדיים ו-4 חנויות עודפים ■ במקביל הוחלט על ריענון במצבת כוח-האדם, והיו"ר משה ברנזון סיים את תפקידו ■ גידי גולדפינגר, מנכ"ל משותף ברשת: "אנחנו מתכוונים להחזיר את לי קופר למסלול"