כך הודיעה הרשות הפלסטינית ■ לפי הערכות, מכירות קבוצת תנובה, שטראוס ויפאורה-תבורי לרשות הפלסטינית הן בהיקף של מאות מיליוני שקלים כל אחת
החברה הודיעה כי אירעה תקלה בייצור של משקה שוופס מים בטעמי אפרסק,פירות יער ותפוח מתאריך ייצור 31.1.16 ותאריך תפוגה 31.10.16 בבקבוקי 1.5 ליטר ■ בחלק מהבקבוקים נוצר עובש שאינו מהווה סכנה בריאותית
המוצרים שהוסרו: RC קולה ושישיות מים של מי עדן ועין-גדי ■ במקביל הורדו גם מוצרים של יקבי כרמל, אך אלה שבו למדפים בסוף השבוע האחרון ■ לוי: "לפעמים יש חילוקי דעות" ■ יפאורה: "אין סכסוך עם רמי לוי"
יפאורה, שבשליטת קרור אחזקות של שלמה רודב ורוני גת, תרכוש מתבורי את מניותיו, בעסקה המשקפת ליפאורה-תבורי שווי של כ-800 מיליון שקל
מכירות מוצרי הצריכה השוטפת ירדו באוגוסט ב-3% לעומת התקופה המקבילה אשתקד והסתכמו ב-3.29 מיליארד שקל
משיקה משקה קולה מופחת סוכר המבוסס על ממתיק הסטיביה ■ סמנכ"לית השיווק ביפאורה: "ציפינו לירידה במכירות, אבל עומק הירידה מפתיע"
שנה משגשגת לעסקי המזון של חברת קרור אחזקות: לפי נילסן, תפוגן אחראית לנתח כמותי של 54% ממכירות הטוגנים בישראל, כשמחצית ממכירותה הן לשוק הקמעונאי
שוק המשקאות בישראל צמח ב-2012 ב-1.8% ל-4.2 מיליארד שקל ■ מכירות פריגת צנחו ריאלית בכ-13.9% ■ יפאורה-תבורי וטמפו התחזקו
החברה, שמשווקת בין היתר את מותגי המשקאות RC קולה, תפוזינה, קריסטל ושוופס, הודיעה כי העלייה במחירים תיכנס לתוקפה בתחילת נובמבר
ברבעון הראשון אסם שמרה על כוחה, סנו התחזקה, וליימן שליסל נכנסה לראשונה לדירוג 10 הספקים המובילים במזון ■ מכירות מוצרי הצריכה השוטפת צמחו ב-4%
המכר הסתכם ב-4.39 מיליארד שקל ■ טמפו שומרת על כוחה ■ המותגים ספרינג וקולה ZERO מתחזקים, פריגת נחלש
סטורנקסט: נתח השוק של תנובה ירד השנה ל-17.4% ■ מתחילת 2011 רשם שוק המזון המבורקד צמיחה כספית של 5.9% ■ נתח השוק של שטראוס ואסם עלה
החברה החליטה לאסוף מהמדפים את המשקה קריסטל מנטה מוגז 2 ליטר מתאריך ייצור 3.10.11, "עקב מספר מצומצם של תלונות על טעם וריח לא אופייניים"
הסדרה כוללת משקאות מוגזים ללא אלכוהול בטעמי מרגריטה, קוסמופוליטן ופינה קולדה
זאת ב-4 החודשים הראשונים של 2011 - כך עפ"י נילסן ■ חברות המים המינרליים הן הנפגעות העיקריות ■ בחברות המשקאות מייחסים את הירידה הריאלית בצריכה למזג-האוויר החורפי
שוק המשקאות רשם ב-2010 גידול של 10.6% ל-4.38 מיליארד שקל ■ קוקה-קולה הוא המותג הנמכר ביותר, אחריו פריגת ונביעות ■ המותגים הבולטים בצמיחה במכירות: שוופס וגולדסטאר
דוחות כספייםרשות התחרותהעלאת מחיריםטמפוכלל תעשיותמיזוגים ורכישותמשקאותמשקאות קליםקרור אחזקותשטראוס