אורי יוגב, יועצו האישי של בנימין נתניהו, החל להשתמש בשירותי יחסי הציבור של דחב"ש - המייצג גם את סטנלי פישר וזוהר גושן ■ כעת משמש דחב''ש כ"איש הסוד" של 3 מתוך 4 ממעצבי המדיניות הכלכלית במדינה
דסי וגנר ועדנה גרינשטין יקימו כל אחת חברה עצמאית שתעסוק ביחסי ציבור וייעוץ תקשורתי
הלקח של "לייפ קיפר" הוא שלא צריך להאמין לכול מה שמציגים לנו ב"מסודרים"
המשבר הפיננסי לא פסח על ענף הפרסום, שרשם קיצוץ של כ-5%-10% במשכורות העובדים, ובמקרים מסוימים אף פיטורים ■ למרות זאת, בכירים בענף טוענים כי בחלק מהמקרים מדובר ברכיבה על גל הקיצוצים
ותק של 3 שנים בטלוויזיה - עד 13,000 שקל ■ עורך מתחיל באינטרנט יסתפק גם ב-6,000 שקל ■ טאלנט בעיתונות עשוי להרוויח עד 40,000 שקל ■ קופירייטר בכיר יסתפק ב-14,000 שקל ■ ואילו עורך ראשי בעיתון ירוויח עד 120,000 שקל ■ לידיעה המלאה
הרשימה השחורה של אתר PRNET תכלול גם עיתונאים שלקחו סיפור ולא נתנו קרדיט ושל כאלה שביקשו בלעדיות על ידיעות ולא פרסמו אותן ■ האתר: "כאן המקום לבוא חשבון עם עיתונאים סוררים"
בעקבות פרסומים הבוקר לפיהם שוקלת אסתי לאודר להעביר את תקציב יחסי הציבור מרהב תקשורת לעיתונאית לשעבר מיכל גרייבסקי - מכחיש מנכ"ל החברה, אורן רווח, כי יש כוונה כזו
כך תוכל בעלת השליטה בבנק הפועלים להמציא עצמה מחדש ולשדרג את תדמיתה
בהתנפלות הציבורית עליה בעניין הטוקבקים יש מידה מסוימת של התחסדות
(עדכון) - מנכ"ל חברת החשמל, עמוס לסקר, בדיון בוועדת הכלכלה: "כל פרשת הטוקבקים היא ספין של הוועד; רק בשנה האחרונה הבנתי מהו גורלו של מנכ"ל חברת חשמל"
זאת בעקבות חשיפת "ידיעות אחרונות" על כך שהנהלת חברת החשמל והדירקטוריון שכרו משרד יחסי ציבור כדי לשתול מאות טוקבקים באתרים כלכליים - בין השאר נגד דו"ח המבקר בנושא משק החשמל
אירוע בשם Eat&Twitt מרמז כי התשובה לשאלה יכולה להיות חיובית ■ נכון שקשה לכמת בכסף את הבאזז ברשת חברתית, אבל מומחי שיווק ברשת טוענים כי המדיום יכול לייצר תוצאות שאף ספוט בטלוויזיה לא יכול לתת
רהב ניהל את תקציב יחסי הציבור של הקבוצה במשך שנים, אך לפני מעט פחות משנה נפרדה ממנו אריסון ■ כל זאת, עד פיטורי איריס דרור על רקע ראיון בלעדי ויוצא דופן למגזין "ליידי גלובס" ■ רהב מכחיש: "שרי אריסון ואני נפגשים תמיד בשמחה ובאהבה, אך הנושא מעולם לא עלה על סדר היום, לא אוף ולא און-רקורד" ■ אריסון מכחישה גם היא: "לקבוצה יש דוברת פנימית שממשיכה בתפקידה"
(עדכון) - מתחקיר "7 ימים" עולה כי חברת החשמל הפעילה משרד יחסי ציבור שהשתיל תמורת אלפי שקלים מאות טוקבקים מפרגנים לחברה ולבכיריה באתרים הכלכליים, בעיקר באתר "גלובס"
באופן אירוני, צמד יועצי התקשורת שהריצו את משה קצב לנשיאות, הם אלה שנטשו אותו בחודש שעבר אחרי נאום הזעם שיצא משליטה השניים, שחטפו על כך קיתונות של רותחין, לא ממצמצים: "אנחנו לא עושים את זה אלגנטי - ולא מתביישים בזה"
רני רהב מסביר למה לא אכפת לו מה ייצא למורל וצור מההתקפה עליהם
יבמאביגל שורקאל עלדבי תקשורתטיקטוקייעוץ אסטרטגיייעוץ תקשורתלי-אור אברבךקשת 12רני רהב