DPL: המותג BabySitter תופס כיום נתח שוק כספי של כ-10% משוק החיתולים
אושרה תביעה ייצוגית נגד חוגלה-קימברלי בדבר דליפות בחיתול האורגני של האגיס שהושק בשנת 2010 ■ "החיתולים היו פגומים, לא ספגו נוזלים, גרמו להרטבה של בגדי התינוק, השאירו את עורו רטוב ואף גרמו סימנים אדומים על גופו"
זאת שנתיים בלבד אחרי ההשקה ■ המותג ליטופים של סנו יצא מכל רשתות השיווק הגדולות ■ יצרנית בייביסיטר: "השוק התנהל ע"י שני יצרנים, שלא עניין אותם להוריד מחירים. אנחנו גרמנו גם לצרכני האגיס לקנות יותר בזול"
המותג הושק לפני כשנתיים ■ היקף התקציב בשנה הקרובה יהיה כ-6 מיליון שקל
"נייטי", המכיל חומרי ספיגה טבעיים, הוא מותג פרימיום שמחירו גבוה יותר מהמותגים בשוק ■ ישווק ברשתות עדן טבע מרקט וניצת הדובדבן ובחנויות טבע
DPL מבקשת לשחזר את הצלחת החיתולים המוזלים ולכבוש בתוך שנה נתח של 10% מקטגוריית התחבושות ההיגייניות הדקות, שמגלגלת 84 מיליון שקל בשנה
הודיעה על העלאת מחירים ב-3%-6.3% על כל מוצריה, למעט "טיטולים" והאגיס "בנים בנות" ■ הסיבה, לטענת החברה: התייקרויות חומרי הגלם וייצור הנייר
בתביעה, בהיקף 410 מיליון שקל, נטען כי חיתולי "האגיס פרידום פלוס" נוטים להתפורר ולשחרר סיבים המהווים סכנה לפעוטות ■ חוגלה: המוצר בטוח לשימוש
הקרב שניהלו רשתות השיווק בגיזרת החיתולים הביא לשחיקה במחיר לצרכן של כל המותגים ■ השוק רשם צמיחה כספית של 0.5% ■ האגיס עדיין המותג הכי נמכר
זאת עקב סכסוך מסחרי בין רמי לוי וחברת פרוקטר אנד גמבל ■ רמי לוי: "לא התאים לי המחיר, הם לא העלו את המחיר הבסיסי אבל רצו לתת לי פחות הנחות"
המשנה למנכ"ל, ניצן לביא, טוען כי הרשת הפסידה אשתקד 50 מיליון שקל במכירות חיתולים ומזון לתינוקות: "החלוקה בין יצרניות החיתולים לקמעונאי בלתי נסבלת"
אתר וואלה שופס ימכור חיתולי "פמפרס פרימיום קר" במחיר של 50 שקל לחבילה
(עדכון) - מחאת ההורים על יוקר המחייה צוברת תאוצה: מאות הורים יצאו בצעדות ב-25 ערים ברחבי ישראל ■ בין הקריאות לממשלה: "מדינת רווחה - בשביל המשפחה"
בסופר-פארם חיתולי "פמפרס פרימיום" נמכרים ב-40 שקל ■ חיתולי "בייביסיטר" נמכרים ברמי לוי ב-36 שקל ■ בניו-פארם מוצעות 4 חבילות חיתולי "ליטופים פרימיום" ב-100 שקל
מגה תמכור את אריזות האגיס המיובאות מטורקיה גם במגה בעיר ומגה באינטרנט ■ חוגלה קיבמרלי מיהרה להצהיר כי איכות החיתולים המיובאים נחותה מאלה שהיא משווקת
המותגים הגדולים הרגילו אותנו לחשוב שיש הצדקה לשלם מאות שקלים על מוצר בסיסי
דיפלומטהאגיסהעלאת מחיריםחוגלה קימברליטואלטיקהיוקר המחיהפמפרסקימברלי קלארקקמעונאות