בעקבות הפרסום אמש ב"גלובס", במשרד התקשורת התקבלו פניות של מפעילים הטוענים כי אי-אפשר להקצות תדרים למי שאין לו רישיון מתאים לכך, וכי מדובר בשינוי מדיניות
חברות התקשורת מנהלות מגעים מול רשות המסים ■ מה יעשו אפל ויבואניות סמסונג ו-LG? ■ סלקום לא מחכה: מוזילה מכשירים ב-15%
ועדת הכלכלה אישרה לקריאה ראשונה תיקון לחוק התקשורת, שאוסר על חברות התקשורת לעשות שימוש במאגר הלקוחות העוזבים שלהן
מטיוטת חוק ההסדרים עולה שהאוצר רוצה להרחיב את הרפורמה כך שגם מיזם הסיבים האופטיים של חברת החשמל יוכל להשתמש בתשתיות של בזק והוט
רשות התקשורת הבריטית החליטה להעמיק את ההפרדה המבנית בין החברות BT (חברת השירותים) וחברת הבת Openreach (חברת התשתיות) כדי שלא יהיה קשר בין החברות
זאת מ-1 ביולי ■ משרד התקשורת: "העיקרון הבסיסי הוא כי בעסקה מתמשכת בעל רישיון אינו רשאי לגבות תשלום עבור שירותיו לפני אספקתם"
מנכ"ל משרד התקשורת הנכנס הודיע כי בכוונתו לשנות את היחסים עם החברות כולל עם בזק, לעבוד בשיתוף-פעולה ולהפסיק את האגרסיביות כלפי החברות ■ יחד עם זאת, פילבר הודיע כי הרפורמות יימשכו כמתוכנן
"הסלולר בישראל הוא שוק מעניין מאוד, והוא יהיה חייב להשתנות", אומרת שרלוט פטריק, אנליסטית של גרטנר המתמחה בספקיות שירותי תקשורת ורשת
עובדים רבים נאלצים לדחות חופשות, והמפעילים מבקשים הארכות בזמני התגובה לשימועים הרבים של המשרד ■ משרד התקשורת: "כל בקשה לדחייה תיבחן בצורה עניינית"
על-פי רפורמה שמציע משרד התקשורת, זמן ההמתנה לחברות תקשורת לא יעלה על 6 דקות, והחברה תהיה מחויבת לחזור ללקוחות תוך 3 שעות לכל היותר - או שתהיה חשופה לתביעה של 1,000 שקל ללא הוכחת נזק
איזה מדד מאפשר להשוות בין חברות סלולר שונות, ומה חושבים בפירמת ראיית החשבון על השחקניות המקומיות?
הצהרה תקדימית למשרד התקשורת: אוסר להציע תוכנית תעריפים מיוחדת רק לחלק מהלקוחות באופן שרירותי, אלא רק תוכניות תעריפים לכל המנויים באופן אחיד ושוויוני ■ אוסר לנהל מו"מ פרטני עם כל לקוח בהתאם ליכולת המיקוח שלו
כ-3,000 תלונות התקבלו אשתקד ברשות ההסתדרות לצרכנות ■ עיקר התלונות מופנות לעסקים בענף החשמל, חברות התקשורת וענף הרהיטים
באופנהיימר ישראל מאמינים כי חברות התקשורת האירופיות עשויות לבלוט לטובה בתקופה הקרובה ■ הנה כל הסיבות לכך
בסופרמרקט, בחשבון הסלולר, בבית הקפה - 15% מהישראלים שבודקים את החשבוניות מוצאים טעויות ■ סקר TRI עבור "גלובס" מגלה כי בראש מצעד הטועים נמצאות רשתות המזון וחברות התקשורת ■ איך מתמודדים עם טעויות בחשבון?
מחלקת המחקר של קרדיט סוויס ממליצה על Tele2 AB, הנסחרת בבורסה של שבדיה, בהמלצת "תשואת יתר" במחיר יעד של 100 קרונות
בזקדוחות כספייםהוטחברות סלולרמשרד התקשורתסיבים אופטייםסלקוםספקיות אינטרנטפרטנרשירות לקוחות