מנתוני סטורנקסט עולה כי המכירות בשוק המזון והמשקאות בישראל צמחו מתחילת השנה בשיעור של 8.7% והסתכמו ב–32 מיליארד שקל • עיבוד "גלובס" לנתוני סטורנקסט ונתוני חברת נטו מגלה כי בספטמבר עקפה נטו את מכירות החברה המרכזית בשוק הקמעונאי והפכה לספקית הרביעית בגודלה
מנתוני סטורנקסט עולה כי היקף המכירות בשוק המזון והמשקאות צמח ב-8.7% מתחילת השנה לסך של 32 מיליארד שקל • מדובר על תוספת כספית כוללת של 2.55 מיליארד שקל לעומת המכירות שנרשמו בתשעת החודשים הראשונים של 2019
בסיכום 2020 צפויות רשתות המזון להציג שנת שיא, עם גידול בהכנסות המצרפיות וברווח, כשרובן מעדכנות כי גם החודשים יולי ואוגוסט לוו בצמיחה משמעותית בצריכה • הנהנות העיקריות בתקופת הקורונה הן רשתות שמפעילות חנויות שכונתיות • בעקבות הדוחות הרבעוניים
המימוש הנוכחי, בהיקף של 44 מיליון שקל, הוא השלישי במניותיה של החברה הבת בשנה האחרונה
קבוצת המזון הצליחה לשמור על יציבות במכירות וברווח הנקי ברבעון השני, תודות לביקוש המוגבר למוצריה בארץ ובעיקר למוצרי חלב, סלטים וממתקים בעיקר בחודשים מאי ויוני
ל"גלובס" נודע כי ברשות להגנת הצרכן הוחלט לתת אורכה של שלושה חודשים לסימון תזונתי בחנויות אונליין בשל משבר הקורונה, וזאת לצורך השלמת עדכון תמונות וכיתוב של פרטי מזון עם סימון אדום, שמשרד הבריאות ממליץ שלא לצרוך אותם
התרגיל: השקת מוצר שמוגדר כ“חדש”, אך דומה מאוד למוצר קיים ונמכר באריזה מוקטנת • הרשות להגנת הצרכן בתגובה: גרסה נוספת למוצר קיים לא תיחשב כמוצר חדש
אפקט הקורונה המשיך לתמוך בצמיחה בקניות ברשתות השיווק גם בחודש מאי • נתוני סטורנקסט מציגים גידול חריג בשוק שהתרגל לצמיחה מתונה בשלוש השנים האחרונות
רן אקרמן, שימונה למנכ"ל זוגלובק בחודש ספטמבר, הצטרף לחברה לפני תשע שנים ושימש כמשנה למנכ"ל • אלי זוגלובק ימשיך לכהן כיו"ר פעיל
כך עולה מנתוני סטורנקטס שהגיעו לידי "גלובס" • עם זאת, בעוד שחברות המזון נהנו מצמיחה בזירת הפעילות הקמעונאית, חלק ניכר מהפעילות המוסדית שלהן נגדע באחת עם ההשבתה בת החודשיים של המלונות ושוק ההסעדה על רקע מגפת הקורונה
קבוצת המזון שטראוס נהנתה מרבעון חיובי בישראל בהשפעת הפסח והקורונה, אבל נפגעה מעוצמתו של השקל • פרסום בסופרבול האמריקאי העלה את הוצאותיה של חברת המטבלים סברה ופגע ברווחיה
חברת המזון רשמה הפסד של כ-18 מיליון שקל בתיק ההשקעות ברבעון הראשון • תרשום את החברה הבת ויליפוד אינטרנשיונל למסחר בת"א
בעוד שבהלת הקורונה סייעה לנטו להגדיל את מכירותיה לקמעונאיות המזון, פעילותה מול השוק המוסדי נפגעה בשל סגירת המסעדות, בתי המלון ואולמות האירועים
את החדירה לשוק הקמעונאי תעשה חברת המזון באמצעות חברת דורו איטליאן פרודקט, שהיא רכשה את השליטה בה לפני שנה • באופן חריג, החדירה לשוק תחל דווקא בחנויות הפרטיות
לאחר שבמרץ רשם שוק המזון את שיא כל הזמנים, באפריל נרשמה עלייה של 25 מיליון שקל בלבד במכירות ביחס לחודש המקביל • מתחילת השנה נמכרו מזון ומשקאות ב-14 מיליארד שקל • גורמים בשוק: נערכים לתרחיש של מיתון בהמשך השנה
הסגר, סגירת המסעדות, חג הפסח וביטול החופשות בחו"ל הזניקו את מכירות המזון והמשקאות בישראל • במרץ 2020 הישראלים קנו ב-1.2 מיליארד שקל יותר מאשר בחודש המקביל אשתקד • רוב היצרניות רשמו צמיחה דו-ספרתית במכירות ברבעון הראשון של השנה
דוחות כספייםרשות התחרותהעלאת מחיריםיוקר המחיהמחירי המזוןענף המזוןקמעונאותרשתות שיווקשופרסלשטראוס