הפרסומות הזכורות והאהובות

כתבות אחרונות

 
קמפיין קוקה קולה / צילום מסך

סקר הפרסומות: קוקה-קולה - הכי זכורה השבוע, 9 מיליון - האהובה

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין המושקע ביותר מבחינת כספית בשבוע החולף הוא הקמפיין לבזק בינלאומי, בו הושקעו 2.2 מיליון דולר

ענת ביין-לובוביץ' 15.06.2017
קמפיין טורנדו / צילום מסך

דאבל קריר: מזגני טורנדו - הפרסומת הזכורה והאהובה השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין המושקע ביותר השבוע הוא לקוקה-קולה עם 2 מיליון דולר, והוא הגיע למקום השני בדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות

ענת ביין-לובוביץ' 08.06.2017
קמפיין טורנדו / צילום מסך

מזגן עילי: טורנדו - הפרסומת הזכורה והאהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין לפיוז טי היה המושקע ביותר השבוע עם 1.5 מיליון דולר, אך לא השתלב כלל בדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות

ענת ביין-לובוביץ' 25.05.2017

מה שבטוח: ביטוח ישיר - הפרסומת הזכורה, 9 מיליון - האהובה

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של מזגני טורנדו, באמצעות מקאן ת"א, הוא המושקע ביותר השבוע - אך הגיע רק למקום השלישי בדירוג האהדה

ענת ביין-לובוביץ' 11.05.2017
קמפיין סופר פארם אופטיקה / צילום מסך

סקר הפרסומות: סופר-פארם - הכי זכורה, 9 מיליון - האהובה

גיאוקרטוגרפיה: למרות הסיקור הרחב בתקשורת של שלומית מלכה, קמפיין פוקס בכיכובה הגיע למקומות נמוכים יחסית בדירוג השבועי

ענת ביין-לובוביץ' 27.04.2017

ביטוח ישיר - הפרסומת האהובה השבוע; קוקה-קולה - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: שיעורי האהדה והזכירה לשתי הפרסומות היו נמוכים ב-30% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות

שירות גלובס 06.04.2017
קמפיין בזק / צילום מסך

סקר הפרסומות: בזק הכי זכורה השבוע, 9 מיליון - הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של קסטרו ילדים עם סטטיק ובן אל ירדה למקום השני בשני הדירוגים - אך בפערים קטנים מהמקומות הראשונים 

שירות גלובס 30.03.2017
מתוך קמפיין קסטרו / צילום מסך

הזהב של סטטיק ובן אל: קסטרו - הפרסומת הכי זכורה ואהובה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת למותג בגדי הילדים של קסטרו אהודה בעיקר על נשים ועל צופים בני 18-54

ענת ביין-לובוביץ' 23.03.2017
קמפיין קרולינה למקה / צילום מסך

פעמיים ראובני-פרידן: הוט - הפרסומת הכי אהובה; מזרחי - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של דיסקונט הוא המושקע ביותר השבוע - 2.3 מיליון דולר - אך הוא הגיע למקומות בינוניים בדירוג

ענת ביין-לובוביץ' 16.03.2017
קמפיין סלקום / צילום מסך

דאבל לראובני פרידן: מזרחי טפחות הפרסומת הזכורה, הוט האהובה

גיאוקרטוגרפיה: הוט דחקה שוב את הפרסומת ל-9 מיליון עם שני כהן, והייתה אהודה בעיקר על שתי קבוצות גיל: 18-34 ו-35-54

ענת ביין-לובוביץ' 09.03.2017
קמפיין הוט / צילום מסך

חזית חמה: הפרסומת של הוט - האהובה והזכורה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: מדובר בהיסטוריה קטנה, שכן הפרסומת של הוט עברה השבוע את הפרסומת של 9 מיליון - ובפער משמעותי

ענת ביין-לובוביץ' 02.03.2017
קמפיין מזרחי טפחות / צילום מסך

סקר הפרסומות: 9 מיליון - שוב הכי אהובה; מזרחי-טפחות - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של הוט בכיכובו של שלום מיכאלשווילי נושפת בעורפה של שני כהן, בפער של פחות מ-1%

ענת ביין-לובוביץ' 23.02.2017
שני כהן, 9 מיליון / צילום: מתוך הקמפיין

תואר כפול: 9 מיליון - הפרסומת האהובה והזכורה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת המושקעת ביותר בשבוע החולף היא זו של משרד החינוך להעצמת מורשת יהדות המזרח - אך היא לא נכנסה לדירוג הזכורות והאהובות

ענת ביין-לובוביץ' 16.02.2017

ביטוח ישיר - הפרסומת הכי זכורה השבוע; 9 מיליון - הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של מחלבות גד למוצרלה פרסקה בכיכובו של השף אייל שני הוא המושקע ביותר השבוע עם כ-1.2 מיליון דולר - אך הוא דורג רק תשיעי בזכורות ושביעי באהובות

ענת ביין-לובוביץ' 09.02.2017
קמפיין יס / צילום מסך

יוצאים השוקה: 9 מיליון האהובה, סלטי צבר הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: שיעורי הזכירה והאהדה של שתי הפרסומות נמוכים ב-5% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות

ענת ביין-לובוביץ' 02.02.2017

סקר הפרסומות: 9 מיליון שוב הכי האהובה; yes - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של yes הוא גם המושקע ביותר מבחינה תקציבית, וסך ההשקעה בו עומד על כ-2.3 מיליון דולר

ענת ביין-לובוביץ' 26.01.2017

   141516171819202122232425262728   

   נמצאו 709 כתבות   |   עמוד 21 מתוך 45