מדובר בתקציב לא גדול - פחות ממיליון דולר במחירי מחירון - אך הוא בעל אפיל בשל חוזק המותג הבינלאומי ■ תקציב המדיה מופרד ומטופל ביהושע TBWA
משרדי הפרסום פובליסיס ישראל וליאו ברנט ישראל לא עלו לשלב הבא ■ בשנה החולפת עמד היקף תקציב הפרסום של גאפ על פחות ממיליון דולר במחירי מחירון
רשת GAP, שנמכרה לפני כשנה לקבוצת זארה, גררה אשתקד את זרוע האופנה להפסדים ■ מכירות רשת MANGO התאוששו והסתכמו בכ-127 מיליון שקל, אך לדברי בכיר בענף: "MANGO בישראל מ-1997, והיא מעולם לא הרוויחה כסף"
היקף תקציב הקריאייטיב של גאפ עמד ב-2012 על כ-600 אלף דולר במחירי מחירון ■ באחרונה נבחר יהושע TBWA לטפל בתקציב המדיה של המותג
יהושע TBWA ירכוש את המדיה עבור כל מותגי קבוצת גוטקס, בהם זארה וברשקה
לפני מספר חודשים עברה הבעלות על הרשת לידי ג'ואי שוובל, בעלי גוטקס ■ היקף הפרסום של גאפ עמד מתחילת השנה על 125 אלף דולר במחירי מחירון
הקבוצה צפויה לפתוח 4 חנויות בקניון: זארה, מאסימו דוטי, פול אנד בר ונייקי ■ התחזקות המותגים הבינל' מאלצת את הקניונים לשלם כדי שיפתחו בהם חנויות
ב-4 השנים האחרונות הסתכמו הפסדי זרוע האופנה של אלביט הדמיה ב-88.7 מיליון שקל ■ ערב פסח הושלמה עסקת מכירת גאפ ישראל לקבוצת זארה
העסקה אושרה ע"י הממונה על ההגבלים ■ ההסכם צפוי להיחתם בתוך שבועיים ■ ג'ואי שוובל, מבעלי זארה: "ב-2012 נראה שחקנים קטנים בשוק האופנה נופלים"
קבוצת זארה ישראל רוכשת את גאפ ישראל ב-40 מיליון שקל, וכשהיא נקייה מכל התחייבויות ■ אלביט הדמיה תמשיך להחזיק ברשת מנגו
גם מותגי האופנה יקרים כאן יותר מאשר בחו"ל ■ ג'ינס מנגו עולה 290 שקל בישראל - ו-200 שקל באירופה ■ מכנסיים בזארה עולים כאן 200 שקל - ובאירופה 150 שקל
(עדכון) - איגוד הקמעונאות הלאומית של ארה"ב מצפה שכ-152 מיליון בני אדם יגיעו לחנויות בסוף השבוע - עלייה של יותר מ-10% ביחס לשנה שעברה ■ "זה יהיה יום שישי השחור הגדול בהיסטוריה"
קמפיין אופנה שנוי במחלוקת בלשון המעטה של גאפ ישראל מעורר תגובות קשות ברשת ■ בגאפ ישראל כנראה לא שמעו על "חוק הדוגמניות" החדש
רזה הוא הצומח החדש: מסתבר שכמות הנכסים של חברה אינה חזות הכול ■ GAP, AMD ו-HeadWaters מקטינות מצבת נכסים אך שווה עדיין לשים להן לב
מכירות שתי רשתות האופנה של אלביט הדמיה עמדו ב-2010 על 175 מיליון שקל, אולם הפסדיהן עלו ל-23 מיליון שקל ■ פתיחת 4 חנויות גאפ ב-2010 הזניקה את המכירות ב-48%
4 מועדוני לקוחות חדשים הושקו החודש: מנגו, גאפ, שילב ומגה ספורט, המצטרפים לזירה תחרותית במיוחד של רשתות המחפשות צרכנים נאמנים ■ לאיזה מועדון הכי כדאי להשתייך?
זארהטרגטכלכלת ארה"במדד S&P 500מנגומנטורנייקיניתוח טכניפקיד השומהקיזוז הפסדים