בעולם שמעדכן סטטוס כל חצי דקה, אי-אפשר להסתמך על סקרים כדי להבין מה חושב הקהל על המותג שלכם ■ ניטור אסטרטגי ברשת הוא העיניים שלכם כשאתם מסובבים את הגב וכולם מתחילים לדבר ■ מנהלים מותג? כדאי שתקראו
לקראת סוף חודש אוגוסט צפוי גם שר התקשורת גלעד ארדן להעניק למיזם את רישיון ההפעלה ■ המיזם יחנך בעיר באר שבע
בקרוב תוכלו לגלוש באינטרנט בשחקים - אפילו מעל לאוקיינוס ■ לוויינים חדשים יוזילו את השירות, וייתכן שחברות התעופה יציעו אותו בחינם
קורא לציבור לוודא שהוא מקבל מהספקיות סינון תכנים חינמי, כפי שקובע החוק
במקום לשלוח את הגולשים לכמה ערוצי תוכן של המותג, חברת פריזמה מאגדת הכול במקום אחד
הלקוח, שטס ל-4 ימים, גלש ללא ידיעתו ■ אורנג': התשלום הופחת ל-3,000 שקל
תורת "חוכמת ההמונים" גורסת כי קבוצה גדולה מאוד של אנשים מניבה רעיונות ופתרונות טובים יותר ממומחה יחיד, מקבוצה קטנה או אפילו מקבוצת מומחים קטנה. אז מהי בדיוק חוכמת ההמונים? האם היא באמת עובדת? ואיך אפשר לשלב אותה בארגון שלכם?
מדינות כמו פולין, טורקיה, סלובניה פורטוגל ואפילו יוון משיגות את ישראל, שמדורגת עם אפס חיבורים בסיבים אופטיים - דבר המבטא את הכישלון הגדול ביותר של משרד התקשורת בשנים האחרונות
במקביל נחתם בין החברות הסכם מסחרי לתקופה של 3 שנים, במסגרתו התחייבה סומוטו להציע למשתמשיה את מוצרי בבילון ב-50% מההתקנות לפחות, על-פי מנגנון תמחיר שנקבע בהסכם
גודל השוק למוצרי מזון כשרים צפוי להגיע השנה ל-17 מיליארד דולר
בזק בינלאומי מגיבה למהלך של בזק לשדרוג מהירויות הגלישה של 20 ו-30 מגה בחינם ל-40 מגה ■ הבהירה כי לא תשדרג אוטומטית - יש להתקשר ולבקש
חברות התשתית מציעות שדרוג של מהירות הגלישה עד 100 מגה, אך באיזו מהירות אתם באמת גולשים? ■ חברות הסלולר מכריזות כי הרשת שלהן מציעה גלישה עד 42 מגה, אך במוקדי המכירות לא מתחייבים על כך - אפילו להפך
מהלך שדרוג המהירויות החינמי של בזק נתקל בהתנגדות גורפת מצד ספקיות האינטרנט, שאינן מוכנות לממן את המהלך
אתר המכירות האינטרנטי עדיקה מתבלט בנוף הווירטואלי המקומי כשם נרדף לבוטיק אופנה אורבני ומתוחכם ■ דדי שוורצברג, מייסד החברה ומנכ"ל משותף, מספר בריאיון ל"גלובס" על האבסורד בישראל
לקוחות הגולשים במהירויות 20 ו-30 מגה ישודרגו לקצב חדש שייקרא Top 40 (עד 40 מגה), ולקוחות במהירות 50 מגה ישודרגו בחינם למהירות של Top 100
מחקרים: 70% מהישראלים היו מוכנים לשלם 5% יותר על מוצר באתר בעברית ■ "אם יחשבו יותר על הצרכן הישראלי ויביאו לו ערך אמיתי - הוא יקנה" ■ צפו בפילוח: מה קונה הישראלי הממוצע באינטרנט, ואיך אפשר "לקנות" את נאמנותו?
WhatsApp (וואטסאפ)בזקמטא-וורס (metaverse)מציאות רבודהמשרד התקשורתנתון אחד ביוםסיבים אופטייםספקיות אינטרנטרשתות חברתיותתשתית אינטרנט