היום נודע כי תקציבי הפרסום של ml וג'אמפ עוברים מפוגל-אוגילבי למקאן ■ בקבוצת מקאן הצליחו לשמור גם על התקציב מנוגד האינטרסים של אופנת קרייזי ליין - ע"י העברתו למקאן בוטיק
האם הידיעה על החלטת פוקס לסגור 80 סניפים תוך שנה וחצי היא רק סנונית ראשונה? בעלי הרשתות מנסים להתכחש למצוקה שעלולה לגרום לירידה נוספת במכירות, אבל מבט מקרוב חושף את המצב הבעייתי
הקבוצה, שרכשה באוגוסט את רשת האופנה ג'אמפ, בוחנת את ריכוז תקציבי הפרסום למותגים ml וג'אמפ במשרד אחד ■ בין המועמדים: יהושע TBWA, גיתם BBDO, גלר-נסיס, אדלר-חומסקי וענבר-מרחב-שקד
רשת האופנה ml, הנמצאת בבעלות אבי מלכה, מונה כיום 58 סניפי נשים ו-34 סניפי גברים
אישור הפעלת הרשת ניתן במסגרת דיון נוסף שקיימה אלשיך בבקשה להקפאת הליכים ברשת, וזאת לאחר שבדיון הקודם היא סירבה לאשר את הבקשה להפעלת הרשת עד להגעה להסדר נושים סופי
רשת ml מתחייבת לרכוש את פעילותה של JUMP תמורת 18 מיליון שקל, ומציעה להפעיל אותה בתקופת הביניים
בשורה התחתונה חותמת הקבוצה את הרבעון עם הפסד של 2.9 מיליון שקל ■ השיקה מחדש את הסניף בדיזנגוף-סנטר בהשקעה של 12 מיליון שקל ■ המנכ"ל רמי שביט: לא נבצע יותר רכישות של פעילות יצרנית
רשת ml תשלם 18 שקל בלבד עבור האחזקות ב-Jump, אך תתחייב לקחת על עצמה את חובות החברה ולהזרים 15 מיליון שקל להפעלתה ■ המשביר מנהלת מגעים מתקדמים למכירת אחזקותיה גם בחברת IRIT
מסקר השירות של "גלובס" אפשר ללמוד כי יתרון הגודל עשוי להפוך למכשול: זארה שמנהלת רצפות מכירה גדולות ורשת פוקס זכו שתיהן לציונים נמוכים - בעוד שקרייזי ליין ותמנון הצעירה מפתיעות לטובה
קסטרו הצליח לשמר את מקומו כמותג החזק בשנה החולפת, אך נחלש וצנח לשפל של כעשור פוקס התחזק משמעותית על חשבון זארה ורנואר בקרב הנוער חוסר הבידול משחק לטובת רשתות זולות כמו פוקס ותמנון
ברשת ml נמצא כי קרדיגן בעל צווארון פרווה מכיל שיירים של פרוות רקון, וברנואר נמצא כי ז'קט בעל צווארון פרווה מכיל שיירים של פרוות ארנבת בעקבות הבדיקה הסירו שתי הרשתות את הפריטים מהמדפים
בזארה, מנגו, ML ורנואר - יחס הדיבור, הביקורים בחנויות ומימוש הקניות מצביעים על פוטנציאל צמיחה לעומתם, המותג פוקס הוא בין המדוברים ביותר - אך אחוז הדיבור השלילי לגביו גבוה ומעיד על פגיעותו
אביב, ששימש ב-5 שנים האחרונות כמנכ"ל חברת הבת של סונול - ספרינט מוטורס, ינהל את עסקי הקבוצה שעד כה נוהלו בפועל ע"י אבי מלכה
המנכ"לים של 6 רשתות אופנה מובילות מודאגים מהחורף המתעכב ומהמשבר שפוגע בצריכה בשיחה עם "גלובס" הם מעריכים כי היפוך במגמה השלילית עדיין רחוק, ומספרים כיצד הם נערכים לעבור את התקופה הקשה
זאת למרות שהעונה עוד לא ממש החלה בחלק מהמקרים מדובר במבצעים אגרסיביים במיוחד שמטרתם, כך נראה, להיפטר ממלאי
איפה יברכו אתכם לשלום (ולעתים לא ירפו), היכן תזכו להתעלמות, ואיזו רשת משכילה להציב מראות גם בתוך תאי המדידה? המצטיינת בשירות היא קסטרו-מן, ואת חוויית הקנייה המאכזבת ביותר מספקת NO NAME